O Mark Webber είχε υποστεί νέο κάταγμα στον ώμο στους κρίσιμους τέσσερις τελευταίους αγώνες της σεζόν.

Στα τέλη του 2008, ο Webber είχε υποστεί κάταγμα στο δεξί του πόδι σε ποδηλατικό ατύχημα, αλλά είχε κρύψει από τη διοίκηση της Red Bull ότι είχε σπάσει και τον αριστερό ώμο του.

Αυτοί οι τραυματισμοί θα έπρεπε να έχουν γιάνει μέχρι τώρα, ωστόσο ο Webber έχασε το διήμερο τεστ δοκιμών εξέλιξης με τα ελαστικά της Pirelli στο Αμπού Ντάμπι, λόγω εγχείρησης.

Ο 34χρονος Αυστραλός αποκάλυψε στο βιβλίο του «Up front – 2010 A season to remember» ότι αυτή η εγχείρηση πραγματοποιήθηκε επειδή είχε υποστεί ξανά κάταγμα στον ώμο του, επιστρέφοντας στην Αυστραλία έπειτα από το GP Σιγκαπούρης, στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Ο τραυματισμός συνέβη και πάλι σε ποδηλατικό ατύχημα, όταν ένας φίλος του Webber έπεσε μπροστά του. Ο τραυματισμός του Webber είναι γνωστός ως «κάταγμα σκιέρ», το οποίο δεν είναι σοβαρό, αλλά βρίσκεται βαθιά στην κλείδωση και είναι δύσκολο να επουλωθεί.

Ο Webber και πάλι έκρυψε το γεγονός από τον διευθυντή της Red Bull, Christian Horner. Μονάχα ο προσωπικός του γυμναστής, Roger Clearly και ο γιατρός της FIA, Gary Hartstein γνώριζαν για το κάταγμα. Μάλιστα, ο Webber αναγκάστηκε να κάνει ενέσεις κορτιζόνης για να αγωνιστεί στην Ιαπωνία και την Κορέα.

Ίσως ο τραυματισμός εξηγεί την πτώση απόδοσης που παρουσίασε ο Webber στο τέλος της σεζόν, όντας επικεφαλής της βαθμολογίας πριν τον τραυματισμό, για να πέσει στην 3η θέση μέχρι το φινάλε στο Αμπού Ντάμπι.

Ενόψει της επόμενης σεζόν, ο Webber, θα έχει πιθανότατα την ευκαιρία να δοκιμάσει το καινούργιο μονοθέσιο της ομάδας (RB7) στο πρώτο τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης του 2011, που θα λάβει χώρα μεταξύ 1-3 Φεβρουαρίου στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια (Ισπανία). Τα τελευταία δυο χρόνια, η Red Bull είχε προτιμήσει να μη συμμετάσχει στο πρώτο τεστ χειμερινών δοκιμών, για να επεκτείνει το χρόνο μελετών στην αεροδυναμική σήραγγα, αλλά φέτος φαίνεται ότι δεν πρόκειται να ακολουθήσει αυτή την τακτική. Η Red Bull θα χρησιμοποιήσει του χρόνου το KERS της Renault (το οποίο εξελίσσει η Magneti Marelli), αλλά θα ενσωματώσει και μερικά στοιχεία που έχουν προκύψει από τις μελέτες που διεξήγαγε η ίδια η ομάδα στο Milton Keynes κατά την προετοιμασία της για το 2009.

Επιστρέφοντας στο ζήτημα των τραυματισμών, ο Heikki Kovalainen, ο οποίος υπέστη σοβαρή διάσειση στο Race Of Champions πριν από μια εβδομάδα σε ένα ατύχημα με Audi R8, είναι αναγκασμένος να ξεκουραστεί για άλλη μια εβδομάδα πριν ξεκινήσει την προετοιμασία του για την καινούργια σεζόν. Ο Φινλανδός έκανε τις τελευταίες αξονικές τομογραφίες σήμερα και έγραψε στο twitter του ότι η ανάρρωσή του πηγαίνει καλά.

Πηγή: 4troxoi.gr