Η Wind με όχημα την επικοινωνιακή της καμπάνια για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που προσφέρει στους καταναλωτές, ξεχώρισε σε διεθνές επίπεδο κατορθώνοντας να μπει στη shortlist (τελική κατάταξη) του 59ου Διεθνούς Φεστιβάλ Διαφήμισης Cannes Lions.

Η καμπάνια που διακρίθηκε ήταν αυτή του F2G με τη διαφημιστική ταινία ΛΗΣΤΕΙΑ, όπου οι πελάτες μιας τράπεζας παρακολουθούν τα ευτράπελα κατά την εξέλιξη μία ληστείας.

Αυτή δεν ήταν όμως η μόνη διάκριση για τη φετινή χρονιά. Στο πλαίσιο του θεσμού Ermis Awards για το 2012 η δημιουργικότητα της επικοινωνίας της Wind διακρίθηκε με 8 συνολικά βραβεία Ermis.

Ειδικά, η καμπάνια του Προέδρου κρίθηκε ως κάτι παραπάνω από επιτυχημένη, αποσπώντας εκτός των άλλων το Grand Ermis στην σημαντική κατηγορία «ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ».

Ατάκες της, όπως το «αμόλα», το «αγαπούλα, πούλα» κλπ. πέρασαν στην καθομιλουμένη κατορθώνοντας να γίνει μέρος της καθημερινότητάς όλων. Φαίνεται, λοιπόν, πως σε καιρούς δύσκολους, το χιούμορ και οι ευφάνταστες συλλήψεις πάντα ξεχωρίζουν επικοινωνιακά και μπορούν να αγγίξουν τον καταναλωτή. Κάτι που η The Newtons Laboratory ξέρει πολύ καλά να κάνει.

Συνολικά, τα βραβεία που απέσπασε η επικοινωνία της Wind για τη δημιουργικότητά της είναι τα παρακάτω:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ»
1 Grand Ermis – Πρόεδρος
1 Ermis Gold – Πρόεδρος
The Newtons Laboratory

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ»
1 Εrmis Silver – Άραβας
1 Ermis Bronze – Φυλακή
The Newtons Laboratory

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «ΣΕΙΡΑ 3 ΕΡΓΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ»
1 Ermis Bronze – Πρόεδρος
The Newtons Laboratory

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Ermis PR – Κοινωνία & Επιχειρηματικότητα»
1 Ermis Bronze – Ένας Αγώνας για Όλους – 29ος Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών
V+O Communications

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «DIGITAL»
1 Ermis Gold – All Step Game
The Newtons Laboratory

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «ΣΕΙΡΑ 3 ΕΡΓΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΣΠΟΤ»
Ermis Bronze – Τα λάθη των Χριστουγέννων
The Newtons Laboratory