Έκανε γνωστές τις διαθέσεις του από το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Σαρδηνίας. Ο Sebastien Loeb, μετά από τις δύο συνεχόμενες νίκες του Sebastien Ogier σε Πορτογαλία και Ιορδανιά, ήταν αποφασισμένος να μην επιτρέψει στον αντίπαλο του να συνεχίσει το σερί νικών του. Και το κατάφερε. Από το πρώτο σκέλος πέρασε επικεφαλής της κατάταξης, έκανε μία διαφορά ασφαλείας, απέφυγε τις στρατηγικές που χαρακτηρίζουν τους περισσότερους, και παραμένοντας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης, σημείωσε μία πολύ πειστική νίκη. Όλα δούλεψαν ιδανικά για το Γάλλο, που δεν είχε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα το παραμικρό πρόβλημα, ούτε καν ένα κλαταρισμένο ελαστικό, την ώρα που το DS3 του λειτούργησε ιδανικά. Με αυτόν τον τρόπο, διεύρυνε τη διαφορά του από τους διώκτες του στη βαθμολογία των Οδηγών, αλλά το σημαντικότερο έδειξε σε όλους ποιος παραμένει ακόμα το μεγάλο αφεντικό στο θεσμό.Βέβαια, όλο το ενδιαφέρον σήμερα ήταν στραμένο στη μάχη για της δεύτερης θέσης της γενικής.

Τρεις οδηγοί, οι Mikko Hirvonen, Sebastien Ogier και Petter Solberg, χωρίζονταν μόλις από δώδεκα δευτερόλεπτα στην αρχή της σημερινής ημέρας. Ο Φινλανδός οδηγός της Ford, από την πρώτη ειδική έδειξε ότι δεν θα επιτρέψει στους αντιπάλους του να διεκδικήσουν κάτι παραπάνω. Αύξησε τη διαφορά από τον τρίτο Ogier και ουσιαστικά κράτησε την τύχη στα χέρια του, καταφέρνοντας να συνδυάσει την καλύτερη φετινή του εμφάνιση, και μία από τις καλύτερες τον τελευταίο ενάμιση χρόνο σε χωμάτινες επιφάνειες, με μία θέση στο βάθρο.Σε κάθε περίπτωση, ο Mikko έδειξε να αναστήθηκε στις ειδικές της Σαρδηνίας και μακάρι αυτή η εμφάνιση να αποτελέσει την αρχή για ανάλογες εμφανίσεις στη συνέχεια, την ώρα που στη συγκομιδή του πρόσθεσε και τους τρεις βαθμούς της Power Stage, στην οποία και επικράτησε.

Παράλληλα, εξαιρετικές ήταν και σήμερα οι επιδόσεις του Jari Matti Latvala, ο οποίος και πάλι κέρδισε ειδικές, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι αν δεν είχε εγκαταλείψει την πρώτη ημέρα, θα ήταν και αυτός ένας από τους διεκδικητές της νίκης και σίγουρα μίας θέσης στο βάθρο. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε τις εξαιρετικές επιδόσεις των εργοστασιακών Fiesta στον ιταλικό αγώνα, στον οποίο και χρησιμοποιήσαν την νέα έκδοση του κινητήρα της Ford.

Πιο πίσω, όμως, οι Ogier και Solberg είχαν τη δική τους μάχη για μία θέση στο βάθρο. Ο Νορβηγός μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά και όλα έδειχναν ότι θα έλυναν τις διαφορές τους στην τελευταία ειδική. Όμως, ο νεαρός Γάλλος πρόλαβε να σπάσει την ανάρτηση του DS3 στην προηγούμενη ειδική, με αποτέλεσμα να χάσει περισσότερο από ένα λεπτό και μαζί κάθε ελπίδα για το τρίτο σκαλί του βάθρου. Έτσι, ο Solberg κατάφερε να ανέβει για πρώτη φορά στο βάθρο φέτος, δίνοντας τέλος σε μία σειρά από ανεπιτυχή αποτελέσματα. Μάλιστα, αν ο πρώην Πρωταθλητής του 2003 δεν είχε το πρόβλημα με την πίεση του τούρμπο στην δεύτερη ειδική, το οποίο του κόστισε περισσότερα από 40 δευτερόλεπτα, ίσως να κατάφερνε κάτι ακόμα καλύτερο. Όμως, με τις υποθέσεις δεν γράφεται η ιστορία και πλέον ο Νορβηγός στοχεύει σε κάτι καλύτερο στο δικό μας Ακρόπολις.

Αυτός που καλύτερα θα θέλει να ξεχάσει τον αγώνα της Σαρδηνίας είναι ο Sebastien Ogier. Ο νεαρός Γάλλος μετά από τις δύο εξαιρετικές του εμφανίσεις σε Πορτογαλία και Ιορδανία που συνοδεύτηκαν από νίκη, έμεινε μακριά από τον καλό του εαυτό, σημειώνοντας μέτριες επιδόσεις, τις οποίες και βελτίωσε από το δεύτερο σκέλος και έπειτα. Παρόλα αυτά, στο τέλος μία σπασμένη ανάρτηση δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο και ουσιαστικά τον περιόρισε στην τέταρτη θέση της γενικής.

Σίγουρα, ο Γάλλος θα επιστρέψει δριμύτερος στο δικό μας Ακρόπολις, αφού είναι δεδομένο ότι θα θέλει να απαντήσει στον ομόσταβλό του, Sebastien Loeb. Από εκεί και πέρα, αλλαγές σε σχέση με εχθές δεν είχαμε στη γενική κατάταξη.

Ο Mads Ostberg διατήρησε τον ρυθμό και τη στρατηγική που ακολούθησε από το δεύτερο σκέλος και έπειτα, καταφέρνοντας να τερματίσει στην 5η θέση της γενικής. Μάλιστα, σήμερα είχε και μία έξοδο λόγω λάθος σημειώσεων, η οποία ευτυχώς δεν του στέρησε το αυτό το πολύτιμο για τον ίδιο αποτέλεσμα. Πίσω του, ακολούθησε ο Dani Sordo με το ολοκαίνουργιο Mini JCW WRC τερματίζοντας στην έκτη θέση της γενικής. Αναμφίβολα, πρόκειται για μία εξαιρετική εμφάνιση, η οποία και αφήνει πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια. Μάλιστα, το αυτοκίνητο του Ισπανού δεν αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα, σε αντίθεση με αυτό του Meeke, δείχνοντας και σημαντικά στοιχεία αξιοπιστίας. Την ίδια ώρα ο νεαρός Βρετανός ήταν αυτός που με τις επιδόσεις του κέρδισε τις εντυπώσεις, σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους μέχρι τη στιγμή που εγκατέλειψε.

Στην έβδομη θέση της γενικής, τερμάτισε ένα από τα μεγάλα ανερχόμενα αστέρια του WRC, ο Εσθονός Ott Tanak. Ο νεαρός οδηγός κατάφερε όχι απλά να κερδίσει με το Ford Fiesta S2000 την κατηγορία του SWRC, αλλά και να τερματίσει μπροστά από συνδυασμούς με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC! Μάλιστα, αξίζει να σημειώσετε ότι ο Εσθονός έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την M-Sport για τα επόμενα χρόνια. Για αυτό μην σας φανεί περίεργο αν τον δείτε πολύ σύντομα με Fiesta προδιαγραφών WRC. Την πρώτη οκτάδα, συμπλήρωσε ο Juho Hanninen με το Skoda Fabia S2000, ο οποίος ακολούθησε και στην δεύτερη θέση της κατηγορίας, και αυτός με τη σειρά του μπροστά από συνδυασμούς με ισχυρότερες κατασκευές.

Με αυτόν τον τρόπο, ολοκλήρωθηκε ο πέμπτος γύρος του WRC, με τον Sebastien Loeb να δίνει μία μοναδική και ιδιαίτερα πειστική παράσταση στις ιταλικές ειδικές. Η επόμενη συνάντηση, είναι προγραμματισμένη για 26-29 Μαίου στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στις ειδικές διαδρομές της Αργεντινής. Εκεί, που ο Γάλλος επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει τη δική του παράδοση. Μία ακόμα στροφή, λοιπόν, απομένει για να δούμε τους θεούς του WRC να επιστρέφουν μετά από σχεδόν δύο χρόνια στη χώρα μας. Η αναμονή πλησιάζει στο τέλος!

Πηγή: 4troxoi.gr