Άκρως ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες έχουν διαρρεύσει σχετικά με το πέμπτο μέρος της σειράς Elder Scrolls της Bethesda, το Skyrim. H δράση του παιχνιδιού λαμβάνει χώρα, ως είναι αναμενόμενο, στην περιοχή Skyrim, βόρεια της Cyrodil, η οποία είναι κρύα και χιονοσκέπαστη. Είναι η χώρα προέλευσης των Nords. O κεντρικός χαρακτήρας είναι ο Dragonborn, τον οποίο και υποδυόμαστε. Ο Dragonborn είναι κυνηγός δράκων και καθοδηγείται απο τον τελευταίο επιζώντα της φατριάς των Blades, αφού τα γεγονότα διαδραματίζονται 200 χρόνια μετά τα γεγονότα του Oblivion. Στη δίνη ενός εμφυλίου πολέμου, ο κίνδυνος της αναγέννησης του δράκου Alduin είναι παραπάνω από υπαρκτός, και υποθέτουμε ότι κάπου εκεί θα παρέμβει ο ήρωάς μας.

Η μηχανή γραφικών με την οποία θα τρέχει το Skyrim, είναι ολοκαίνουργια, με νέα στοιχεία που θα έχουν άμεσο αποτέλεσμα στην απόδοση του χιονιού, των δέντρων, του νερού και στη μοναδική απόδοση του ανέμου και δυναμικών σκιάσεων. Από τις ελάχιστα διαφωτιστικές εικόνες που καταφέραμε να υπεξαιρέσουμε, ελπίζουμε για εξαιρετικά εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Στον τομέα της μάχης, η Bethesda επιχειρεί να προσδώσει ξεχωριστή και μοναδική αίσθηση για κάθε όπλο του παιχνιδιού, και θα υπάρχει πλέον η δυνατότητα σφυρηλάτησης των δικών μας όπλων απευθείας από ακατέργαστο μετάλλευμα. Η Μαγεία θα διαθέτει 5 σχολές: Destruction, Alteration, Conjuration, Restoration και Illusion. Έχει αφαιρεθεί η Σχολή του Μυστικισμού ενώ πλέον το Enchanting αποτελεί Skill. Θα είναι ένα από τα 18 του παιχνιδιού -συγκρινόμενα με τα 21 του Oblivion- που θα “δένονται” με το χαρακτήρα, ο οποίος πλέον θα έχει τη δυνατότητα σε κάθε level up να διαλέγει και από ένα perk όπως ακριβώς συμβαίνει στα νέα Fallout.

Πέντε μεγάλες πόλεις θα είναι διαθέσιμες για εξερεύνηση και δράση, όπου ο παίκτης πέρα από διάφορες ασχολίες -ανάλογες με τα επαγγέλματα του Gothic (όπως cooking, farming, mining, woodcutting και blacksmithing)- θα μπορεί να λαμβάνει δυναμικώς εξελισσόμενα quests, συχνά ανάλογα με το χαρακτήρα που έχουμε δημιουργήσει και τις μέχρι τη λήψη του quest ενέργειές του. Φερειπείν, σε ένα quest που θα αφορά στην ανεύρεση ενός αντικειμένου, αυτό θα τοποθετείται σε dungeons που δεν έχουμε επισκεφτεί μέχρι εκείνη τη στιγμή με ανάλογους εχθρούς, ενώ είναι πιθανή και η ύπαρξη quest ανάλογα με την κλάση μας, όπως τα background quests του Mass Effect.

Πέραν όλων των άλλων, η Bethesda υπόσχεται αληθοφανείς αντιδράσεις από τους NPCs και δυναμική συμπεριφορά, ως ένα βήμα παραπέρα από αυτά που είχε υποσχεθεί και μερικώς υλοποιήσει σχετικά με τη συμπεριφορά τους στο Oblivion. Όσο δε αφορά τον παίκτη, θα μας προσφερθεί μία βελτιωμένη οπτική τρίτου προσώπου αν και αυτό από μόνο του δε λέει και τίποτα, αφού χειρότερη από αυτή του Oblivion δε γίνεται. Οπότε, η νέα εκδοχή, όπως και να έχει το πράγμα, είναι μοιραίο να είναι “βελτιωμένη”.

Πολλές λεπτομέρειες, πολλές πληροφορίες, πολλές υποσχέσεις και πολλές ελπίδες, καθώς και τόνοι προσμονής που λύγίζουν το στηθαίο της υπομονετικότητας και της καρτερικότητας. Υπομονή αδέρφια!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

πηγή: gameover