Η καμπάνια τουριστικής προώθησης της Λέσβου μέσω διαδικτύου, με την επωνυμία «I Love Lesvos», που πραγματοποίησε η ομάδα των μαθητών της εικονικής επιχείρησης YouDrive, του Επαγγελματικού Λυκείου Καλλονής παρουσιάσθηκε χθες.

Πρόκειται για μια διαδικτυακή προώθηση του νησιού, με τεχνολογίες Web 2.0 και την «αξιοποίηση» του τουρίστα ως διαφημιστή, μέσα από την κουλτούρα της «Ελληνικής Παρέας».

Ας σημειωθεί ότι πριν σχεδόν έναν μήνα, η εφαρμογή μεταξύ 48 άλλων σχολείων απέσπασε έπαινο Ανάπτυξης Τοπικής Οικονομίας, στην εμπορική έκθεση του διαγωνισμού που διοργάνωσε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων στο Athens Information Technology.

Ο Δήμαρχος Λέσβου, Δημήτρης Βουνάτσος, που παρευρέθη στην εκδήλωση συνεχάρη το διευθυντή, τους καθηγητές, τους μαθητές και τις μαθήτριες του Επαγγελματικού Λυκείου Καλλονής, που παρουσίασαν τη πρωτοποριακή αυτή εργασία, που συμβάλει στη δυναμική τουριστική ανάπτυξη της Λέσβου.

Με χαμηλό κόστος, μέσω της χρήσης σύγχρονων τεχνολογικών μέσων επικοινωνίας. Τόνισαν, ακόμη ότι η εικονική αυτή διαδικτυακή επιχείρηση, θα στηριχθεί και θα αξιοποιηθεί από το Δήμο Λέσβου, αφού αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής του Δήμου, για προσέλκυση τουριστών – επισκεπτών στον τόπο μας.