Τον περασμένο Μάρτιο είδαμε στην έκθεση της Γενεύης ένα πρώτο concept από την BMW 5 Series με το σύστημα ActiveHybrid. Όπως αποδεικνύει και το όνομα του, πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί παράλληλα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα.

Οι λόγοι είναι προφανείς. Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου αλλά και λιγότερες εκπομπές ρύπων και μικροσωματιδίων στην ατμόσφαιρα. Ακόμα, όταν η ταχύτητα κίνησης είναι μικρή, λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας με αποτέλεσμα να μην καταναλώνεται καθόλου βενζίνη από το αυτοκίνητο. Πριν λίγες μέρες, κάποιοι φωτογράφοι κατάφεραν να φωτογραφίσουν ένα δοκιμαστικό mule της νέας BMW 5 Series.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές στην επόμενη γενιά της BMW 5 Series δεν είναι πάρα πολλές. Θα τοποθετηθούν νέοι προφυλακτήρες και ζάντες ενώ τα φωτιστικά σώματα θα είναι τεχνολογίας LED. Παρόλο που δεν φαίνονται στις φωτογραφίες του test mule, είναι σίγουρο ότι θα φτάσουν στο μοντέλο παραγωγής που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2012.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου της Βαυαρικής εταιρίας δεν θα διαφέρουν από αυτά του concept. Δηλαδή ο Twin Turbo κινητήρας των 3000 κυβικών με απόδοση πάνω από 300 ίππους. Ο ηλεκτροκινητήρας που θα τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο θα αποδίδει περίπου 50 ίππους και θα λειτουργεί συμπληρωματικά στον κινητήρα βενζίνης.

Η παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής αναμένεται να γίνει μέσα στο 2011 ενώ οι πωλήσεις της υβριδικής BMW θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2012. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, περίμενα ότι η BMW θα κινούταν σε ένα διαφορετικό μονοπάτι, αυτό της υδρογονοκίνησης, είχε παρουσιάσει εξάλλου και τέτοια concept. Παραδέχεται ότι έκανε λάθος ή απλά η χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο είναι κάτι πολύ μελλοντικό;

πηγή: pestaola