Για ανάγκη εκσυγχρονισμού του στόλου καθαριότητας του δήμου, που σύμφωνα με την υπηρεσία, είναι απηρχαιωμένος απαξιωμένος και ελλιπής, έκανε λόγο στην τοποθέτησή του στο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος, αναφερόμενος στο σχεδιασμό του δήμου για την απόκτηση 21 νέων απορριμματοφόρων, κάνοντας λόγο για διαγωνιστική διαφανή, καθαρή διαδικασία.

Ο κ. Μιχαλολιάκος ανέφερε ότι από την απόκτηση των νέων οχημάτων θα μειωθεί το κόστος συντήρησης, ενώ ο υπάρχον στόλος είναι παλαιωμένος.

Είπε επίσης ότι όσοι εργαζόμενοι δουλεύουν στο τμήμα συντήρησης, δεν πρόκειται να αλλάξουν, ωστόσο θα χρειαστεί είπε να γίνουν κάποιες αλλαγές σε θέσεις.

Προειδοποίησε επίσης ότι όποιος μετατίθεται και δεν δουλεύει, θα υποστεί αυτά που προβλέπει ο Νόμος.

«Ο Πειραιάς και οι πολίτες του πληρώνουν υψηλά ανταποδοτικά τέλη για να έχουν έναν “γερασμένο” στόλο. Για μας ήταν κορυφαία προεκλογική δέσμευση όσοι ζουν και εργάζονται στον Πειραιά να έχουν μια πόλη καθαρή, τους το οφείλουμε και το χρωστάμε», δήλωσε ο δήμαρχος σχετικά με το θέμα της αγοράς των απορριμματοφόρων.

Σημειώνεται ότι η απόφαση του δήμου Πειραιά να προχωρήσει στην αγορά και συντήρηση 21 απορριμματοφόρων, με leasing, έναντι του ποσού των 7.968.555 ευρώ έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση δύο συνδυασμών του δημοτικού συμβουλίου.

Όπως δήλωσε στο ΑΜΠΕ, ο σύμβουλος του συνδυασμού «Συμμαχία στον Πειραιά», Γιάννης Καρδαράς, καθώς και ο επικεφαλής του συνδυασμού «Πειραιώς Πολιτών Καθαρή Συμμαχία», Γιάννης Μίχας, ενώ ο δήμος είναι ήδη χρεωμένος με 130.000.000 ευρώ, οι μισθοί των υπαλλήλων δεν «βγαίνουν» και κινδυνεύουν προνοιακές δομές αλληλεγγύης, ο κ. Μιχαλολιάκος χρεώνει τον δήμο με 8.000.000 ευρώ ή 1.593.000 ευρώ ετησίως για 5 χρόνια.

Ο κ. Μίχας ανέφερε επίσης ότι παρά το αίτημά του, μέχρι σήμερα ο δήμος Πειραιά δεν έχει δώσει καμία οικονομοτεχνική μελέτη προκειμένου να αποδεικνύει τα οφέλη από τη συγκεκριμένη αγορά.