Τα πρώτα στοιχεία σχετικά με το Ford Focus δείχνουν πως η ανανεωμένη γενιά του μοντέλου θα είναι ακόμα πιο δυναμική από αυτή που θα αντικαταστήσει.

Αυτό διακρίνεται και από την αποκλειστική, κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει με τη μεγάλη εισαγωγή του αέρα στο κεντρικό μέρος του προφυλακτήρα, ενώ στο κατώτερο μέρος συνεχίζεται η εισαγωγή του αέρα. Δεξιά κι αριστερά του εμπρός προφυλακτήρα υπάρχουν εισαγωγές αέρα που ψύχουν τα εμπρός φρένα κι εκεί φιλοξενούνται κι οι προβολείς ομίχλης του αυτοκινήτου.

Γενικότερα το εμπρόσθιο μέρος θυμίζει έντονα εκείνο του Fiesta, αλλά και του πρόσφατου Focus ST. Επίσης, τη σφηνοειδή μορφή του αμαξώματος ακολουθούν και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία εκτείνονται μέχρι και τη μέση σχεδόν του καπό. Το πιο πιθανό είναι να ακολουθήσουν τη πιο λεπτή σχεδίαση που ενσωματώνει και το νέο Mondeo, αλλά και το πρωτότυπο S-MAX.

Λιγότερες αλλαγές αναμένεται να υπάρχουν στο οπίσθιο μέρος του αυτοκινήτου, μιας και θα συντελεστούν περιορισμένες επεμβάσεις, στο κάλυμμα των φωτιστικών σωμάτων, αλλά και στον πίσω προφυλακτήρα, τα οποία θα επανασχεδιαστούν. Σε γενικές γραμμές οι παρεμβάσεις που θα πραγματοποιηθούν στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου θα είναι περιορισμένες.

Εξίσου μικρές αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν και στο εσωτερικό χώρο του ανανεωμένου Focus, μιας και αναμένεται να υπάρξουν νέες επενδύσεις και πιθανώς νέος σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας. Εδώ, θα υπάρξουν πιο εύχρηστα χειριστήρια και πιο μίνιμαλ αισθητική.

Και στην ανανεωμένη version του Focus, κάτω από το καπό του δημοφιλούς μικρομεσαίου θα υπάρχει η γκάμα των Ecoboost κινητήρων. Με την ειδοποιό διαφορά όμως, ότι θα ενσωματωθεί κι ο ολοκαίνουργιος κινητήρας 1.500 κ.εκ, απόδοσης 180 ίππων. Αυτός θα είναι κι ο αντικαταστάτης των παλαιών 1,6 λτ., κατορθώνοντας να προσφέρει ίδια ιπποδύναμη (με τους παλιούς), αλλά σαφώς καλύτερη οικονομία κίνησης και μικρότερες εκπομπές ρύπων.

Αναμένεται να υπάρξει όμως και μια ατμοσφαιρική έκδοση του συγκεκριμένου 1.500αρη κινητήρα, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 115 ίππους.

Όπως και να έχει, η τελική εικόνα του Focus θα αποκαλυφθεί προς τα τέλη της χρονιάς σε κάποια από τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις εκείνης της περιόδου με την προοπτική να λανσαριστεί σχεδόν ταυτόχρονα και στις δύο όχθες του Ατλαντικού όπως συνέβη και με την έλευση της τρίτης γενιάς του.

Πηγή: autotriti.gr