Τα Mini E πάνε Κίνα

Το εργοστάσιο αναμένεται να παράγει 160.000 οχήματα


AUTO
15:43
01/12/2019
Τα Mini E πάνε Κίνα
3
loading

Το BMW Group και η Great Wall Motor προάγουν την ηλεκτροκίνηση με τη δημιουργία ενός εργοστασίου στην Κίνα, όπου το Γερμανικό Group θα κατασκευάζει μελλοντικά, πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα Mini.

Υψηλόβαθμα στελέχη της τοπικής Κινεζικής κυβέρνησης και εκπρόσωποι της Great Wall Motor και του BMW Group ανακοίνωσαν την έναρξη της νέας κοινοπραξίας, Spotlight Automotive Limited. Η ετήσια, στάνταρ παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου θα φτάνει τα 160.000 οχήματα, κάτι το οποίο θα απαιτήσει ανθρώπινο δυναμικό περίπου 3.000 ατόμων μετά τη φάση εκκίνησης. Οι δύο εταίροι θα επενδύσουν συνολικά γύρω στα 650 εκατομμύρια ευρώ. Η φάση ανέγερσης προγραμματίζεται για το διάστημα 2020 - 2022.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην πόλη Zhangjiagang στην επαρχία Τσιανγκσού της Κίνας, στη θέση του νέου εργοστασίου παραγωγής αυτοκινήτων. Τα επίσημα εγκαίνια σηματοδοτούν το επόμενο ορόσημο στη σχέση μεταξύ Great Wall Motor και BMW. Το καλοκαίρι του 2018, υπογράφηκε η συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας με ισότιμη συμμετοχή 50:50 στο Βερολίνο, παρουσία του Κινέζου Πρωθυπουργού Li Keqiang και της Γερμανίδας καγκελάριου Αγκελα Μέρκελ.

Πλέον της παραγωγής, το καινοτόμο μοντέλο της κοινοπραξίας περιλαμβάνει την κοινή ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο. Όραμα της κοινοπραξίας είναι η παραγωγή μελλοντικών ηλεκτρικών Mini καθώς και αρκετών οχημάτων και μαρκών για την Great Wall Motor. Μετά το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου πλήρως ηλεκτρικού Mini πρώτης γενιάς, που θα κατασκευάζεται στην Οξφόρδη και θα κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2020, επιτυγχάνεται τώρα ένα ακόμα σημαντικό βήμα για το ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας. Το εργοστάσιο της Mini στην Οξφόρδη, που πρόσφατα κατασκεύασε το 10-εκατομμυριοστό αυτοκίνητο από το 1959 που λανσαρίστηκε η μάρκα, θα παραμείνει η καρδιά και η έδρα παραγωγής των θρυλικών μοντέλων, ενώ η κοινοπραξία Spotlight Automotive θα παρέχει πρόσθετη δυναμικότητα και ευελιξία.

Η επιλογή της πόλης Zhangjiagang για την ανέγερση του εργοστασίου της Spotlight βασίστηκε σε κριτήρια όπως αξιόπιστο δίκτυο προμηθευτών, εξειδικευμένο έμψυχο δυναμικό και καλές υποδομές. Η Τσιανγκσού είναι επίσης μία από τις κορυφαίες επαρχίες της Κίνας στους τομείς οικονομικών, παιδείας και τεχνολογίας.

Το BMW Group αναλαμβάνει σταθερή δέσμευση για συνέχιση της επιτυχημένης συνεργασίας με υφιστάμενες δομές και κανάλια πωλήσεων στην Κίνα. Η κοινοπραξία δεν θα ιδρύσει πρόσθετο οργανισμό πωλήσεων στην Κίνα για μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα. Κάθε εταίρος της κοινοπραξίας θα χρησιμοποιεί το δικό του κανάλι πωλήσεων για τις δικές του μάρκες.

Νίκος Τσάδαρης

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar John From NY

    Μπορεί κάποιος να μας πει πως θα λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση σε πόλεις όπως η Αθήνα, η Ρώμη κλπ; Εγώ ας πούμε Νεα Υόρκη μενω σε προάστιο αλλά σε διαμέρισμα. Ούτε γκαράζ έχω ούτε τίποτα. Έχω ένα Grand Cherokee πληρώνω $50 γεμίζω και πάω 2 βδομάδες. Δεν το χρησιμοποιώ και κάθε μέρα. Σε τι θα με βοηθήσει ένα ηλεκτροκίνητο;

    1. avatar Giorgis

      Το πρόβλημα δεν είναι η φόρτιση. Μπορείς να φορτίζεις στο super market, στη δουλειά ή και στον δρόμο. Εκατομμύρια φορτιστές και ταχυφορτιστές θα εγκατασταθούν παντού.
      Το ηλεκτρικό δεν θα σου λύσει κανένα πρόβλημα μετακίνησης που δεν έχεις λύσει σήμερα. Αυτό που θα κερδίσεις άμεσα είναι ο καθαρότερος αέρας που θα αναπνέεις στην πόλη, κάτι που θα μειώσει και το κόστος υγείας.
      Κι αν το δεις συνδυαστικά με την αυτόνομη οδήγηση, τότε θα μπορεί όποιος θέλει να χρησιμοποιεί με μικρό κόστος ένα αυτοκίνητο μέσω υπηρεσιών car sharing ακόμη κι αν δεν έχει δίπλωμα.
      Οικονομικά θα πρέπει να το δεις μακροπρόθεσμα για το αν σε συμφέρει η αγορά, από τα λεφτά που θα γλιτώνεις από καύσιμα και σέρβις. Σε μερικά χρόνια δεν θα είναι θέμα επιλογής αφού δεν θα προσφέρεται κάτι άλλο στην αγορά. Μέχρι τότε θα έχουν πέσει και οι τιμές τους όμως. Και γενικά καλό είναι να αποφεύγεις την πρώτη γενιά μιας τεχνολογίας μέχρι να διαπιστώσουν και να λύσουν τα όποια προβλήματα.
      Από την άλλη, η αγορά αυτοκινήτου παλιάς τεχνολογίας σήμερα θα έχει σαν συνέπεια τη γρήγορη απαξίωση στο μέλλον και πιθανόν να αντιμετωπίσει και απαγορεύσεις στις πόλεις. Οπότε αν δεν καίγεσαι να αλλάξεις αυτοκίνητο απλώς περιμένεις μένοντας με το ίδιο για όσο χρειαστεί.

      1. avatar John From NY

        Δηλαδή στην Αθήνα θα μένεις Χαλάνδρι και θα πηγαίνεις κυψέλη και θα είσαι φουλ φορτισμένος; Μας λες ότι θα βάλεις να φορτίσεις το βράδυ σε φορτιστή στο ανύπαρκτο πεζοδρόμιο και θα πας μετά κυψέλη και θα έχουν βάλει και εκεί. Μήπως θα βάλουν και στο κολωνακι; Εξάρχεια; και όλα αυτά δεν θα τα σπάνε; Ποιός θα τα φτιάχνει; Άμα πλημμυρίζει πόσο καιρό θα κάνουν να τα φτιάξουν; Ξέρεις τώρα πόσοι φορτιστές δεν δουλεύουν; Άσε το άλλο...τα καλώδια που θα αφήνεις έξω να φορτίσεις...το πρωί θα τα βρεις; σε βλέπω να καθεσε 2 ώρες στο κρύο να περιμένεις να φορτίσει. Και στην ουσία τα ίδια θα πληρώνεις γιατί θα σου βάλουν φόρο με το χιλιόμετρο. Το κράτος δεν θα χάσει έσοδα ούτε με τον έναν ούτε με τον άλλο τρόπο. Εσύ να δούμε που θα βρεις τα λεφτά για ηλεκτρικό. Και άμα χαλάσει εεε τότε καλά κρασιά. Για ρώτα λίγο πόσο κοστίζει μια μπαταρία ας πούμε.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει