Μέχρι στιγμής, τα προφίλ του κοινωνικού δικτύου της Google έχουν διεύθυνση της μορφής «google.com/101560853443212199687», γεγονός που δυσκολεύει αρκετά τους χρήστες στην αναζήτηση αλλά και την απομνημόνευση των διευθύνσεων και βέβαια δεν βοηθάει και τόσο στην αναγνώριση και προώθηση του brand name των εταιρειών.

Με την εισαγωγή των customized URLs, μικρών και παραμετροποιήσιμων διευθύνσεων δηλαδή, κάθε χρήστης θα μπορεί να έχει την δική του διεύθυνση της μορφής «google.com/+όνομα». Ήδη αρκετά προφίλ επιχειρήσεων ή διασήμων έχουν αποκτήσει δικό τους URL, όπως τα google.com/+davidbeckham, google.com/+hughjackman και google.com/+toyota.

Αρχικά το κοινωνικό δίκτυο θα προσφέρει custom URLs σε μικρό αριθμό μελών και σελιδών, αλλά στο μέλλον σκοπεύει να τα προσφέρει και στους υπόλοιπους χρήστες χωρίς όμως να αποκαλύπτει κάποιο χρονοδιάγραμμα.