Πρόκειται για το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Abarth που κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο. Φιλοξενεί μόνο δύο επιβάτες, αφού το πίσω κάθισμα έδωσε τη θέση του στο roll bar.

O κινητήρας είναι ο 1.4 Turbo T-Jet, ο οποίος αποδίδει 180 ίππους για την περίπτωση και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο που έχει δυο λειτουργίες «Street» και «Track», τα ονόματα των οποίων προδίδουν την χρήση για την οποία προορίζεται η κάθε μια.

Ο μικρός αυτός «πύραυλος» επιταχύνει ως τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Φυσικά η Abarth έχει επιμεληθεί ανάλογα τις αναρτήσεις και τα φρένα.

TA YΠΟΛΟΙΠΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ABARTH

Punto Super Sport
Σαφώς πιο «επιθετικό» οπτικά, με τον 1.4 λίτρων που χρησιμοποιεί και το 695 Competizione, απόδοσης 180 ίππων αλλά με λίγο υψηλότερη απόδοση στη ροπή (280 Nm) το Punto Super Sport χρησιμοποιεί πολλά στοιχεία από το Essesse, όπως το koni κιτ στις αναρτήσεις, οι τετραπίστονες δαγκάνες στα φρένα.

500 Cabrio Italia
Μετά τη Φρανκφούρτη θα συνοδεύσει τον θρυλικό αγώνα 2011 «Automotive Giro d’ Italia». Θα κατασκευαστούν 150 αυτοκίνητα, τα οποία θα κινούνται από τον 1.4 T-Jet απόδοσης 160 ίππων αυτή τη φορά. Διαθέτει όπως τα υπόλοιπα Abatrh το σύστημα TCC (torque transfer control), ενώ και εδώ χρησιμοποιούνται στοιχεία από την έκδοση «Essesse».

Πηγή: 4troxoi.gr