Μερικές τεχνολογικές εικόνες αρκούν για να αναλύσουμε μερικά ενδιαφέροντα σημεία της νέας Cayman.Τον τελευταίο καιρό οι κατασκευαστές επικεντρώνονται στην μείωση του κατασκευαστικού βάρους. Από την τάση δεν ξεφεύγει και η Porsche που για να εξοικονομήσει κιλά από το πλαίσιο της νέας Cayman προχώρησε στην εκτενή χρήση αλουμινίου (περίπου 44% της συνολικής δόμησης) σε συνδυασμό με μαγνήσιο και υψηλής αντοχής χάλυβα.

Σε σχέση με το πλαίσιο του απερχόμενου μοντέλου το νέο είναι 40% πιο δύσκαμπτο και ζυγίζει περίπου 47 κιλά λιγότερα (στην φάση body-in-white) παρόλο που το αμάξωμα της νέας είναι μεγαλύτερο (με μεταξόνιο +60 χλστ.) φτάνοντας το απόβαρο των 1.350 κιλά.

Εξοπλισμένη με το νέο επίπεδο εξακύλινδρο τω ν 2,7 λτ. που αποδίδει 275 ίππους (είναι ισχυρότερος κατά 10 ίππους από τον προηγούμενο των 3,4 λτ) η νέα Cayman είναι η πρώτη που σπάει την ειδική ισχύ των 100 ίππων στο λίτρο. Στο νέο αμάξωμα η εισαγωγή του αέρα γίνεται από τα πλαϊνά (air scoops) με βέλτιστη ροή ενώ τα μοτέρ διαθέτουν το γνωστό σύστημα μεταβλητής βύθισης και χρονισμού VarioCam Plus.

Τα μοτέρ είναι τοποθετημένα μερικά εκατοστά εμπρός από τον πίσω άξονα κατά την διάταξη με τον κινητήρα στο κέντρο. Είναι οικονομικότερα έως 15% σε κατανάλωση χάρη στη νέα διαχείριση του συστήματος ψύξης που επιτρέπει στο μοτέρ να ζεσταίνεται ταχύτερα από ψυχρή εκκίνηση, στην έξυπνη λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος που «κλέβει» λιγότερο έργο από την ΜΕΚ ενώ στην περίπτωση της αυτόματης έκδοσης PDK ο συμπλέκτης απομονώνεται εντελώς σε χαλαρές συνθήκες κίνησης με το μοτέρ να δουλεύει σα να έχει κουμπωμένη «νεκρά».

Πηγή: sport-fm.gr