Σε μια προσπάθεια να επεκτείνει το brand name της και να αποκτήσει και μια άλλη πηγή εσόδων, η Ρεάλ Μαδρίτης αποφάσισε πως ο κόσμος του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ δεν είναι αρκετός. Γι’ αυτό και στρέφεται στην εστίαση. Δημιουργεί τη δική της “αλυσίδα” ταχυφαγείων!

«Η Ρεάλ Μαδρίτης και το Grupo San Pablo επισημοποιούν τη “γέννηση” του UNO By Real Madrid, την “αλυσίδα” εστιατορίων με την οποία στοχεύουν να επεκτείνουν τη μάρκα της Ρεάλ Μαδρίτης σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας μια πρωτοποριακή ιδέα για την εστίαση του τομέα fast casual. Το πρώτο εστιατόριο της “αλυσίδας” θα ανοίξει τον επόμενο μήνα, Οκτώβριο, στην Πόλη του Μεξικού στο Μεξικό», αναφέρει χαρακτηριστικά η επίσημη ανακοίνωση της «βασίλισσας».

Σε αυτή παρουσιάζεται και μια φωτογραφία της πρόσοψης ενός καταστήματος της «αλυσίδας» UNO By Real Madrid. Σε αυτή φαίνονται πινακίδες πως θα προσφέρονται εξαιρετικά burgers και shakes, ενώ υπάρχει και μια… εικόνα μέσα στην εικόνα όπου παρουσιάζεται ένα λαχταριστό burger με την ονομασία «clasico», φυσικά προερχόμενο από το όνομα του μεγάλου ντέρμπι με την Μπαρτσελόνα.

«Το UNO By Real Madrid “γεννιέται” για να γίνει διεθνές σημείο αναφοράς σε αυτόν τον τομέα της εστίασης, όπου η κυρίαρχη αξία είναι η ποιότητα του προϊόντος. Διαμέσου αυτής της πρωτοποριακής ιδέας, αναζητείται τα εστιατόρια να γίνουν “στέκια” για τα περισσότερα από 600 εκατομμύρια άτομα που είναι φίλαθλοι του συλλόγου και βρίσκονται σε όλο τον κόσμο. Ούτως ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν υγιές και ποιοτικό φαγητό, αλλά και για να μπορούν να συγκεντρώνονται και να βλέπουν τους αγώνες των ομάδων μας και να έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν επίσημα προϊόντα του κλαμπ», συνεχίζει η ανακοίνωση.