Πολλοί πελάτες εστιατορίων φαίνεται να μοιράζονται μια παρόμοια εμπειρία στα κοινωνικά δίκτυα: οι σερβιτόροι εμφανίζονται πάντα την πιο ακατάλληλη στιγμή. Σε ένα σχετικό βίντεο που δημοσιεύτηκε στο TikTok χρήστης σχολίασε: «Μόλις μου συνέβη αυτό με έναν φίλο», ενώ άλλος πρόσθεσε ότι «οι σερβιτόροι έχουν αυτό το χαρακτηριστικό παντού στον κόσμο», σύμφωνα με το δημοσίευμα της nypost.

Πολλοί Αυστραλοί συμφώνησαν, λέγοντας πως «πάντα το κάνουν» και ότι συμβαίνει «κάθε φορά!». Ωστόσο, κάποιοι υποστήριξαν ότι το φαινόμενο είναι πιο έντονο στις ΗΠΑ, πιθανώς για να αυξηθούν τα φιλοδωρήματα. Ένας άλλος σχολίασε με χιούμορ: «Όταν δαγκώνω μια τεράστια μπουκιά από μπέργκερ, με τη σάλτσα να στάζει από τα γένια μου, τότε έρχεται ο σερβιτόρος και ρωτάει: ‘Είναι όλα καλά;’… Θα έτρωγα έτσι αν είχα πρόβλημα με το φαγητό;».

Μερικοί πελάτες παραδέχθηκαν ότι οι σερβιτόροι «μας βλέπουν στις πιο ευάλωτες στιγμές μας» ή ακόμα «εν μέσω μιας βαθιάς συζήτησης». Για κάποιους, η ενόχληση είναι αρκετά έντονη ώστε να εύχονται να έμεναν μόνοι, εκτός βέβαια από τη στιγμή που χρειάζονται πραγματικά κάτι και τότε το προσωπικό εξαφανίζεται.

@theinspiredunemployed

“Hows your food” – currently choking on it thanks for asking

♬ original sound – T.I.U

Από την άλλη πλευρά, υπάρχει και μια πιο δίκαιη εξήγηση: το να ελέγχει ένας σερβιτόρος εγκαίρως αν όλα είναι σωστά θεωρείται καλή πρακτική φιλοξενίας. Στον χώρο της εστίασης ισχύει μάλιστα ο κανόνας «δύο μπουκιές, δύο γουλιές ή δύο λεπτά», σύμφωνα με τον οποίο το προσωπικό πρέπει να επιστρέψει στο τραπέζι λίγο μετά το σερβίρισμα για να βεβαιωθεί ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι. Παρ’ όλα αυτά, ανεξαρτήτως χρονικού σημείου, σχεδόν πάντα φαίνεται να συμβαίνει την πιο άβολη στιγμή, σύμφωνα με τα σχόλια.

Κάποιοι πρότειναν εναλλακτικούς τρόπους, όπως ένα διακριτικό «σήμα» από απόσταση ή μια γρήγορη ματιά για να βεβαιωθούν ότι οι πελάτες δεν τρώνε πριν πλησιάσουν. Ωστόσο, άλλοι θεώρησαν πως το θέμα είναι υπερβολικό. «Αν το να σε ρωτήσει ο σερβιτόρος πώς είσαι σου χαλάει τη διάθεση, τότε, ειλικρινά, το πρόβλημα υπάρχει αλλού», σχολίασε κάποιος. Ένας άλλος πρόσθεσε: «Αν το να βεβαιωθεί ότι όλα πάνε καλά καταστρέφει τη συζήτησή σου, τότε αυτές οι συζητήσεις θα έπρεπε να γίνονται αλλού».

Τελικά, ίσως η λύση να βρίσκεται κάπου στη μέση: λίγη περισσότερη προσοχή από τους σερβιτόρους στο πότε διακόπτουν και λίγη περισσότερη κατανόηση από τους πελάτες για τον ρόλο της εξυπηρέτησης.