Με αφορμή καταγγελία επισκέπτη του Newsbeast που έφτασε στο site σχετικά με ένα «λαθάκι» σε λογαριασμό που κλήθηκε να πληρώσει σε εστιατόριο, καλό θα ήταν τέτοια περιστατικά να καταγγέλλονται ενώ παράλληλα όλοι να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν τίθεται θέμα χρημάτων.

Παράλληλα, παρατηρείται το φαινόμενο, να μη δίδεται απόδειξη, εάν δεν τη ζητά ο πελάτης. Επαφίεται στην κρίση του καθενός, αν θα πρέπει να τη ζητήσει ή αν από ντροπή σωπάσει και ενδεχομένως πληρώσει παραπάνω από το οφειλόμενο ποσό.

Διαβάστε την ιστορία του «άτυχου» πελάτη εστιατορίου:

«Αγαπητό newbeast
Είμαι τακτικός αναγνώστης σου και θέλω να κάνω μία καταγγελία για να προσέχουν οι φίλοι μας.
Κάνω διακοπές στο Λουτράκι και είπαμε με την παρέα μου – άλλα δύο άτομα – να πάμε για φαγητό σε εστιατόριο που είναι στη θέση Πευκάκι στο Λουτράκι.
Παραγγείλαμε και αφού φάγαμε, περιμέναμε τον λογαριασμό που προϋπολογιστικά έπρεπε να είναι γύρω στα 60 ευρώ.
Όταν όμως ήρθε ο λογαριασμός ήταν 107 ευρώ και με περιγραφές που δύσκολα μπορούσαμε να ταυτοποιήσουμε με αυτά που φάγαμε.
Ζήτησα από τον σερβιτόρο να μας αντιστοιχίσει την κάθε μία τιμή με αυτά που φάγαμε. Αυτός μας πήρε τις αποδείξεις, πήγε πίσω, δεν ξέρω πού και μετά από λίγο γύρισε και μας είπε ότι έγινε ένα μικρό λαθάκι και ότι ο λογαριασμός ήταν 61,50 ευρώ.
Τώρα θέλω να ρωτήσω αν δεν είχα σταμπάρει αυτά που παραγγείλαμε πως θα βλέπαμε το “λαθάκι” μιας και δεν υπήρχε χαρτί με την παραγγελία μας συνημμένο στη νόμιμη απόδειξη;
Και τι λαθάκι ήταν αυτό με 80% αύξηση;

Αυτά και σας ευχαριστώ».