Το νέο… μικρό της Nissan κάνει στροφή προς την απλότητα, την ευκολία χρήσης και την οικονομία. Και σε μια περίοδο κρίσης και λιτότητας, ίσως η επιτυχία να κρύβεται κάπου εκεί ανάμεσα…

Απλότητα. Αυτό είναι το βασικό συστατικό της συνταγής του νέου, τέταρτης γενιάς, Nissan Micra και αφορά στα πάντα. Από την εξέλιξη του μοντέλου και την παραγωγή του, μέχρι τη διαδικασία επιλογής για τον πελάτη.

Έτσι, το νέο Micra θα διατίθεται μόνο σε μία 5θυρη έκδοση, μόνο με ένα κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. (από το Μάρτιο και με μηχανικό υπερσυμπιεστή) και σε τρεις μόνο εκδόσεις εξοπλισμού. Απώτερος στόχος είναι φυσικά ο περιορισμός του κόστους και η δυνατότητα διάθεσης του αυτοκινήτου σε δελεαστικές τιμές, κάτι το οποίο, όπως θα δούμε, επιτεύχθηκε.

Βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα και ακολουθώντας την αυξητική τάση της εποχής, το νέο Micra έχει κατά 61 χλστ. μεγαλύτερο μήκος, φθάνοντας τα 3.780 χλστ. και κατά 20 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο σε σχέση με το προηγούμενο.

Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση τώρα, οι απόψεις διίστανται. Προσωπικά, βρήκα το νέο Micra άτολμο έως αδιάφορο, αναπολώντας το διαφορετικό στιλ που λανσάρισε η προηγούμενη γενιά, με το ξεχωριστό εμπρός μέρος και τα φώτα που εξείχαν σαν μάτια ζωντανού οργανισμού.

Όπως και να έχει πάντως, οι σχεδιαστές της Nissan πήραν το ελάχιστο δυνατό ρίσκο για να μη βρεθούν προ εκπλήξεων. Δημιούργησαν ένα μοντέλο που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εικαστικές ανάγκες και ταυτόχρονα κρατάει ζεστό τον παραδοσιακό αγοραστή, που ψάχνει κάτι απλό, αλλά και ικανό να δίνει τις σωστές απαντήσεις στα ουσιώδη ζητήματα της πόλης!



Από 10.490 ευρώ

Με 10.490 ευρώ, το Micra είναι το φθηνότερο πεντάθυρο μικρό της αγοράς και μάλιστα χωρίς να είναι γυμνό. Η βασική έκδοση Motiva περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακους, ABS και ESP. Το A/C, το ηχοσύστημα με ράδιο-CD, τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και το ρυθμιζόμενο τιμόνι κοστίζουν επιπλέον 770 ευρώ και ανεβάζουν την τιμή στα 11.260 ευρώ, όμως και πάλι παραμένει η χαμηλότερη της αγοράς, με εξαίρεση το 1.000άρι Yaris (11.160 ευρώ), που όμως διαθέτει μόνο μετωπικούς αερόσακους και δεν προσφέρει A/C.

Η αμέσως επόμενη έκδοση του Micra, η Acenta, διαθέτει -επιπλέον της Motiva- κλιματισμό, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες, cruise control και ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού.

Η κορυφαία Techna ξεχωρίζει από τις παραπάνω εκδόσεις ως προς τους προβολείς ομίχλης, το σύστημα Nissan Connect με πλοήγηση, το σύστημα ελέγχου θέσης στάθμευσης, τους αισθητήρες βροχής και τις ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.

Να σημειωθεί πως τα Micra που θα εισαχθούν στην Ελλάδα και την Ευρώπη θα προέρχονται από την Ινδία, καθώς τη θέση του στο εργοστάσιο της φίρμας στο Σάντερλαντ της Αγγλίας πήρε η παραγωγή του Juke. Για πρώτη φορά το Micra θα κατασκευάζεται σε τέσσερα διαφορετικά εργοστάσια (Ινδία, Κίνα, Ταϊλάνδη, Μεξικό) και θα πωλείται σε τουλάχιστον 160 χώρες παγκοσμίως.

(+): Eυελιξία. Kινητήρας. Kατανάλωση. Στιβαρότητα. Άνεση. Τιμή-εξοπλισμός
(-): Ποιότητα πλαστικών στο εσωτερικό. Διαδρομές επιλογέα. Αίσθηση φρένων

Πηγή: autotriti.gr