Οι έφηβοι φαίνεται πως έχουν πάθει εμμονή με την περιποίηση της επιδερμίδας, καθώς είναι έντονη περιέργειά τους για κάθε είδους κρέμες, τζελ, μάσκες προσώπου. Οι ειδικοί σε θέματα περιποίησης του δέρματος επικροτούν το γεγονός ότι παιδιά ηλικίας μόλις οκτώ ετών φαίνεται να επενδύουν στη φροντίδα του δέρματός τους.

Ταυτόχρονα, ανησυχούν ότι αυτοί οι νεαροί καταναλωτές το κάνουν με ριψοκίνδυνο τρόπο. Τι αγοράζουν και από πού; Παράλληλα, μπορεί να προκαλούν περιττές ζημιές, όπως εξανθήματα, αλλεργικές αντιδράσεις, ακόμη και εγκαύματα του δέρματος.

Σε κατάστημα στη Νέα Υόρκη, ένας υπάλληλος δήλωσε στο CNN ότι οι έφηβοι πηγαίνουν συχνά σε αυτό, χωρίς να ζητούν πραγματικά συμβουλές ή συστάσεις από το προσωπικό, και κάνουν μια βόλτα στον χώρο με τις ακριβές μάρκες περιποίησης δέρματος, όπως οι Drunk Elephant, Glow Recipe και Laneige, που διαφημίζονται από τους influencers.

Η Dr. Stacey Tull, ειδικός στην αισθητική δερματολογία στο Μιζούρι των ΗΠΑ, ανησυχεί ότι οι έφηβοι πέφτουν στην «παγίδα» της διαφημιστικής προώθησης χωρίς να κατανοούν σωστά τα δημοφιλή προϊόντα περιποίησης του δέρματος, όπως η ρετινόλη, τη χρήση τους και κατά πόσο τα προϊόντα αυτά είναι πραγματικά κατάλληλα για νεαρότερες επιδερμίδες.

Η ρετινόλη είναι μια μορφή βιταμίνης Α και είναι ένα δημοφιλές συστατικό περιποίησης της επιδερμίδας που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της εμφάνισης λεπτών γραμμών και ρυτίδων στο γερασμένο δέρμα.

Οι έφηβοι σίγουρα δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν ρετινόλη, υποστηρίζει η Tull.