Έγκυρα δημοσιεύματα στο βρετανικό ηλεκτρονικό τύπο αναφέρουν πως η νέα B-Class της Mercedes θα κινείται από μηχανικά σύνολα της Renault διαθέτοντας συν τοις άλλοις μια πλειάδα αλλαγών σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Επί της ουσίας, πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας που θα κινείται από κινητήρες της Renault, με την οποία οι ιθύνοντες του «αστεριού» από τη Στουτγάρδη πρόκειται από κοινού να αναπτύξουν στο εγγύς μέλλον μια σειρά νέων project. Πιο συγκεκριμένα, μέσω των βρετανικών μέσων ενημέρωσης μεταδίδεται τις μέρες αυτές η πληροφορία ότι κάτω από το εμπρός καπό της νέας B-Class, η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην Έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2011, θα φιλοξενούνται οι γνωστοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες των 1,2 και 1,4 λίτρων των Γάλλων (καθώς και ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας τους), σε συνδυασμό με έναν νέο 1.800άρη. Η σημαντική όσο και επιβεβλημένη αυτή αλλαγή… πλεύσης οφείλεται στο γεγονός ότι η νεότερη εκδοχή της B-Class (όπως και η επίσης νέα Α-Class, που αναμένεται το 2012) δεν θα υιοθετεί το γνωστό δάπεδο-τύπου σάντουιτς, αλλά μια νέα και πιο «απλοποιημένη» πλατφόρμα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τα υπάρχοντα μηχανικά σύνολα της Mercedes να μην συνάδουν με το νέο αυτό δεδομένο. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι την κίνηση στους εμπρός τροχούς του αυτοκινήτου θα αναλάβουν ένα μηχανικό αλλά και ένα νέο, επίσης 6τάχυτο, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που θα αντικαταστήσει το γνωστό CVT των Γερμανών. Την ίδια στιγμή, το αυτοκίνητο εξελίσσεται με ένα ακόμα «σκεπτικό» σε ότι αφορά τις κινητήριες μονάδες του, άμεσα συνδεδεμένο με την οικολογία, αφού στις προθέσεις της Mercedes, αμέσως μετά το επίσημο ντεμπούτο της νέας B-Class, είναι η «πρόσθεση» στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της τριών ακόμα εκδόσεων: μιας ηλεκτρικής (plug-in), μιας υβριδικής (με ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα) και μιας με ενεργειακές κυψέλες.

Από εκεί και πέρα, η νέα B-Class θα διατηρεί τη γνώριμη σχεδιαστικής της ταυτότητα «κουβαλώντας» ωστόσο αρκετά από τα εξωτερικά σχεδιαστικά γνωρίσματα του πρωτοτύπου F800 που είδαμε στη φετινή Έκθεση της Γενεύης. Από πλευράς διαστάσεων, δεν αναμένονται αλλαγές, παρ’ όλα αυτά όμως η νέα Β-Class αναμένεται να είναι ακόμα πιο… πρακτική και ευρύχωρη, χάρη στο νέο και πιο «επίπεδο» δάπεδο της. Σε αυτό, αξίζει να προσθέσουμε, πως θα βασιστεί όχι μόνο η νέα A-Class, αλλά επίσης και ένα νέο μικρό SUV των Γερμανών, που σίγουρα θα αποτελέσει τη μεγάλη έκπληξη από το στρατόπεδο της Στουτγάρδης.

Πηγή: 4troxoi.gr