Mε τους νέους «Ecoboost» στην γκάμα των κινητήρων το C-max είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τους αντιπάλους του, της κατηγορίας των μικρομεσαίων MPV.

Το C-Max αλλάζει τα ως τώρα δικά τoυ δεδομένα, αφού θα είναι διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις 5 και 7 θέσεων, με την τελευταία να ονομάζεται Grand. Το μικρομεσαίο MPV είναι το μοντέλο που εισάγει την Ford στην λογική του downsizing στους βενζινοκινητήρες καθώς κάτω από το καπό φιλοξενείται ο υπερτροφοδοτούμενος 1600αρης Ecoboost με 150 ή 180 ίππους.

To νέο C-Max χτίζεται σε πάνω στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα C της εταιρείας. Εξωτερικά η εικόνα του είναι ήδη γνωστή. Από κοντά φαίνεται ακόμα που ενδιαφέρον με το 5θέσιο να δείχνει πιο κόμπακτ αλλά και το 7θέσιο να έχει το δικό του στιλ που υπογραμμίζεται από τις ράγες οροφής και τις δυο πλευρικές συρόμενες πόρτες. Εσωτερικά, η σχεδίαση έχει κοινή βάση με αυτή που ξέρουμε από το Fiesta.

Τα πολυγωνικά βασικά όργανα στον κεντρικό πίνακα, η οθόνη του ηχοσυστήματος στο κέντρο του ταμπλό και σχετικά βαθιά τοποθετημένη μαρτυρούν πιο έντονη συγγένεια τουλάχιστον ως φιλοσοφία, με το μικρότερα μοντέλα (Fiesta) και λιγότερο με τα μεγαλύτερα (Mondeo, S-Max). Ποιοτικά τώρα τα πράγματα κινούνται όπως περιμένει κανείς, μετά το πολύ καλό δείγμα γραφής του προγενέστερου C-Max.

Από πλευράς κινητήρων το C-Max θα έχει στην γκάμα του ατμοσφαιρικούς 1600αρηδες με 105 και 125 ίππους το ενδιαφέρον όμως περισσότερο από κάθε άλλη φορά για την ελληνική αγορά θα έχει ο επίσης 1600αρης Ecoboost που αποδίδει 150 ή 180 ίππους οι οποίοι υπόσχονται εκτός των άλλων οικονομία στην κατανάλωση άρα και χαμηλούς ρύπους (154 γρ./χλμ. CO2). Φυσικά θα υπάρχει και πλήρης γκάμα ντιζελοκινητήρων με απόδοση που κλιμακώνεται από 95 ως 163 ίππους.

Η πρώτη επαφή με το C-Max στην Νίκαια της Γαλλίας έγινε με την έκδοση που κινούνταν από τον πιο «ήπιο» εκ των δυο Ecoboost και το χειροκίνητο 6 σχέσεων κιβώτιο που αποτελεί και το απόλυτο high light του νέου C-Max. Είναι δυνατός, εξαιρετικά πρόθυμος από το ρελαντί ήδη και απλώνει τη δύναμή του ισόποσα, σε όλη την κλίμακα των στροφών. H αίσθηση οδηγώντας θυμίζει Fiesta μεγαλύτερων διαστάσεων και βάρους αφήνοντας να εννοηθεί ότι από κάτω κρύβεται η ίδια φιλοσοφία εξέλιξης. Η ευελιξία, η σταθερότητα, η ακρίβεια των κινήσεων είναι εξαιρετικές και η σπορ απόχρωση που θέλει η Ford να δώσει στην συμπεριφορά του επαληθεύεται.

Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες υπομονή έως τον Δεκέμβριο όπου το αυτοκίνητο θα πατήσει επί ελληνικού εδάφους.

Πηγή: 4troxoi.gr