Την επίσημη πρεμιέρα της μέσω του διαδικτύου πραγματοποίησε η νέα Bentley Continental GT, λίγες μόλις εβδομάδες πριν αποκαλυφθεί και δια ζώσης στην επερχόμενη Έκθεση του Παρισιού.

Το 4θυρο βρετανικό κουπέ επιδόσεων εμφανίζεται συνολικά αναβαθμισμένο σε όλους τους επιμέρους τομείς, χωρίς μάλιστα να… απαγκιστρώνεται από το γνώριμο σχεδιαστικό στιλ του προκατόχου, το οποίο, με αντικειμενικά και όχι μόνο κριτήρια, ήταν ένα από τα πλέον καθοριστικά στοιχεία που το καθιέρωσαν στη συνείδηση των «εχόντων» με σπορτίφ ανησυχίες. Εξωτερικά, η νέα Continental GT δείχνει ακόμα πιο… αρχοντική και επιβλητική, με τη νέα, πιο κάθετη απαστράπτουσα μάσκα, τα κομψά και πάντοτε στρογγυλά σε σχήμα εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και τα αναρίθμητα επιμέρους γνωρίσματα-λεπτομέρειες (κληρονομιά από την πολυτελή Mulsanne) να δημιουργούν ένα σύνολο που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο. Κάτι αντίστοιχο ασφαλώς συμβαίνει και με το εσωτερικό του νέου κουπέ της (χειροποίητο στην πλειοψηφία του!), όπου πρωταγωνιστούν ο νέος σε σχεδίαση πίνακας οργάνων, τα ακόμα πιο εντυπωσιακά σε όψη και στήριξη καθίσματα, καθώς και η ευμεγέθης οθόνη στην κεντρική κονσόλα, στην οποία απεικονίζονται μεταξύ άλλων οι αναρίθμητες ομολογουμένως λειτουργίες των συστημάτων επικοινωνίας και διασκέδασης με τα οποία είναι εξοπλισμένη η νέα Continental GT.

Στα μηχανικά μέρη ξεχωρίζει για μια ακόμα φορά ο γνωστός W12 twin turbo κινητήρας των 6,0 λίτρων. Χάρη στη φροντίδα των μηχανικών από το Crew, ο τελευταίος, ο οποίος υπεβλήθη σε αυστηρή δίαιτα, από την οποία εξοικονομήθηκαν 65 κιλά, αποδίδει πλέον 575 ίππους και περισσότερα από 71 χλγμ. ροπής εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό με το 6τάχυτο και κατά 50% ταχύτερο σε αλλαγές ημιαυτόματο κιβώτιο της ZF επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δλ. καθώς και τελική ταχύτητα της τάξης των 318 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, βελτιώσεις έγιναν και στα υπόλοιπα μέρη του συστήματος μετάδοσης και συγκεκριμένα σε εκείνο της τετρακίνησης, με την κατανομή της ροπής πλέον ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα να διαμορφώνεται από 50-50 σε 40-60.

Ωστόσο, ακολουθώντας την επιτακτική πλέον πολιτική του downsizing, η βρετανική εταιρεία ανακοίνωσε πως από το 2011 τη γκάμα της νέας Bentley Continental GT θα συμπληρώνει κι ένας νέος V8 κινητήρας χαμηλής κατανάλωσης.

Πηγή: 4troxoi.gr