Εμμονή έχουν οι Ινδοί με το χρώμα της επιδερμίδας τους! Τα έξοδα για τη διαφήμιση προϊόντων λεύκανσης έχουν αυξηθεί τον τελευταίο χρόνο κατά 35% στην Ινδία του ενός δισ. κατοίκων.

Εταιρεία λάνσαρε λογισμικό με το οποίο οι Ινδοί χρήστες του Facebook μπορούν να έχουν αλαβάστρινο δέρμα στη φωτογραφία του προφίλ τους.

Την ίδια ώρα γίνεται προώθηση της σειράς λευκαντικών κρεμών για άνδρες μιας αγοράς που γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Κύριο πρόσωπο της καμπάνιας είναι ο γνωστός ηθοποιός του Μπόλιγουντ Σαχίντ Καπούρ, ο οποίος εμφανίζεται στη διαφήμιση με το μισό πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό στο πολυπόθητο πιο λευκό χρώμα.

Δείτε το βίντεο: