Σε περαιτέρω ενίσχυση των επενδύσεων τους στην ελληνική αγορά θα προχωρήσει η Cosco καθώς εκτός του ΟΛΠ σχεδιάζει να αποκτήσει πρόσβαση και σε άλλα ελληνικά λιμάνια μετά την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης ολόκληρου του συστήματος λιμένων της χώρας. Σύμφωνα με δηλώσεις της υπουργού Οικονομίας και Ναυτιλίας η εταιρική μορφή των δυο μεγάλων λιμανιών Πειραιά και Θεσσαλονίκης θ’ αλλάξει και θα διασυνδεθούν με άλλα μικρότερα.
Αν και δεν έχουν δοθεί λεπτομέρειες για τα σχέδια αναδιάρθρωσης των λιμένων πηγές αναφέρουν πως Λαύριο και Ελευσίνα θα γίνουν θυγατρικές του ΟΛΠ και με επενδύσεις στις υποδομές θα αναβαθμιστούν. Σε αυτά τα project θα συμμετάσχει και η Cosco. Άγνωστο παραμένει ακόμα το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Στη δημιουργία μίας νέας εταιρικής μορφής για τα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη, με τα οποία θα διασυνδεθούν τα υπόλοιπα ώστε να αντλήσουν οφέλη και πόρους, στοχεύει η κυβέρνηση, όπως έκανε γνωστό η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη σε συνέντευξη Τύπου στη Σαγκάη.
Κινεζική «εισβολή»
Ψήφος εμπιστοσύνης στην ελληνική κυβέρνηση
Διαβάστε σχετικά
- ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 8,9% στον όγκο των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Ιανουάριο
- Γενική απεργία στις 17 Απριλίου από τη ΓΣΕΕ για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας και τον κατώτατο μισθό
- Καφούνης: Καλοδεχούμενη η αύξηση του κατώτατου μισθού, αλλά να συνδυαστεί με μείωση του μη μισθολογικού κόστους
- Κατώτατος μισθός στα 830 ευρώ: Τι κερδίζουν οι εργαζόμενοι, ποια επιδόματα συμπαρασύρει – Πίνακες και παραδείγματα
- Financial Times: Η Ferryscanner στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης
- ΑΑΔΕ: Εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών και διυλιστήρια θα ενημερώνουν άμεσα για παραβάσεις πρατηρίων