Ακόμη πιο κοντά στον φετινό παγκόσμιο τίτλο φτάνει ο Λιούις Χάμιλτον, αφού εκμεταλλεύτηκε την κάκιστη εκκίνηση του Ρόσμπεργκ στον GP της Ιαπωνίας και έφτασε στην 8η φετινή του νίκη σε σύνολο 14 αγώνων. Μάλιστα, ο Βρετανός πιλότος έφτασε στην 4η θέση τον Άιρτον Σέννα της ιστορίας των νικών, συμπληρώνοντας πλέον 41 νίκες στο αγώνισμα. louis Την 3η και την 4η θέση κατέλαβαν οι Ferrari, με τους Φέτελ και Ραϊκόνεν αντίστοιχα. Ο αγώνας Με την εκκίνηση του αγώνα ο Χάμιλτον φάνηκε περισσότερο… ξύπνιος από τον ομόσταυλό του στη Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, και πήρε το προβάδισμα, με τους Φέτελ και Μποτάς να περνούν τον Γερμανό πιλότο. Παρόλα αυτά ο Ρόσμπεργκ πίεσε ξανά τον Μποτάς, επιχειρώντας μία πιο επιθετική τακτική, όμως οι μηχανικοί της Mercedes, του είπαν να κόψει γιατί είχαν ανέβει υπερβολικά οι θερμοκρασίες του μονοθεσίου του. Από την πλευρά του, ο Αλόνσο δεν μπορούσε να κάνει και πολλά, με τον αγώνα να κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από τη διαχείριση των ελαστικών. Μία τακτική που ξεκίνησε ο Φέτελ με την επιλογή σκληρής γόμας, το ίδιο έκανε και ο Φέτελ και στη συνέχεια ο Ρόσμπεργκ, βρισκόμενος στην 4η θέση πίσω από τους Χάμιλτον, Φέτελ και Μποτάς (όπως ακριβώς και στην εκκίνηση). Ο Χάμιλτον, από τη μεριά του, μπήκε στα pit στον 17ο γύρο, αφού είχε φτιάξει μια σημαντική διαφορά από τους διώκτες του. Μάλιστα, ο Βρετανός επέστρεψε στον αγώνα με 6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Φέτελ! Στη συνέχεια, ανέβασε τη διαφορά από τους υπόλοιπους, την ώρα που ο Ρόσμπεργκ κατάφερνε να περάσει στην τρίτη θέση και ξεπέρασε και τον Φέτελ, μπαίνοντας νωρίτερα στα pit (30ο γύρο), διατηρώντας τη σκληρή γόμα για λόγους τακτικής. Το ίδιο έγινε δύο γύρους αργότερα και από τον Hamilton, με τον Βρετανό να καταφέρνει να διατηρεί το προβάδισμα μέχρι το τέλος του αγώνα. Αν και ο Φέτελ πάλεψε να πάρει τη δεύτερη θέση από τον Ρόσμπεργκ, όμως στη συνέχεια ο οδηγός της Ferrari φάνηκε να έκοψε ρυθμό δείχνοντας συμβιβασμένος με την 3η θέση. Πηγή: sport-fm.gr