Η Bentley παρουσίασε τη νέα Bentayga S, την πιο σπορ έκδοση της γκάμας. Πρόκειται για ένα πολυτελές SUV παντός εδάφους, με σπορ χαρακτήρα και κορυφαίες επιδόσεις, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο του Crewe.

Η έκδοση S έχει πιο δυνατό κινητήρα και διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό το Dynamic Ride, σε συνδυασμό με επιλογή σπορ λειτουργίας για το σασί, για καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές. Μια αύξηση κατά 15% στην απόσβεση ενισχύει το πλαίσιο και παρέχει μια ιδανική πλατφόρμα για πιο δυναμική, σπορ ρύθμιση του ESC.
Εξωτερικά, οι σκουρόχρωμοι προβολείς, οι μαύροι πλαϊνοί καθρέφτες, διάφορες σχεδιαστικές λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα, ανάμεσά τους τα διάφορα σπόιλερ και τέλος οι διπλές απολήξεις της σπορ εξάτμισης, με μειωμένες διατρήσεις στον σιγαστήρα, με χαρακτηριστικό και ακόμα πιο μπάσο ήχο, αυξάνουν την ήδη επιβλητική παρουσία του μοντέλου.

Στην πολυτελή καμπίνα, ξεχωρίζουν τα νέα καθίσματα, με ιδιαίτερους συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών (ανάμεσά τους ευρεία χρήση Alcantara), ενώ οι χρωματικές πινελιές στο ταμπλό οργάνων, στην κεντρική κονσόλα, οι επενδύσεις των θυρών και των καθισμάτων, τα υλικά στο τιμόνι και τον μοχλό ταχυτήτων, δίνουν στην Bentayga S πιο σύγχρονο χαρακτήρα. Ταυτόχρονα, τα νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων και οι διάφορες σημάνσεις “S” στην καμπίνα, υποδηλώνουν την διαφορετικότητα της κατασκευής.

H Bentayga S κινείται από τον V8 βενζινοκινητήρα 4,8 λίτρων, διπλού turbo της Bentley, που συνδυάζει μεγάλη ισχύ με οικονομία καυσίμου. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει ισχύ 550 ίππων και 770 Nm ροπής, επιταχύνοντας 0–100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα.

Σε επίπεδο τεχνολογίας, η νέα Bentayga S ξεχωρίζει για την αποτελεσματική διαχείριση της τεράστιας ισχύος. Το σύστημα Dynamic Ride είναι στάνταρ εξοπλισμός, αποτελώντας εξέλιξη της πρώτης ηλεκτρικής ενεργής τεχνολογίας ελέγχου ολίσθησης της Bentley στον κόσμο, στα 48V. Το σύστημα μπορεί να αντιδράσει σε 0,3 δευτερόλεπτα ελέγχοντας ροπή έως 1.300 Nm, για να εξουδετερώσει τις πλευρικές δυνάμεις ολίσθησης κατά τη στροφή, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη πρόσφυση των ελαστικών και σταθερότητα, άνεση οδήγησης και αίσθηση ελέγχου.

Στην επιλογή Sport, η αίσθηση ελέγχου βελτιώνεται ακόμα περισσότερο, με την κλίση του αμαξώματος να περιορίζεται λόγω της πρόσθετης αύξησης 15% στην απόσβεση της αερανάρτησης και του συνδυασμού των Electronic Stability Control και Dynamic Ride. Παράλληλα, ο οδηγός ωφελείται από τα αποτελέσματα της επαναβαθμονόμησης του συστήματος “Torque Vectoring by Brake”, με το αυτοκίνητο να φρενάρει ελαφρά τον εσωτερικό πίσω τροχό στην είσοδο στη στροφή, για να βελτιώσει το turn-in του εμπρός άξονα, κάνοντας τη Bentayga S ακόμη πιο άμεση στην οδήγηση.

Τέλος, οι εκτός δρόμου δυνατότητες της Bentayga παραμένουν εξαιρετικές, με την προαιρετική προδιαγραφή All-Terrain να φέρνει τέσσερις ειδικές εκτός δρόμου λειτουργίες (Snow and Wet Grass, Dirt and Gravel, Mud and Trail, και Sand), για απροβλημάτιστη οδήγηση σε κάθε επιφάνεια.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.