Ο Γάλλος οδηγός αγώνων ράλι Sebastien Οzier, κέρδισε στον αγώνα WRC της Ουαλίας, τον 5ο συνεχόμενο τίτλο του, τερματίζοντας μόλις 3ος στην γενική κατάταξη.

Ο Γάλλος πρωταθλητής με συνοδηγό τον συμπατριώτη του Julien Ingrassia, οδήγησαν όλη την χρονιά το Ford Fiesta WRC της ομάδας Μ-Sport και κατάφεραν να κατακτήσουν τον τίτλο κερδίζοντας μόνο δυο φορές, στους δώδεκα αγώνες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα.

Μεγάλος αντίπαλος ήταν μέχρι την Ουαλία, ο Βέλγος Thierry Neuville, στο τιμόνι ενός Hyundai i20, με συνοδηγό τον συμπατριώτη του Nikolas Gilsoul. Οι Βέλγοι κέρδισαν τρεις φορές στην διάρκεια της χρονιάς και τερμάτισαν 2οι στην Ουαλία, όμως –κυρίως από δικά τους λάθη- δεν κατάφεραν να απειλήσουν σοβαρά τον πεντάκις πρωταθλητή.

12429_ThierryNeuville-GB-2017_003_896x504

Όμως εκεί στα λασπωμένα δάση της Ουαλίας, έγινε και ένας πολύ ενδιαφέρον αγώνας ράλι, τον οποίο κέρδισαν πειστικά οι Βρετανοί Elfyn Evans – Daniel Barritt, οδηγώντας ένα ακόμα Fiesta WRC ιδιωτικής ομάδας, με λάστιχα από την Κίνα, τα γνωστά πλέον D Mack. Το Βρετανικό πλήρωμα δεν άφησε σε κανένα την πολυτέλεια να αμφισβητήσει την νίκη του, όντας από την αρχή μπροστά και αυξάνοντας συνεχώς την απόσταση από τον 2ο, μέχρι της στιγμής που εξασφάλισαν τη νίκη και οδηγούσαν απλά για την ράμπα του τερματισμού. Κέρδισαν εννέα από τις 21 ειδικές διαδρομές και έπεισαν ακόμα και τον πλέον δύσπιστο για την ικανότητα του συνδυασμού.

Στην 4η θέση του αγώνα βρέθηκαν οι Νορβηγοί Mikkelsen – Jaeger που πλέον οδηγούν για την ομάδα της Hyundai, ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Φινλανδοί Latvala – Anttila με Toyota Yaris και οι Εσθονοί Tanak – Jarveoja με το δεύτερο Fiesta της ομάδας M Sport.

12492_Evans-GB-2017_527_592x333

Για μια ακόμα φορά, η ομάδα της Citroen έμεινε στο παρασκήνιο με την μόλις 7η θέση του Βρετανού Kris Meeke και την 15η του Ιρλανδού Craig Breen, γεγονός που βάζει σε πολύ δύσκολη θέση τον τιμ μάνατζερ Matton, που αναζητά λύσεις στο στρατόπεδο των οδηγών αλλά δεν φαίνεται να τις βρίσκει. Ο Mikkelsen έκλεισε με την Hyundai, ο Tanak υπέγραψε με την Toyota και όλα δείχνουν ότι τελικά ο Ozier θα παραμείνει στην M Sport, την ομάδα που κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών για το 2017, υπολογίζοντας πλέον στην επίσημη εμπλοκή της Ford.

Κατά τα λοιπά, η νεοσύστατη ομάδα της Toyota μπήκε με το δεξί ξανά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και η αποχώρηση της VW ήταν αυτή που έδωσε το μέγιστο ενδιαφέρον στη φετινή αναμέτρηση, αφού κάποια στιγμή όλες οι ομάδες και πέντε από τους οδηγούς τους, διεκδικούσαν τον τίτλο.

12428_Cave-GB-2017_427_592x333

Επόμενη και τελευταία αναμέτρηση στις 16-19 Νοεμβρίου, στην Αυστραλία, εκεί όπου ο Ozier θα πρέπει να αποδείξει πως οι μόλις 2 νίκες του στην πορεία για τον τίτλο ήταν προϊόν τακτικής και όχι η πραγματική δυναμικότητα του συνδυασμού.

Νίκος Τσάδαρης