Μετά τα πρόσφατα γεγονότα με τους χάρτες της Apple στην Αυστραλία, η Samsung βρήκε την ευκαιρία να κάνει πιο επιθετική τη διαφημιστική της καμπάνια.

Φυσικά για να κάνει κάτι τέτοιο έπρεπε να χρησιμοποιήσει ένα Galaxy SIII και το επιχείρημα ότι οι Google Maps είναι καλύτεροι από τους αντίστοιχους της Apple.

Η νέα διαφημιστική ιδέα έχει τοποθετηθεί στη George Street του Σίδνεϊ και περιλαμβάνει ένα poster που δείχνει τη συσκευή της Samsung, ένα τζιπ και κάποια είδη κάμπινγκ.

Το μήνυμα στο poster παραπέμπει σε κάποιον που έχει χάσει το δρόμο του επειδή δε χρησιμοποίησε ένα καλό σύστημα πλοήγησης όπως αυτό της Samsung.

Δε γίνεται άμεση αναφορά στους χάρτες της Apple, όμως είναι εύλογο για τον καθένα να υποθέσει πως υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα σε αυτή τη διαφήμιση και το περιστατικό στην πόλη Mildura της Αυστραλίας, που οι χάρτες της αμερικάνικης εταιρίας, τη μετέφεραν κατά 70 χιλιόμετρα μακριά από την πραγματική της τοποθεσία.