Το 1901, ο Henry Ford, ο προ-προπάππους του νυν Γενικού Διευθυντή της Ford Performance, Will Ford, οδήγησε ένα αυτοκίνητο με την ονομασία Sweepstakes, το οποίο κατασκεύασε ο ίδιος εν όψει ενός αγώνα απέναντι στον πιο διάσημο οδηγό της Αμερικής, εκείνη την εποχή.
Ωστόσο, ο Henry Ford δεν ήταν οδηγός αγώνων, αλλά έπρεπε να κερδίσει. Αν έχανε εκείνη την ημέρα, η Ford Motor Company μπορεί να μην υπήρχε σήμερα. Και τελικά κέρδισε.
Αυτό το DNA, αυτή η ανάγκη για καινοτομία και νίκη, ακόμη και κάτω από έντονη πίεση, είναι ο λόγος ύπαρξης της Ford Performance. Αυτός είναι συγχρόνως και ο λόγος που επιστρέφει στις ρίζες της, καθώς πλέον η Ford Performance γίνεται Ford Racing.

Προφανώς, δεν πρόκειται για ένα rebranding που επιβάλλει συνήθως το σύγχρονο μάρκετινγκ, αλλά μια νέα, πιο στοχευμένη αποστολή: να έρθουν οι αγωνιστικές ομάδες της εταιρείας και τα τεχνολογικά τους επιτεύγματά ακόμα πιο κοντά στα οχήματα που οδηγούν οι ιδιοκτήτες Ford καθημερινά, εντός και εκτός δρόμου.
Υπό την σκέπη λοιπόν της Ford Racing, τόσο οι μηχανικοί όσο και οι σχεδιαστές πρόκειται να αναπτύξουν τα αυτοκίνητα δρόμου υψηλών επιδόσεων, παράλληλα με τα αγωνιστικά οχήματα της Ford.
Για παράδειγμα, οι τεχνολογίες που θα εξελιχθούν στο Baja 1000 θα ενσωματωθούν στο DNA του επόμενου F-150 Raptor, ενώ οι κατακτήσεις στον τομέα της αεροδυναμικής από τους αγώνες αντοχής σε Daytona και Le Mans θα υιοθετηθούν από την επόμενη Mustang.

Το πρώτο όχημα παραγωγής, το οποίο θα γεννηθεί μέσα από τη νέα αυτή προσέγγιση της Ford Racing, θα κάνει το ντεμπούτο του τον Ιανουάριο του 2026.
Η νέα ταυτότητα της Ford Racing θα γίνει ακόμη πιο αισθητή από τις αρχές του επόμενου χρόνου, μέσω της εκδήλωσης Ford Racing Season Launch και τη νέα αγωνιστική σεζόν στο Ράλι Ντακάρ και στον 24ωρο αγώνα στη Daytona.
Και αυτή είναι μόνο η αρχή, καθώς η Ford Racing θα δώσει το παρών στις πιο σημαντικές αγωνιστικές διοργανώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο, από την Formula 1 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), μέχρι τις 24 Ώρες του Le Mans και τον διάσημο αγώνα στο Bathurst.