Στα φετινά Social Media Awards το Caprice αναδείχτηκε Brand of the Year με 18 βραβεία, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ για τον θεσμό. Συγκεκριμένα το Caprice απέσπασε επτά Xρυσά, τρία Aσημένια, πέντε Xάλκινα και τρία Platinum Social Media Awards.

Το Caprice, ένα ελληνικό love brand με διεθνή παρουσία, χρησιμοποιώντας ως βασικό σύνθημα το Let’s Roll, ενέπνευσε τους νέους να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες. Στο πλαίσιο αυτής της  στρατηγικής, πραγματοποιήθηκαν 360ο integrated καμπάνιες με δυναμική παρουσία στα social media σε συνδυασμό με την αξιοποίηση της καινοτόμου τεχνολογίας Shazam.

Το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam και το τραγούδι των Stavento που έγινε διαθέσιμο μόνο μέσα από τις συσκευασίες, αποτελούν τα highlights αυτής της καμπάνιας . Η  μεγάλη ανταπόκριση που είχε το κοινό στη συγκεκριμένη ενέργεια είναι και το πιο βασικό στοιχείο της επιτυχίας.

Το Caprice Παπαδοπούλου ευχαριστεί την 4 Wise Monkeys για την ανάδειξή του ως Social Media Βrand of the Υear με 18 Social Media Awards, αναδεικνύοντας έτσι την καινοτομία και την διαφορετικότητα αυτής της καμπάνιας.