Αν και δεν έχει ανοίξει ακόμα όλα της τα χαρτιά, η BMW ετοιμάζεται να ταξιδέψει στη διεθνή έκθεση του Παρισιού με αρκετές προσθήκες για τις Σειρές 1 και 3.

Δύο περίπου μήνες μας χωρίζουν από τα εγκαίνια της μεγαλύτερης έκθεσης του 2012 και όλες οι εταιρείες ετοιμάζονται πυρετωδώς για τη μεγάλη στιγμή. Αρκετές πρεμιέρες έχουν προγραμματιστεί για φέτος, κάποιες εκ των οποίων δεν είναι ακόμα γνωστές.

Σε αυτήν ακριβώς τη λογική κινείται και η BMW, που έχει ήδη δηλώσει το παρών για την τρίθυρη Σειρά 1 και τη Σειρά 3 Touring, φαίνεται όμως πως κρατάει έναν ακόμη άσσο στο μανίκι της.

Ο λόγος για τη Σειρά 1 GT (ή Van, σύμφωνα με άλλες πηγές), που κατά πάσα πιθανότητα θα κάνει την παρθενική της εμφάνιση, ως πρωτότυπο στην πόλη του Φωτός. Πρόκειται ουσιαστικά για μία πολυμορφική πρόταση – απάντηση στη Mercedes B-Class.

Το μήκος του συγκεκριμένου μοντέλου υπολογίζεται γύρω στα 4,2 μέτρα, ενώ η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους θα εφοδιάζεται θα περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, χωρητικότητας έως 2,0 λίτρα.

Αυτό που αποτελεί πραγματική είδηση, ωστόσο, είναι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς, μια που θα μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το επόμενο Mini.

Πέρα από τα νέα μοντέλα, χώρος θα υπάρξει και για την παρουσίαση της νέας γενιάς του συστήματος ConnectedDrive.

To ολοκληρωμένο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας της BMW αποκτά πλέον ισχυρότερη επεξεργαστική μονάδα, τρισδιάστατα γραφικά και νέες λειτουργίες, όπως ταυτόχρονη σύνδεση με 2 κινητά τηλέφωνα και internet hot spot με ταχύτητες σύνδεσης έως 150Mbit/s.

BMW Σειρά 1 3d

Όπως συνέβη και με την πρώτη γενιά του μοντέλου, η τρίθυρη έκδοση της Σειράς 1 καθυστέρησε μερικά χρόνια της πεντάθυρης. Η αναμονή όμως δείχνει να άξιζε τον κόπο, καθώς η νέα έκδοση αμαξώματος του γερμανικού μικρομεσαίου αποπνέει κύρος και δυναμισμό, στις ιδανικές αναλογίες.

Αφήνοντας κατά μέρος την εξωτερική εμφάνιση, εκεί που αξίζει να σταθεί κανείς είναι στο κομμάτι των κινητήρων, καθώς πέρα από τα υπάρχοντα σύνολα, η BMW μας επιφυλάσσει τρεις σημαντικές προσθήκες.

Η μεγάλη αποκάλυψη δεν είναι άλλη από την έκδοση 114i, για πρώτη φορά στα χρονικά της εταιρίας, που θα χρησιμοποιεί ένα νέο 1.6 TwinPower Turbo σύνολο, απόδοσης 102 ίππων και ροπής 180 Nm. Αυτό υπόσχεται μείωση της μέσης κατανάλωσης στα 5,5 με 5,7 λίτρα/100 χλμ. και χαμηλές εκπομπές CO2 στα 129-132 γρ./ χλμ.

Μία ακόμα νέα έκδοση είναι η 116d EfficientDynamics, ισχύος 116 ίππων, με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./ χλμ.

Για όσους τώρα αποζητούν το απόλυτο, η BMW φρόντισε, για πρώτη φορά στην ιστορία της, να εξελίξει μία έκδοση Μ στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Η Μ135i, όπως είναι και το πλήρες όνομά της, κρύβει κάτω από το καπό έναν εξακύλινδρο σε σειρά τρίλιτρο TwinTurbo κινητήρα, συνολικής απόδοσης 320 ίππων.

Παράλληλα έχει δεχτεί βελτιώσεις σε πλαίσιο, αναρτήσεις, διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική συμπεριφορά, καθώς και εξεζητημένο εσωτερικό σχεδιασμό.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι εκδόσεις 114i και Μ135i θα είναι διαθέσιμες και στα πεντάθυρα αμαξώματα. Σε όλη τη γκάμα των κινητήρων, που αριθμεί 3 βενζίνης και 4 πετρελαίου, είναι επίσης διαθέσιμο ένα οκτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με εξαίρεση τις 114i και 116d EfficientDynamics.

Αργότερα θα κυκλοφορήσουν και τετρακίνητες εκδόσεις της Σειράς 1, αρχής γενομένης από τις 120d xDrive και M135i xDrive.

BMW Σειρά 3 Touring

Με την έκδοση αμαξώματος Touring η BMW συμπληρώνει τη γκάμα της νέας Σειράς 3. Αν και τα στέισον βάγκον δεν έχουν ιδιαίτερη απήχηση στην Ελλάδα, στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης διατηρούν μεγάλο σε όγκο κοινό.

Συγκεκριμένα για την «3άρα», βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα προτίμησης, προσφέροντας μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και αρκετά περισσότερη πρακτικότητα από τις σεντάν εκδόσεις.

Κοιτάζοντας κανείς το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου θα παρατηρήσει ότι ο επιπλέον όγκος δεν στερεί από το αυτοκίνητο το δυναμισμό του, ούτε αλλοιώνει το κύρος που έχει.

Σε αυτό συμβάλει κυρίως το γεγονός ότι οι πίσω κολώνες και η πόρτα δεν είναι εντελώς κάθετες, αλλά ακολουθώντας τις ρευστές γραμμές του υπολοίπου αμαξώματος, δίνουν μια πολύ κομψή παρουσία που δεν είναι συνηθισμένη στην κατηγορία.

Για πρώτη φορά μάλιστα, η πίσω πόρτα -από το στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου- είναι ηλεκτρικά ανοιγόμενη. Παράλληλα, διαθέτει και δυνατότητα ανοίγματος του τζαμιού της, για εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση μικρών σε όγκο αντικειμένων.

Το εσωτερικό της σειράς 3 Touring διατηρεί το ίδιο ταμπλό με τις σεντάν εκδόσεις, χάρη όμως στο μακρύτερο κατά 97 χλστ. αμάξωμα, προσφέρει 35 λίτρα επιπλέον για τη μεταφορά αποσκευών.

Το πορτ μπαγκάζ αγγίζει τα 495 λτ. χωρητικότητας, τα οποία ανεβαίνουν στα 1.500 λτ. με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Επιπλέον αυτού, το πίσω κάθισμα της Σειράς 3 Touring διαιρείται σε τρία τμήματα (40:20:40) και συμβάλει και αυτό στην εσωτερική πρακτικότητα.

Σε ο,τι αφορά τώρα τα μηχανικά σύνολα, οι αρχικές επιλογές της BMW είναι τρεις. Από βενζινοκινητήρες η έκδοση 328i, με το νέο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 245 ίππων αποτελεί μονόδρομο.

Στους ντίζελ τώρα υπάρχουν δύο εναλλακτικές. Η 320d, με δίλιτρο σύνολο 184 ίππων και η 330d, με 3λιτρο 6κύλινδρο μοτέρ απόδοσης 258 ίππων.

Πηγή: autotriti.gr