O ανταγωνισμός αυξάνεται και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε όσο περισσότερες κατηγορίες γίνεται. Γι´ αυτό και το μέλλον θα μας χαρίσει, μεταξύ άλλων και αρκετά νέα κάμπριο για όλα τα γούστα και για όλα τα βαλάντια…

Νέο VW Golf Cabriolet

Μετά από απουσία αρκετών χρόνων, η κάμπριο έκδοση αμαξώματος επανέρχεται πλέον και επίσημα στη γκάμα του μικρομεσαίου Volkswagen Golf. Αισθητικά και κυρίως στο μπροστινό του άκρο, το ανοιχτό γερμανικό μοντέλο δεν διαφέρει από τις κλειστές του εκδόσεις. Ουσιαστική διαφορά υπάρχει μόνο σε ό,τι έχει να κάνει με την οροφή του, όπως είναι λογικό.

Όπως και στο παρελθόν, φέρει υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή και 4θέσιο εσωτερικό. Μάλιστα, σύμφωνα με τη
Volkswagen η οροφή διαθέτει εξελιγμένη τεχνολογία που της επιτρέπει να ανοίγει σε χρόνο 9,5 δευτερολέπτων και με την ταχύτητα του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα 30 χλμ./ώρα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας LED (στον στάνταρ εξοπλισμό) όπως συμβαίνει και στο κορυφαίο Golf GTI. Κάτω από το καπό του συναντάμε μοτέρ βενζίνης TSI 1,2 έως και 2,0 λίτρων με ισχύ από 105 έως 210 ίππους, τα ίδια δηλαδή μηχανικά σύνολα με αυτά στις γνώριμες χάτσμπακ εκδόσεις του Golf. Πολύ σημαντικό στοιχείο του νέου μοντέλου είναι επίσης ότι, ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών του μικρομεσαίου ανοιχτού γερμανικού μοντέλου, έχει διαθέσιμο όγκο 250 λίτρων, είτε η οροφή είναι ανοιχτή είτε αυτή είναι κλειστή. Διαστάσεις: Μήκος: 4.246 χλστ., πλάτος: 1.782 χλστ., ύψος: 1.423 χλστ. και μεταξόνιο: 2.578 χλστ.

Audi A1 Cabriolet

Η Audi έχει ήδη στα σκαριά μια cabriolet έκδοση του νέου της μικρού αυτοκινήτου, του Α1. Το νέο “ανοιχτό” μοντέλο της γερμανικής φίρμας θα διαθέτει υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή και διακριτικές, αλλά ουσιαστικές δόσεις πολυτέλειας, στοχεύοντας στο να ανταγωνιστεί το Mini Cabriolet της άμεσης εμπορικού αντιπάλου BMW. Στο τεχνολογικό κομμάτι, η γκάμα των κινητήρων του δεν αναμένεται να απέχει πολύ από τις κλειστές εκδόσεις του Α1 που γνωρίζουμε ήδη. Συγκεκριμένα θα δούμε το 1.200άρη TSI κινητήρα με 86 και 105 ίππους, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχει και μία κορυφαία έκδοση στα 1,4 λίτρα, με ισχύ 185 ίππους. Στο εσωτερικό του η αισθητική θα είναι ίδια με το Α1 χάτσμπακ που γνωρίζουμε ήδη, ενώ στην καμπίνα του θα μπορούν να φιλοξενηθούν μέχρι 4 επιβάτες (επίσημα η διάταξη θα είναι μάλλον για 2+2 επιβάτες).

Aston Martin Virage

Ένα νέο μοντέλο, τη Virage, παρουσίασε πρόσφατα η Aston Martin, τονίζοντας ότι θα το τοποθετήσει εμπορικά ανάμεσα στις BD9 και DBS. Πρόκειται για υπερπολυτελές 2+2 θέσεων αυτοκίνητο που θα το δούμε τόσο σε κουπέ όσο και σε κάμπριο έκδοση αμαξώματος (Volante). Κάτω από το καπό της, η ανοιχτή Virage φέρει 6λιτρο V12 κινητήρα 497 ίππων και ροπής 570 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 4,6 δευτερόλεπτα. Όπως και κάθε Aston Martin, έτσι και η Virage διαθέτει υπερπολυτελές εσωτερικό και τιμή που, αν και δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, θα είναι παραμυθένια.

Νέο Audi A3 Cabriolet

Την παρουσίαση της επόμενης γενιάς του νέου Audi A3 χάτσμπακ θα ακολουθήσει χρονικά και η ανοιχτή έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα δοθεί, όπως και στις κλειστές εκδόσεις, στην εμφάνιση του αυτοκινήτου που θα βασίζεται επίσης στη νέα πλατφόρμα MQB “Modularer Querbaukasten” του ομίλου VW. Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του μικρομεσαίου κάμπριο της Audi, τον κύριο λόγο θα έχουν και πάλι τα σύνολα TSI με χωρητικότητα από 1,2 έως 2,0 λίτρα και ισχύ από 105 έως 210 ίππους. Επίσης, όπως συμβαίνει και με το σημερινό ανοιχτό Α3, το νέο μοντέλο θα συνεχίσει να διαθέτει υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή που του χαρίζει νεανικό αλλά και συνάμα premium ύφος. Τέλος, το νέο Α3 Cabriolet θα φέρει και τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας, όπως είναι το σύστημα start/stop στον κινητήρα. Παραμένει ερωτηματικό το αν θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα αναδιπλούμενης οροφής με αυτό στο νέο VW Golf Cabriolet, που δεν περιορίζει το διαθέσιμο όγκο στο χώρο αποσκευών, όταν η οροφή είναι ανοιχτή. Πάντως, τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν παρόμοιες τεχνολογίες.

ΒΜW Σειρά 3 Cabriolet

Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα της νέας Σειράς 3 σεντάν, η BMW θα παρουσιάσει και την ανοιχτή έκδοση του μεσαίου της μοντέλου που θα φέρει πλέον υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή (σήμερα είναι μεταλλική) και θα έχει πολυτελές ύφος. Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένουμε τις εξελίξεις σχετικά με τα μηχανικά σύνολα. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να δούμε και εκπλήξεις σχετικά με νέους -μικρής χωρητικότητας- τούρμπο κινητήρες άμεσου ψεκασμού, που θα συνδυάζουν αυξημένη ιπποδύναμη και περισσότερο οικολογικό προφίλ, σε σχέση με τα σημερινά μοτέρ της Σειρά 3 κάμπριο. Τα μοτέρ αυτά ενδέχεται να είναι ακόμα και 3κύλινδρα αλλά θα τοποθετηθούν στη βάση της γκάμας του μεσαίου κάμπριο, αφού στην κορυφή αναμένουμε το νέο 2λιτρο τούρμπο μοτέρ με τους 245 ίππους που πρόσφατα παρουσιάστηκε στη BMW X1. Στη γκάμα της νέας ανοιχτής Σειράς 3 θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ συνολικά, ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του γερμανικού μοντέλου θα είναι και το ιδανικό “ζύγισμα” βάρους μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.

Lancia Flavia Cabrio

• Nέο μεσαίο κάμπριο βασισμένο στο Chrysler 200C
• Με premium διάθεση
• Mε κινητήρα 3,6 λίτρων – 292 ίππων
• Έναρξη παραγωγής (θα πραγματοποιείται στις Η.Π.Α.) τέλη 2011

Aνανεωμένο Peugeot 308 CC

H Peugeot προχώρησε πρόσφατα στην μερική αισθητική και τεχνολογική ανανέωση του ανοιχτού 308. Το γαλλικό coupe-cabriolet απέκτησε νέα μάσκα, ελαφρώς τροποποιημένο προφυλακτήρα και περισσότερο εξελιγμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, στοιχεία που το έκαναν ακόμα πιο δυναμικό και μοντέρνο. Σημαντικές βελτιώσεις δέχτηκε το 308 CC στην κατεύθυνση της μείωσης του βάρους για μικρότερη κατανάλωση. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων του διατηρεί τα σύνολα των 1,6 λίτρων στις εκδοχές VTi με 120 ίππους και ΤΗP με 156 ίππους.

Νέο Opel Corsa Cabrio

O νεανικός χαρακτήρας του Corsa δικαιολογεί και με το παραπάνω τους ανθρώπους της Opel που επεξεργάζονται εδώ και καιρό πλάνα για μία ανοιχτή έκδοση αμαξώματος του μικρού μοντέλου. Παρόλο που στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη, κατασκοπευτική φωτογραφία το εμπρόσθιο άκρο του Corsa Cabrio παραπέμπει στην προ-facelift εκδοχή του μικρού Opel που πρόσφατα ξεκίνησε να διατίθεται και στη χώρα μας, η γενικότερη λογική στο ευρύτερο αμάξωμα της ανοιχτής έκδοσης δεν θα διαφέρει και ιδιαίτερα. Αρκετά αλλαγμένο αναμένεται το πίσω άκρο, ενώ στο εσωτερικό του θα μπορεί να φιλοξενήσει 2+2 επιβάτες. Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του, θα ξεκινούν από τα 1,2 λίτρα, ενώ στη κορυφή θα δούμε την έκδοση GSi με τους 150 ίππους.

Opel Ιnsignia Cabrio

Θα διευρύνει σημαντικά τη γκάμα του Insignia η Opel, αφού εκτός από κουπέ θα παρουσιάσει και κάμπριο έκδοση αμαξώματος του μεσαίου της μοντέλου. Το Insignia Cabrio θα φέρει κατά πάσα πιθανότητα μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και εσωτερικό για 2+2 επιβάτες. Έντονη παρουσία κάτω από το καπό του μεσαίου ανοιχτού Opel θα έχουν τα γνωστά μας υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ 1,6 και 2,0 λίτρων με ισχύ 180 και 220 ίππους αντίστοιχα. Τέλος, εκτιμάται πως στο εσωτερικό του, το Insignia Cabrio θα έχει περισσότερο έντονες, σε σχέση με το σεντάν, δόσεις πολυτέλειας.

Νέο Saab 9-3 Cabrio

Το πρωτότυπο 9-Χ Air Concept θα επηρεάσει τουλάχιστον σχεδιαστικά το επόμενης γενιάς 9-3 Cabriolet. To νέο ανοιχτό μεσαίο μοντέλο αναμένεται να ξεχωρίζει για την εμφάνιση αλλά και για το τεχνολογικό υπόβαθρο που θα ενσωματώνει. Ο κινητήρας του πρωτότυπου 9-Χ Αir είναι 1,4 λίτρων με τούρμπο και λειτουργία άμεσου ψεκασμού, αποδίδοντας 170 ίππους. Αυτό το μοτέρ θα το δούμε και σε μοντέλα της παραγωγής της Saab, ένα εκ τω οποίων θα είναι και το επόμενο 9-3 Cabriolet με μικρότερη ιπποδύναμη. Επίσης, το σουηδικό κάμπριο δεν αποκλείεται να διαθέτει στη γκάμα και υβριδική έκδοση, δηλαδή έναν συνδυασμό θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα που θα στοχεύει στη βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου.

VW Polo Cabrio

Σημαντικά πλάνα φαίνεται πως έχει για το νέο Polo η Volkswagen. Εκτός από τα CrossPolo, Polo σεντάν και Polo στέισον βάγκον, το μικρό VW θα “υιοθετήσει” και κάμπριο έκδοση αμαξώματος με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή. Σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες του δεν αναμένουμε εκπλήξεις. Θα δούμε σχεδόν σίγουρα τις ισχυρότερες εκδόσεις κινητήρων TSI 1,2 λίτρων – 105 ίππων και 1,4 λίτρων ακόμα και με 180 ίππους.

Ανανεωμένο VW Eos

• Με διακριτική αισθητική ανανέωση
• Κάτω από το καπό του θα δούμε δύο μοτέρ TSI 1,4 λίτρων με 122 ίππους και 2,0 ΤSI με 210 ίππους.
• Δεν υπάρχουν αλλαγές σε ό,τι έχει να κάνει με την οροφή, παρά μόνο το γεγονός ότι στον επιπλέον εξοπλισμό του συναντάμε πλέον ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να ανοιγοκλείσει την οροφή με τηλεχειρισμό από μικρή απόσταση.
• Στη χώρα μας τον Απρίλιο

Νέο VW Beetle Cabrio

To Βeetle θα συνεχίσει να προσφέρει το κάτι παραπάνω και κάτι διαφορετικό σε επίπεδο εμφάνισης, συνδυάζοντας σχεδιαστικές λεπτομέρειες ρετρό αλλά ιδιαίτερα μοντέρνες. Ειδικότερα, η κάμπριο έκδοσή του θα διατηρήσει τον έντονο ή ακόμα και τον εκκεντρικό της χαρακτήρα. Εν τω μεταξύ, το “παρών” θα συνεχίσει να δίνει η υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή που χαρίζει στο γερμανικό μοντέλο περισσότερο premium και συνάμα νεανική και ρετρό διάθεση.

Porsche Panamera Cabrio

• H κάμπριο έκδοση αμαξώματος που θα πλαισιώσει την υπάρχουσα πολυτελή 4θυρη κουπέ Panamera.
• Mε πλήθος τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας
• Με εσωτερικό 2+2 θέσεων
• Με κινητήρες 3,6 και 4,8 λίτρων και ισχύ από 300 έως 500 ίππους
• Παρουσίαση το 2012

Skoda Fabia Cabrio

Με σκοπό να ενισχύσει την εμπορική διείσδυση της Fabia σε περισσότερο νεανικό κοινό, η Skoda εξελίσσει και την κάμπριο έκδοση αμαξώματος του μικρού της μοντέλου. Ερωτηματικό παραμένει το αν τελικά θα διαθέτει υφασμάτινη ή μεταλλική οροφή, με τις περισσότερες πιθανότητες να συγκλίνουν στην υφασμάτινη, κυρίως για να κρατηθεί χαμηλά και το συνολικό βάρος του οχήματος.

Πηγή: autotriti.gr