Η BMW ετοιμάζει μια πλήρη γκάμα νέων μοντέλων, τα οποία θα συνθέσουν μια «οικογένεια Χ», η οποία θα ξεκινά από το 1 και θα φτάνει έως το 7, χωρίς να παραλείπει κανέναν αριθμό. Σήμερα θα ασχοληθούμε με την Χ2.

Άλλο ένα compact crossover μοντέλο ετοιμάζει η BMW, την Χ2, για το 2017. Στόχος των Βαυαρών είναι να κοντραριστούν με τους δύο μεγάλους ομοεθνείς ανταγωνιστές τους, την Mercedes-Benz GLA και το Audi Q3, αλλά και να αποκτήσουν μια πλήρη «οικογένεια Χ» μοντέλων.

The X-Family

Πίσω στο 1999, η ιστορία των SUV (ή SAV, κατά την BMW) ξεκίνησε με την Χ5, η επιτυχία της οποίας «ανάγκασε» τη βαυαρική φίρμα να λανσάρει το 2003 την μικρότερη Χ3. Πέντε χρόνια αργότερα, η BMW με την Χ6, ήταν η πρώτη εταιρεία που έφτιαξε ένα off road όχημα με coupe αισθητική, ενώ το 2009, αποφάσισε να διευρύνει προς τα κάτω τα «Χ» μοντέλα της με την Χ1. Πλέον, έχει ξεκινήσει η παραγωγή της Χ4, ένα μοντέλο στη λογική της Χ6, το οποίο αναμένουμε στη χώρα μας τον Αύγουστο. Επιπλέον, το 2017, η BMW σχεδιάζει να αποκτήσει μια SAV ναυαρχίδα, την Χ7, ενώ την ίδια χρονιά, θα κλείσει την αρίθμηση από το 1 έως το 7 με την Χ2, με την οποία θα ασχοληθούμε σήμερα.

3η (και μικρότερη) BMW X με coupe αισθητική

Η επερχόμενη Χ2, θα αποτελέσει μια παραλλαγή των μεγαλύτερων Χ4 και Χ6, αποτελώντας ουσιαστικά μια περισσότερο σπορ εκδοχή της επόμενης γενιάς της Χ1, στην οποία άλλωστε και θα στηρίζεται σε ό,τι έχει να κάνει με το πάτωμα, τους κινητήρες και το εσωτερικό. Η νέα Χ1 αναμένεται μέσα στην επόμενη γενιά και θα στηρίζεται στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα της BMW, την UKL, πάνω στην οποία η εταιρεία έχει στηρίξει τόσο τη νέα Σειρά 2 Active Tourer, όσο και το νέο ΜΙΝΙ.

Σε αυτό το πάτωμα θα στηθεί και η επόμενη Χ1, αλλά και η νέα γενιά της Σειράς 1, δύο μοντέλα που θα γίνουν και αυτά προσθιοκίνητα. Η νέα Χ1, αν και μικρότερη από την υπάρχουσα, αναμένεται να είναι περισσότερο ευρύχωρη. Από την άλλη, η Χ2 θα διαθέτει χαμηλότερη γραμμή οροφής και ένα coupe προφίλ, δύο στοιχεία που θα την καταστήσουν πιο ελκυστική στο νεώτερο αγοραστικό κοινό. Τα παραπάνω προκύπτουν εύκολα από την «κατασκοπευτική», ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία του μοντέλου.

Νέα γενιά κινητήρων

Η Χ2 θα μοιράζεται τα μηχανικά της σύνολα με την Χ1. Κάνοντας χρήση της πλατφόρμας UKL1, οι μηχανικοί της BMW θα μπορέσουν να τοποθετήσουν στα δύο μοντέλα τη νέα «οικογένεια» κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, τους 1.500άρηδες 3 κυλίνδρων και τους 2λιτρους των 4 κυλίνδρων, πολλοί από τους οποίους υπάρχουν ήδη στη γκάμα του ΜΙΝΙ. Οι υποψήφιοι πελάτες θα κληθούν να διαλέξουν ανάμεσα στο στάνταρ 6άρι μηχανικό κιβώτιο και στο προαιρετικό αυτόματο των 8 σχέσεων μετάδοσης, δύο κιβώτια που θα μεταφέρουν την κίνηση είτε μπροστά είτε και στους 4 τροχούς.

Πηγή: autotriti.gr