Η νέα Porsche Panamera που θα κυκλοφορήσει μέχρι το 2016 θα μοιραστεί την ίδια πλατφόρμα (MSB), όπως επιβεβαιώθηκε, με την 3ης γενιάς Bentley Continental, ενώ θα είναι κι οι δύο πισωκίνητες.

Ο όμιλος της VW, ως γνωστό, δημιούργησε την πλατφόρμα MSB, η οποία θα χρησιμοποιηθεί από τη νέα Panamera, ώστε η διάταξη του κινητήρα να βρίσκεται στο εμπρόσθιο μέρος χαμηλά, κοντά στο μεταξόνιο, για μια πιο ισορροπημένη κατανομή βάρους, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Εξάλλου, όπως ανακοίνωσε η Porsche, την ίδια πλατφόρμα θα δανειστεί κι η τρίτης γενιάς Bentley Continental.

Πιο συγκεκριμένα η πλατφόρμα MSB είναι κατασκευασμένη από υψηλής αντοχής χάλυβα, σε συνδυασμό με αλουμίνιο, που θα επιτρέψει στα νέα μοντέλα να ελαττώσουν το βάρος του αμαξώματός τους και ταυτόχρονα να ανεβάσουν τις επιδόσεις τους. Παράλληλα, θα διατηρηθεί η σημερινή διάταξη των καθισμάτων, με τέσσερις χαμηλά τοποθετημένες θέσεις, που συγκρατούν γερά τα σώματα στις υψηλές ταχύτητες. Χάρη μάλιστα στη συγκεκριμένη τοποθέτηση των καθισμάτων, η Panamera κατορθώνει να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, το οποίο ταυτόχρονα βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά και προσφέρει μια μοναδική «αγωνιστική» εμπειρία στους επιβάτες.

Επίσης, στον τομέα των κινητήρων, η νέα Panamera θα φέρει V6 και V8 βενζινοκινητήρες, diesel, ενώ θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση, η οποία θα τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα κι έναν V6 turbo. Επιπλέον, η μπαταρία ιόντων λιθίου θα είναι κατά 40,8 κιλά ελαφρύτερη, ώστε κι αυτή να συμβάλει στο μικρότερο βάρος της επόμενης υβριδικής γενιάς.

Τέλος, λογικό είναι ότι η νέα Panamera, πέρα από την πλατφόρμα, αναμένεται να εξοπλιστεί και με όλα τα νέα ηλεκτρονικά καλούδια και συστήματα του ομίλου VW.

Πηγή: autotriti.gr