Όπως ήταν αναμενόμενο μετά τις χθεσινές εξελίξεις, οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia έφτασαν στη νίκη, σταματώντας έτσι το σερί των Sebastien Loeb-Daniel Elena, που επικρατούσαν στο Ράλλυ Γερμανίας διαρκώς από το 2002.

Μετά από πολλά χρόνια το Ράλλυ Γερμανίας είχε διαφορετικούς νικητές. Μάλιστα, οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia έγιναν το πρώτο πλήρωμα εκτός των Sebastien Loeb-Daniel Elena που έχει κερδίσει τον αγώνα, από τη στιγμή που εισήλθε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ το 2002. Βέβαια, η Citroen παρέμεινε η μόνη ομάδα που έχει κερδίσει στο Ράλλυ Γερμανίας, τη στιγμή που με τη νίκη της αυτή, έφτασε τις 78 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ξεπερνώντας κατά μία τη Ford, με την οποία μοιράζονταν την κορυφή μετά τη Φινλανδία και πριν από τη Γερμανία. Εκτός από αυτό, η νίκη του Ogier ήταν η πρώτη στην άσφαλτο για οδηγό διαφορετικό από το Loeb, με το Marcus Gronholm να έχει κερδίσει στο –σχεδόν- ασφάλτινο Μόντε Κάρλο του 2006, τη στιγμή που η τελευταία αμιγώς ασφάλτινη νίκη οδηγού πλην του Loeb συνέβη το 2004, όταν είχε κερδίσει στην Καταλονία ο Markko Martin με Ford Focus.

Η σημερινή ημέρα που περιλάμβανε 5 ειδικές διαδρομές μήκους περίπου 75 αγωνιστικών χιλιομέτρων, αποτέλεσε τυπική διαδικασία για τους κορυφαίους συνδυασμούς. Οι Ogier-Ingrassia ακολούθησαν ρυθμό ασφαλείας, προκειμένου να φτάσουν στη νίκη, κάτι που συνέβη, αφού ο νεαρός Γάλλος δεν ήθελε να επαναλάβει το λάθος της Αργεντινής, με αποτέλεσμα τελικά να φτάσει στην 6η νίκη της καριέρας του. Από την άλλη, οι Loeb-Elena μπορεί να μην κέρδισαν, ωστόσο διατήρησαν την πρωτοπορία στο Πρωτάθλημα Οδηγών και με 4 αγώνες να απομένουν, εκ των οποίων οι δυο διεξάγονται στην άσφαλτο, παραμένουν το φαβορί και για το φετινό τίτλο. Πάντως, παρόλο που μέχρι χθες οι σχέσεις μεταξύ των Loeb και Ogier φαίνονταν να έχουν αποκατασταθεί, στο τέλος της ημέρας οι τόνοι ανέβηκαν. Ο Ogier εμφανίστηκε απογοητευμένος από τις εντολές που δόθηκαν στην αρχή της χθεσινής ημέρας από την ομάδα και σχολίασε πως με το κλατάρισμα του Loeb αποδόθηκε δικαιοσύνη, τη στιγμή που ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής απάντησε πως ίσως ο μικρός μιλάει πολύ κάποιες φορές. Είναι φανερό, πως οι σχέσεις των δυο οδηγών δεν είναι οι καλύτερες δυνατές, ενώ παράλληλα τα mind games μεταξύ τους είναι διαρκή. Αξίζει να σημειώσουμε, πως παρά το γεγονός ότι σε απόλυτη ταχύτητα τα Ford ήταν βελτιωμένα, αν και έχαναν σε αξιοπιστία, εντούτοις η ανωτερότητα της Citroen ήταν και πάλι φανερή, κάτι που αποδείχθηκε και στην Power Stage, όπου ο Loeb ήταν ταχύτερος κερδίζοντας 3 βαθμούς, με τους Ogier και Petter Solberg να τον ακολουθούν, όλοι τους με Citroen DS3.

Από εκεί και έπειτα, στο βάθρο τους οδηγούς της Citroen συνόδευσε ένας ακόμη «συνήθης ύποπτος» αυτού του αγώνα. Ο λόγος για το Dani Sordo, που με τον Carlos Del Barrio σημείωσαν το καλύτερο αποτέλεσμα για τη Mini, μόλις στον πρώτο ασφάλτινο αγώνα της ομάδας με το JCW WRC. Αναμφίβολα, η έλλειψη δύναμης για την οποία παραπονιούνται οι άνθρωποι της Mini, καλύφθηκε στη Γερμανία από την ικανότητα των οδηγών της και ειδικά του Sordo, που στην άσφαλτο είναι τα τελευταία χρόνια ότι καλύτερο μετά το Loeb, αλλά και από την ιδιομορφία των ειδικών διαδρομών. Σήμερα, ο Ισπανός κρατήθηκε με άνεση εμπρός από το Mikko Hirvonen, που μετά το χθεσινό κλατάρισμα προσπάθησε μαζί με το Jarmo Lehtinen, όμως δεν κατάφεραν κάτι καλύτερο από την 4η θέση, σε ένα απογοητευτικό τριήμερο για τη Ford, που απουσιάζει από το βάθρο των νικητών μετά από πολλούς αγώνες.

Η τελευταία ημέρα ξεκίνησε με μάχη μεταξύ των Kris Meeke-Paul Nagle και Petter Solberg-Chris Patterson, με έπαθλο την 5η θέση της κατάταξης. Τελικά, αυτή κατέληξε στα χέρια του Νορβηγού, ο οποίος μετά τα χθεσινά 3 κλαταρίσματα πίεσε το Βορειοϊρλανδό, με τον τελευταίο να στέκεται πολύ άτυχος. Συγκεκριμένα, στην αρχή της ημέρας οι Meeke-Nagle είχαν κλατάρισμα με το Mini JCW WRC, ενώ στην προτελευταία ειδική διαδρομή αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, όταν το Mini έχασε τη δύναμή του, λόγω προβλήματος στη μπαταρία και τον εναλλάκτη του αυτοκινήτου. Κρίμα για το Meeke, που ήταν ταχύς σε όλο τον αγώνα. Έτσι, την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Kimi Raikkonen-Kaj Lindstrom, που έκαναν την καλύτερή τους εμφάνιση με το Citroen DS3 WRC και πέτυχαν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, με το Φινλανδό πρώην Πρωταθλητή της F1 να είναι σαφώς καλύτερος στην άσφαλτο από ότι στο χώμα. Οι Φινλανδοί, ξεπέρασαν τελικά τους Henning Solberg-Ilka Minor, με το Νορβηγό να αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα, αλλά να σημειώνει τελικά ένα καλό αποτέλεσμα πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta WRC.

Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Armindo Araujo-Miguel Ramalho, με το τρίτο Mini που βρέθηκε σε ρυθμούς δεκάδας στον αγώνα της Γερμανίας, κάτι που δείχνει και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου στην άσφαλτο. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα, συμπλήρωσαν δυο Ολλανδοί οδηγοί που σημείωσαν τις καλύτερες επιδόσεις της καριέρας τους στη Γερμανία για διαφορετικούς λόγους. Ο Peter Van Merksteijn Jr., τερμάτισε στην 9η θέση με το Citroen DS3 WRC και συνοδηγό το Βέλγο Erwin Mombaerts, στην καλύτερό του αποτέλεσμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Dennis Kuipers-Frederic Miclotte, που αν δεν είχαν ένα κλατάρισμα χθες με το Ford Fiesta RS WRC, θα είχαν βρεθεί στη μάχη της εξάδας με τους Raikkonen και Henning Solberg. Σημειώστε, πως σήμερα είχαν μεγάλη έξοδο οι Mads Ostberg-Jonas Andersson, που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν με το Ford Fiesta της Stobart, χωρίς περαιτέρω συνέπειες για το πλήρωμα.

Στο SWRC, νικητές αναδείχθηκαν οι Ott Tanak-Kuldar Sikk, που με το Ford Fiesta S2000 δεν είχαν αντίπαλο μετά την έξοδο του Hanninen, ο οποίος τελικά τερμάτισε στην 4η θέση της κατηγορίας με το Mikko Markkula και το Skoda Fabia S2000. Η νίκη αυτή των Εσθονών, ήταν η δεύτερη φέτος μετά τη Σαρδηνία, ενώ το γεγονός ότι επιτεύχθηκε σε άσφαλτο, όπου ο νεαρός Tanak δεν είναι πολύ εξασκημένος, δείχνει και τη δυναμική του συγκεκριμένου, εξαιρετικά ταλαντούχου οδηγού. Την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Nasser Al Attiyah-Giovanni Bernacchini και οι Ούγγροι Frigyes Turan-Gabor Sziros, αμφότεροι με Ford Fiesta S2000. Μετά τη Γερμανία, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αλλάζει επιφάνεια και ημισφαίριο, αφού η συνέχεια θα δοθεί στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές της Αυστραλίας, στις 8-11 Σεπτεμβρίου.

Πηγή: 4troxoi.gr