Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης επικράτησαν στο Ράλι Στερεάς Ελλάδας (Οργανωτής το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής»), το οποίο διεξήχθη με επίκεντρο την πόλη της Θήβας το διήμερο 24 και 25 Μαΐου.

Ο κόσμος έδωσε βροντερό παρών στην Πανηγυρική Εκκίνηση του βράδυ του Σαββάτου, στο Service Park που στεγάστηκε στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη, καθώς και στις 5 ειδικές διαδρομές του αγώνα, που αποδείχτηκε σκληρός, καθώς μόνο 45 πληρώματα έφτασαν στον τερματισμό από τα 68 που εκκίνησαν.

Άνετοι νικητές του Ράλι Στερεάς Ελλάδας ήταν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι κέρδισαν τις 4 από τις 5 ειδικές του αγώνα, πετυχαίνοντας το δύο στα δύο στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος. Το πλήρωμα του Skoda Fabia RS Rally2 βρέθηκε στην κορυφή από την πρώτη ειδική διαδρομή, έχοντας σεβαστή διαφορά από τους αντιπάλους του, την οποία στη συνέχεια κατάφερε να διαχειριστεί με ευκολία, παρά το κλαταρισμένο ελαστικό στην προτελευταία ειδική διαδρομή.

Είδηση του αγώνα (η οποία έφερε και πολύ κόσμο στις ειδικές διαδρομές) ήταν το νεοφερμένο, κατακαίνουριο Toyota Yaris GR Rally2 των Πάνου Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη, οι οποίοι διαχειρίστηκαν σοφά το νέο τους απόκτημα, εκμεταλλεύτηκαν τον αγώνα για να το μάθουν και τερμάτισαν στη δεύτερη θέση χωρίς ποτέ να απειλήσουν τους νικητές.

Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, οι οποίοι δικαιούνται τον τίτλο «η επίδοση του αγώνα», καθώς δεν απειλήθηκαν από κανένα αυτοκίνητο της κατηγορίας τους και ταυτόχρονα ξεσήκωσαν τους θεατές με τα περάσματά τους.

Αντίθετα, δεν μπόρεσαν να βρουν ρυθμό οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης, οι οποίοι αρκέστηκαν στην τέταρτη θέση με το Skoda Fabia Rally2 Evo, το οποίο είχαν για πρώτη φορά στα χέρια τους.
Πέμπτοι γενικής τερμάτισαν οι Κύπριοι Κωνσταντίνος Σιόφερος-Κύρος Σταύρος Γεωργίου με Renault Clio Rally3, ενώ μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές της κατηγορίας Ν, Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος που αν και τραυμάτισαν ελαφρά το Mitsubishi Lancer Evo IX, πέτυχαν την πρώτη τους φετινή νίκη στην κατηγορία.

Αισθητά βελτιωμένος εμφανίστηκε ο «Flandy» (6ος), o οποίος μοιράστηκε τα μπάκετ του Ford Fiesta Rally3 με τον Πολωνό Kamil Kozdron, ίσως στην καλύτερη εμφάνιση του νεαρού οδηγού στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Στην 10η θέση τερμάτισαν οι νικητές της κατηγορίας F2, Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος (Peugeot 208 Rally4), οι οποίοι σημείωσαν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο πρωτάθλημα, κερδίζοντας την κατηγορία τους σε όλες τις ειδικές του αγώνα.

Νικητές στην κατηγορία F2 E αλλά και στη C4, οι Αντώνης Δημόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος με το εντυπωσιακό Toyota Starlet KP60, οι οποίοι ανέβηκαν στην κορυφή της κατηγορίας από την αρχή και δεν έχασαν την πρώτη θέση σε κανένα σημείο του αγώνα, παρά τις προσπάθειες των Κωνσταντίνου Μυλωνά-Νίκου Παραπέρα, που βρέθηκαν πίσω τους με την Toyota Corolla AE101.

Ενδιαφέρον προέκυψε στην κατηγορία C6, με τους περσινούς Πρωταθλητές, Στέφανο Γιόκαρη-Γιώργο Μουρτζούκο να χάνουν τη νίκη μέσα από τα χέρια τους στην τελευταία ειδική του αγώνα όταν έσπασε το αριστερό άκρο του Toyota Starlet EP91 που οδηγούσαν. Έτσι η νίκη πήγε στους Αθανάσιο Πατέα-Βασίλη Παναγόπουλο με Toyota Starlet EP91.

Το Ράλι Στερεάς Ελλάδας μετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, με 26 πληρώματα να δίνουν το παρών. Νικητές τόσο στη γενική όσο και στην Κατηγορία 4 αναδείχθηκαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς, πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη στον θεσμό φέτος με τη λευκή Lancia Delta Integrale. Το πλήρωμα πέρασε στην κορυφή από την 2η ειδική διαδρομή, όταν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας (Lancia Delta Integrale) έχασαν πολλά λεπτά εξαιτίας κλαταρίσματος.
Μάχη όμως έγινε για το τρίτο σκαλί του βάθρου με τους νικητές της κατηγορίας 3, Ιωάννη Τσαλαματά-Νίκο Μπαμπαλή (Ford Escort MKII) να ανατρέπουν στην τελευταία ειδική την εις βάρος τους κατάσταση και να επικρατούν των Δημήτρη Παύλου Μελά-Ευστάθιου Βαρδαξή (Porsche 911 Carrera RS 3.0), για μόλις 3 δευτερόλεπτα.

Κατά τα λοιπά, στο όριο οδήγησαν την Toyota Corolla KE30 οι 5οι της κατάταξης Χαρά Μωραΐτη-Δημήτρης Αμαξόπουλος, ενώ επιτυχής θεωρείται η εμφάνιση των Δημήτρη Τρίκαρδου-Νικόλαου Μανούσκου, που τερμάτισαν έκτοι στην κατηγορία με ένα Ford Escort MKI.

Νικητής στα μικρά κυβικά ο Γιαννιώτης Κωνσταντίνος Λαδιάς, έχοντας στο δεξί μπάκετ ενός Toyota Starlet τον πολύπειρο Μιχάλη Πατρικούση. Το πλήρωμα εκμεταλλεύτηκε άριστα την εγκατάλειψη των Δημήτρη Βαζάκα-Μαρίνας Γεμενή (Toyota Starlet) που προηγούντο μέχρι να εγκαταλείψουν μετά την 2η ειδική διαδρομή.

Δείτε φωτογραφίες: