Η νέα καλοκαιρινή σεζόν φέρνει μαζί της ένα αναζωογονητικό αέρα ανανέωσης για τα παγωτά της Nestlé. Με βασικό μήνυμα «Παγωτό για όλους», η Nestlé παρουσιάζει φέτος μία σειρά από καινοτόμες και άκρως γευστικές προτάσεις, απαντώντας στις ανάγκες μικρών και μεγάλων καταναλωτών.

«Με λίγα λόγια για εμάς στη Nestlé το “Παγωτό για όλους”, σημαίνει: παγωτό για κάθε γούστο, παγωτό για κάθε στιγμή, παγωτό για κάθε τσέπη και παγωτό για κάθε ηλικία. Προσπαθούμε να καινοτομούμε και να εξελισσόμαστε διαρκώς με στόχο τη διάθεση καινοτόμων προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, αλλά και να βελτιώνουμε την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών μας», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κύριος Δημήτρης Κοντογεώργος, γενικός διευθυντής κλάδου παγωτού Nestlé Ελλάς.

Έτσι, η νέα καμπάνια που έχει ως βασικό στόχο την προσέλκυση του κοινού στα πράσινα ψυγεία, έχει ξεκινήσει ήδη από το Μάρτιο με την αναβάθμιση του συνόλου των ψυγείων και την ανανέωση της εξωτερικής όψης τους με νέα εικαστικά. Ευδιάκριτες σημάνσεις, νέα λαχταριστά γραφικά και κατηγοριοποίηση του τιμοκαταλόγου θα πλαισιώνουν τον εξοπλισμό στα σημεία πώλησης. Επίσης, η γκάμα της οικονομικής σειράς διευρύνεται και παράλληλα θα ισχύσουν και χαμηλότερες προτεινόμενες τιμές στις οικογενειακές συσκευασίες ALOMA, όπως και στις συσκευασίες 470 ml των NIRVANA.

Στο ίδιο μοτίβο, οι συσκευασίες αγαπημένων brands όπως, NIRVANA, BOSS, MAGNUM εξελίσσονται και γίνονται πιο λαχταριστές. Νέα και δυναμική απεικόνιση τόσο των λογοτύπων όσο και των γραφικών του κάθε παγωτού θα ενισχύσουν την τελική εικόνα των προϊόντων.

Ταυτόχρονα, οι νέες γευστικές αφίξεις παγωτού βρίσκονται ήδη στα ψυγεία της γειτονιάς σας:

– Το NIRNANA Frozen Yogurt «Red Fruit Cookie» με σιρόπι από φρούτα του δάσους και τραγανά cookies.

– Το NIRVANA Frozen Yogurt «Caramel Almond», με καραμελωμένα αμύγδαλα και σιρόπι καραμέλας.

– Το Boss Full Gofretto, συνδυασμός παγωτού βανίλιας με ολόκληρα στρογγυλά κομμάτια γκοφρέτας, βουτηγμένα σε πραγματική σοκολάτα και επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος με κομμάτια γκοφρέτας.

– Το PIRULO Watermelon πολυσυσκευασία 4 τεμαχίων, συνδυασμός καρπούζι και μήλο μαζί με «κουκούτσια» με γεύση κακάο.

Η Nestlé Παγωτά ενισχύει την παρουσία της στα σημεία πώλησης, με διάθεση νέων premium και ελκυστικών προωθητικών υλικών. Πλήθος προωθητικών ενεργειών θα λάβουν χώρα τόσο στην επίσημη σελίδα στο Facebook όσο και στα σημεία πώλησης. Δώρα, γευστικές δοκιμές και κουπόνια μας περιμένουν όλο το καλοκαίρι!