Τρία SILVER βραβεία απέσπασε η WIND Ελλάς, στις 10 Δεκεμβρίου στο θεσμό των E-Volution Awards, όπου αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής στην κατηγορία «Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing».

Τα E-volution Αwards στόχο έχουν τη βράβευση των καλύτερων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, ενώ φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που συστάθηκαν τα Gold, Silver και Bronze βραβεία, ανάλογα με τη βαθμολογία που συγκέντρωσε η κάθε υποψηφιότητα στην κατηγορία που συμμετείχε.

Η WIND Ελλάς απέσπασε 3 SILVER βραβεύσεις στην κατηγορία «Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing» και συγκεκριμένα έλαβε τα παρακάτω βραβεία:

SILVER AWARD – Design & aesthetics για την ιστοσελίδα F2G: Το f2g.gr είναι το πρώτο, ελληνικό responsive site καρτοκινητής, το οποίο δίνει στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να απολαμβάνουν την ίδια αισθητική και τις ίδιες λειτουργικές δυνατότητες, είτε πλοηγούνται από υπολογιστή, είτε από smartphone ή tablet.

Προσαρμόζοντας το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του ανάλογα με τις διαστάσεις της οθόνης στην οποία εμφανίζεται, επιτρέπει στους χρήστες να ενημερωθούν για το υπόλοιπό τους, να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς, να ενεργοποιήσουν προσφορές και να ανανεώσουν τον χρόνο ομιλίας τους online, όπου και αν βρίσκονται. Η επιτυχία της ιστοσελίδας διαφαίνεται από το γεγονός ότι έχει πετύχει 7.667.704 επισκέπτες από τη μέρα που λανσαρίστηκε το website τον Απρίλιο του 2013.

SILVER AWARD – Search Engine Optimization (SEO) & Search Engine marketing (SEM) για την ιστοσελίδα F2G: Γνωρίζοντας της σημασία των search engine result pages (SERPs) για την επίτευξη τόσο της αυξημένης επισκεψιμότητας όσο και online conversions, η WIND επένδυσε στρατηγικά στη βελτίωση της παρουσίας της, τόσο στο κομμάτι των CPC campaigns όσο και στο Search Engine Optimization (S.E.O.). Οι SEO ενέργειες έχουν παίξει καθοριστικό κομμάτι στην επιτυχία των αποτελεσμάτων της, αφού διασφαλίζουν τόσο την παρουσία της σε υψηλές θέσεις, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν ο χρήστης να κατευθυνθεί προς την σελίδα που ικανοποιεί τις εκάστοτε ανάγκες του.

Τα αποτελέσματα από τις S.E.O. ενέργειες είναι ιδιαίτερα θετικά. Στο διάστημα Ιανουαρίου 2012 – Οκτωβρίου 2013, η οργανική επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 313%, ενώ για κάθε μήνα του 2013, το organic traffic ξεπερνά σταθερά τις 100.000 επισκέψεις.

SILVER AWARD – CPC campaign για τη WIND: Με περισσότερες από 300 καμπάνιες, 2.700 ad groups και 14.500 διαφημίσεις και με κάλυψη σε όλα τα βασικά δίκτυα που παρέχονται από την Google σε διαφημιστικό επίπεδο, η WIND επένδυσε στρατηγικά και στις CPC καμπάνιες της.

Σε αυτά τα πλαίσια, επένδυσε στη διαφοροποίηση, τόσο με τη χρήση έξυπνων τρόπων στόχευσης όσο και με τη χρήση νέων διαθέσιμων διαφημιστικών μέσων. Αποτέλεσμα, η σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας στο website, και τα online conversions που αποφέρει, μειώνοντας παράλληλα σταθερά το cost per conversion και βελτιώνοντας σημαντικά τα conversion rates.

Ο Ηρακλής Δούμας, στέλεχος του online τμήματος της WIND Ελλάς δήλωσε: «Δεδομένου ότι η online επικοινωνία αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μας, είναι μεγάλη χαρά για εμάς να βλέπουμε projects μας τα οποία έχουν δουλευτεί με κέφι και όρεξη, να βραβεύονται από έγκριτους θεσμούς όπως τα E-Volution Awards. Επενδύουμε και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε μία online κοινότητα η οποία μας γεμίζει καθημερινά με όρεξη και κίνητρο για το καλύτερο αποτέλεσμα».