Μπορεί να ξεκίνησε ως concept στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Mission E, το αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές σπορ σεντάν, πήρε το οκ για παραγωγή το 2020. Πέρα από το να προστεθεί ένα ακόμα μοντέλο στην γκάμα της Porsche, η παραγωγή της Mission E θα δημιουργήσει και νέες 1.000 θέσεις εργασίας. Βέβαια για να μπει στην παραγωγή η Mission E, η Porsche θα χρειαστεί να επενδύσει περίπου 700 εκατ. ευρώ, με τα οποία θα δημιουργήσει νέα γραμμή παραγωγής, αλλά και βαφής. Στα άμεσα πλάνα της γερμανικής φίρμας είναι να γίνει επέκταση της γραμμής παραγωγής των κινητήρων, μιας και θα πρέπει κατασκευάζονται οι ηλεκτροκινητήρες δίπλα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ακόμα μια επέκταση θα γίνει και στο τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων, ενώ νέα χρηματοδότηση θα λάβει το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης στο Weissach. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Porsche, η Mission Ε θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των σπορ αυτοκινήτων. Βέβαια το όνομα Mission E δεν θα είναι αυτό με το οποίο θα προσφέρεται στο ευρύ κοινό το νέο μοντέλο της Porsche, χωρίς να έχει γνωστοποιηθεί το νέο όνομα. Η Porsche χρησιμοποιεί για την Mission E όλη την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει τόσο από τη κατασκευή της 918 Spyder, όσο και από τα αγωνιστικά ηλεκτρικά της. Έτσι κινείται από δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) οι οποίοι συνδυαστικά αποδίδουν 600+ ίππους, με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,5 δλ., ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα έρχονται σε 12 δλ. Η ροπή μεταδίδεται μεμονωμένα σε κάθε τροχό μέσω torque vectoring, ενώ έχει ενσωματωθεί και τετραδιεύθυνση, ώστε η Mission E να είναι ακόμα πιο ευέλικτη. Παρά τη μεγάλη ισχύ και τις εξαιρετικές επιδόσεις, οι μηχανικοί της Porsche φιλοδοξούν να προσφέρουν αυξημένη αυτονομία η οποία θα ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα. Πρωτοποριακή είναι όμως και η μέθοδος φόρτισης, την οποία η Porsche ονομάζει turbo charging, μέσω της οποίας οι μπαταρίες φορτίζονται στο 80% με φορτιστή 800V, επιτρέποντας έτσι στη Porsche να καλύπτει περίπου 400 χλμ. missionporssha2 missionporssha3 Πηγή: autotriti.gr