Είναι ξεκάθαρο ότι το 2022 έρχεται με μερικές σοβαρές τάσεις αρωμάτων. Από αρωματικά συστατικά αειφόρου προέλευσης έως αρώματα που ταξιδεύουν σε ονειρικά μέρη και ανθοφόρες προτάσεις που μοιάζουν με λουλουδιασμένους κήπους, ακολουθούν πέντε τάσεις αρωμάτων που προτείνουν οι ειδικοί.

Αρώματα «second skin»

Το άρωμα έχει τον τρόπο να είναι βαθιά προσωπικό και αισθησιακά υποβλητικό, όσο αναμειγνύεται με το φυσικό άρωμα του δέρματός σας για να αποπνέει μια μοναδική αύρα που είναι πραγματικά δική σας. Η τάση του «second skin» ορίζεται από την ικανότητα ενός αρώματος να βρίσκεται κοντά στο δέρμα σας, δημιουργώντας μια αισθησιακή εμπειρία για τον χρήστη, καθώς και για εκείνους που είναι αρκετά κοντά για να αναπνεύσουν το μεθυστικό άρωμα. Για παράδειγμα, το άνετα ζεστό και βαθιά μαγευτικό Phlur’s Missing Person, αναφέρει το Bustle, έχει πρόσφατα καταιγίσει τον κόσμο της ομορφιάς μέσω των viral κριτικών στο TikTok, λειτουργώντας ως μια εκπληκτική νέα προσθήκη στην τάση. Το άρωμα που προκαλεί μνήμη διαθέτει μια νότα μόσχου δέρματος που ενισχύεται και εμβαθύνει μόνο από καθαρό γιασεμί και απαλό σανταλόξυλο. Το αποτέλεσμα είναι μια πραγματικά νοσταλγική, ατομική εμπειρία, που λέγεται ότι ενσαρκώνει το άρωμα του αγαπημένου σας προσώπου.

Αρώματα με βάση τη βιωσιμότητα

Δεν είναι μυστικό ότι η βιωσιμότητα έχει γίνει πια το ζητούμενο όλων στο χώρο του αρώματος, της ομορφιάς και της μόδας. Το άρωμα είναι τόσο στενά συνδεδεμένο με τον πλανήτη μας, καθώς αξιοποιεί τη δύναμη των πιο πολύτιμων πρώτων υλών του κόσμου μας και συχνά φτιάχνεται για να ενσωματώνει μερικά από τα πιο μαγικά, αισθησιακά εμπνευσμένα αρώματα της φύσης. Όλο και περισσότερο, λοιπόν, οι λάτρεις της ομορφιάς θέλουν προϊόντα που ξεπερνούν τα όρια για να προστατεύσουν τον πλανήτη με καινοτόμους τρόπους, επιτρέποντάς τους να ψωνίζουν συνειδητά και έχοντας κατά νου την ευημερία της Γης.

Ο Clement Gavarry, Senior Perfumer στο Firmenich (ένας από τους κορυφαίους οίκους αρωμάτων στον κλάδο και ηγέτης στη βιωσιμότητα) δίνει στο Bustle κάποιες πληροφορίες: «Στο Firmenich, η καινοτομία καθοδηγείται από αυτό που αναζητά ο σημερινός καταναλωτής και αναγνωρίζουμε ότι αυτά τα συναισθήματα είναι συνεχώς εξελισσόμενα. Συνολικά, η τάση για ανανεώσιμα και βιοδιασπώμενα συστατικά κερδίζει τεράστια δυναμική στη βιομηχανία αρωμάτων παγκοσμίως».

Επιπλέον, το ενδιαφέρον για τη βιωσιμότητα ξεπερνά τη συγκομιδή των πρώτων υλών, καθώς εφαρμόζεται στη συσκευασία αρωμάτων και στις μεθόδους αποστολής. Η ολοένα καινοτόμος μάρκα Floral Street, για παράδειγμα, φιλοξενεί κάθε άρωμα σε μια πρωτοποριακή συσκευασία από πολτοποιημένο χαρτόνι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένο χαρτί, τυλιγμένη με ασφάλεια με μια επαναχρησιμοποιήσιμη ταινία.

Αρώματα που σας ταξιδεύουν

Για πολλούς, το άρωμα είναι μια καθημερινή απόδραση και μια σκόπιμη απόφαση να «ταξιδέψουν» κάπου μέσω αυτού. Αμέτρητες καμπάνιες και φόρμουλες επικεντρώνονται γύρω από αυτήν την επιθυμία του απλώς να «αποδράσετε» -είτε αυτό σημαίνει ότι θα «ταξιδέψετε» προς τις Μαλδίβες, είτε οπουδήποτε αλλού.

Η indie μάρκα Ellis Brooklyn κυκλοφόρησε πρόσφατα το Sun Fruit, το νεότερο άρωμα που σας μεταφέρει αμέσως στις παραλίες με τη λευκή άμμο των τροπικών διακοπών των ονείρων σας. Το ζουμερό αχλάδι, το γιασεμί δίπλα στον ωκεανό και η κρεμώδης καρύδα ικανοποιούν και με το παραπάνω τον ταξιδιώτη μέσα μας, επιτρέποντας μια γλυκιά απόδραση όπου κι αν βρίσκεστε.

Η ιδρύτρια της μάρκας, Bee Shapiro, μοιράστηκε με το Bustle την έμπνευση πίσω από το άρωμα: «Πριν από πολύ καιρό, πήγα στο Ποζιτάνο και στην ακτή του Αμάλφι. Στην πραγματικότητα ερωτεύτηκα το υπέροχο μικρό Ravello και ακόμα ονειρεύομαι αυτές τις ηλιόλουστες μέρες. Από εκεί προήλθε η ιδέα για το Sun Fruit -αυτή η χαρά της ιταλικής ακτής με μια δόση από το ποίημα της Emily Dickinson για τα απαγορευμένα φρούτα. Είναι και ευτυχία και πειρασμός σε ένα».

Σε πλήρη άνθιση

Ενώ τα λουλούδια είναι το βασικό συστατικό στον κόσμο των αρωμάτων, ειδικά στην γυναικεία αγορά, αυτή η τάση έχει να κάνει με μια μεστή καρδιά και ένα περίπλοκο μπουκέτο από έντονα πολύπλοκα άνθη. Πριν από λίγο καιρό, η Κιμ Καρντάσιαν πρόσθεσε τρία νέα αρώματα στη συλλογή KKW Fragrance μαζί με τον επί χρόνια φίλο και οικογενειακό της ανθοπώλη, Jeff Leatham. Κάθε άρωμα είναι εξίσου εντυπωσιακό με τις διαδοχικές, γεμάτες λουλουδένιες συνθέσεις που όλοι συνδέουν με την οικογένεια Καρντάσιαν (ο Leatham δημιούργησε το μαγικό σκηνικό με την περίφημη πρόταση του Kravis με τα αμέτρητα κόκκινα τριαντάφυλλα) και περιλαμβάνει μερικά από τα αγαπημένα άνθη της Καρντάσιαν -όπως η πολυτελής γαρδένια, η γήινη τουμπερόζα, το κομψό γιασεμί και το ηλιόλουστο υλάνγκ υλάνγκ.

Πολύχρωμες και technicolor νότες

Το 2022 -σε όλες τις κατηγορίες ομορφιάς, μόδας και τρόπου ζωής- ορίζεται αναμφίβολα από την επιθυμία να ζήσετε μια πιο χαρούμενη και ηλεκτρική ζωή. Με στιγμές πασαρέλας με έντονες αποχρώσεις και άφθονο λαμπερό ρουζ, η πολύχρωμα παιχνιδιάρικη τάση φαίνεται, επίσης, στις πρόσφατες εκδόσεις αρωμάτων. Η αδελφή μάρκα της Huda Beauty, η Kayali, πρόσθεσε πρόσφατα το πιο ζουμερό της άρωμα στην ήδη εντυπωσιακή οσφρητική βιβλιοθήκη της -το Eden Juicy Apple. Συνοδευόμενο από μια καμπάνια με φώτα νέον, εντυπωσιακά γραφικά και συναισθήματα εκείνων των άγριων νυχτών με φίλους, το λαχταριστό άρωμα αναδεικνύει το τολμηρό και όμορφο σε όλους μας με λίγα ψεκάσματα.