Όλα τα μέσα επιστρατεύουν οι καταστηματάρχες για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να δουν κόσμο στα μαγαζιά τους!

Εκπτώσεις, προσφορές του στιλ «ένα συν ένα δώρο», μπαλόνια και μουσικοί που υμνούν την ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων είναι μερικά μόνο από τα «μέσα» που προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο να ανοίξει το πορτοφόλι του.

Μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας είναι αρκετή για να διαπιστώσουμε ότι ο κόσμος κάνει κυρίως διερευνητικές ματιές. Οι καταναλωτές μπαίνουν στα καταστήματα για τα τελευταία ψώνια που θα χαρίσουν σε αγαπημένα πρόσωπα την Πρωτοχρονιά. Κάνουν έρευνα αγοράς, ρωτώντας τις τιμές και σε αρκετές περιπτώσεις δείχνοντας τη δυσπιστία τους στη τιμή του προϊόντος πριν και μετά την έκπτωση. Στο τέλος κάνουν λίγα και… καλά ψώνια αφού είναι ιδιαιτέρως επιλεκτικοί στις αγορές τους.

Οι έμποροι πάντως διατηρούν την αισιοδοξία τους για το ενδεχόμενο «ζέσταμα» της αγοράς αυτές τις μέρες.