Στη δημιουργία παράλληλου δικτύου και την εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων προσανατολίζεται το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, κι όπως ενημέρωσε ο υπουργός Δ. Ρέππας την Βουλή, σε δύο χρόνια όλοι οι μεγάλοι δρόμοι μπορεί να λειτουργούν με ηλεκτρονικά διόδια, αρχής γενομένης από την Εγνατία.

Κατά την εξέταση του νομοσχεδίου στο οποίο προβλέπεται η σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, η βελτίωση του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων κ.α. από την αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή, ο Δ. Ρέππας αναφερόμενος στο θέμα των διοδίων είπε πως υπάρχουν αντιφάσεις οι οποίες πρέπει να εξορθολογιστούν και τόνισε ότι τα πελατειακής αντίληψης προβλήματα τα οποία προκύπτουν θα αντιμετωπιστούν.

Επισήμανε πάντως πως «τα διόδια είναι διόδια» και «ο νόμος είναι νόμος» και τόνισε ότι θα πρέπει οι πολίτες να είναι συνεπείς ως προς αυτό, αλλά – όπως είπε – και η Πολιτεία να είναι πολύ προσεκτική ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο η εξέλιξη αυτών των έργων.

Ο Δ. Ρέππας ανέφερε πως πρέπει να τεθούν κριτήρια διότι – εξήγησε – αν υπήρχε κατάλληλο τοπικό δίκτυο, το οποίο θα διευκόλυνε τις μετακινήσεις των πολιτών στον αστικό ιστό, δεν θα υπήρχε πρόβλημα όπως επίσης αν είχαμε εγκαταστήσει ηλεκτρονικά διόδια ώστε ο καθένας να πληρώνει αναλόγως της απόστασης που διανύει στον αυτοκινητόδρομο. Πρόσθεσε πως για τις τοπικές μετακινήσεις μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα κάποιος πολίτης δεν μπορεί να είναι υποχρεωμένος να πληρώνει διόδια για δραστηριότητες της καθημερινότητάς του και ανακοίνωσε πως αυτό θα αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης. Ζήτησε μάλιστα από τους βουλευτές να κάνουν προτάσεις.