Ποιος έχει «παγιδεύσει» το Γ. Καπουτζίδη;

Μάθε τα πάντα στη στιγμή


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1:37
15/12/2010
Ποιος έχει «παγιδεύσει» το Γ. Καπουτζίδη;
loading

Μέσω από μια καινούρια digital καμπάνια προβολής, online διαγωνισμούς και χορηγία της δημοφιλούς τηλεοπτικής εκπομπής «Just the 2 of Us» η LG Electronics συνεχίζει δυναμικά την παρουσία της στη Διαδικτυακή κοινότητα διοργανώνοντας μια πρωτότυπη προωθητική ενέργεια.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της LG πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Publicis Hellas, με αφορμή την παρουσίαση του Optimus One P500 with Google, του νέου Android smart phone της LG, που παρέχει στους χρήστες μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτερη προσβασιμότητα στο Internet.

Η προωθητική ενέργεια διεξάγεται με τη βασική χορηγία της LG στην ιστοσελίδα του τηλεοπτικού μουσικού charity show «Just the 2 of us», με οικοδεσπότη τον ηθοποιό και σεναριογράφο Γιώργο Καπουτζίδη.

H LG προσκαλεί το κοινό -κατά τη διάρκεια των ζωντανών εκπομπών- να «ανεβάσει» στο site τα δικά του τραγούδια, συμμετέχοντας στις εβδομαδιαίες κληρώσεις για συσκευές LG smart phones και πολλές προσκλήσεις για να παρακολουθήσει από κοντά στο στούντιο το Just the 2 of us.

Στο πρόσωπο του Γιώργου Καπουτζίδη, η LG βρήκε τον ιδανικό πρεσβευτή των smart phone νέας γενιάς, θέλοντας να αναδείξει το στοιχείο της έμπνευσης που φέρνει στην καθημερινή επικοινωνία το LG Optimus One.

Ο γνωστός, πολυαγαπημένος ηθοποιός συνδυάζει αρμονικά αρετές όπως η δημιουργικότητα, η πρωτοτυπία και το χιούμορ, απογειώνοντας τη φιλοσοφία του LG Optimus One με το ερμηνευτικό του ταλέντο.

Επιπλέον, οι φίλοι και θαυμαστές του μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά τις εντυπώσεις και τις απίθανες εμπειρίες του Γιώργου Καπουτζίδη με το νέο κινητό τηλέφωνο Optimus One, μέσα από τις σελίδες του στο Facebook (www.facebook.com/giorgoskapoutzidis), στο Twitter (www.twitter.com/gkapoutzidis) και στο YouTube (http://youtube.com/giorgoskapoutzidis).

Επιπλέον, στη διαδραστική online καμπάνια που πραγματοποιείται σε μεγάλα ελληνικά sites, portals και δημοφιλείς ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ο Γιώργος Καπουτζίδης βρίσκεται παγιδευμένος στα «banner» και αναζητά τη συμβολή των χρηστών προκειμένου να ξεφύγει. Ο γνωστός πρωταγωνιστής, επιστρατεύει τη βοήθεια του κοινού και τις δυνατότητες του επαναστατικού κινητού νέας γενιάς LG Optimus One P500 with Google, αποκτώντας άμεση πρόσβαση στο Google, ανακαλύπτοντας έξυπνους και απίθανους τρόπους για να ξεφύγει!

Τέλος, μέσα από το δικτυακό τόπο www.lg.com/gr/microsite/lg_optimus_one_diagonismos, σε εξέλιξη βρίσκεται ο online διαγωνισμός που θα διαρκέσει έως τις 2 Ιανουάριου 2011. Οι χρήστες δηλώνουν συμμετοχή απαντώντας σε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, με τη βοήθεια του Optimus One και της αναζήτησης στο Google, για να κερδίσουν 10 κινητά τηλέφωνα LG Optimus One P500.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει