Στην ανακοίνωση της διεύρυνσης της συνεργασίας τους προχώρησαν το IAB Hellas και το AdReport. Στόχος η βελτιστοποίηση της υπηρεσίας αλλά και η ενημέρωση της διαφημιστικής αγοράς.

Στα πλαίσια της συμφωνίας, ειδική επιτροπή του IAB Hellas θα αξιολογεί περιοδικά την υπηρεσία, θα προτείνει νέες δυνατότητες και βελτιώσεις προς υλοποίηση, ενώ θα πιστοποιεί την καλή λειτουργία και το μεγάλο βαθμό ακρίβειας των δεδομένων, που παρέχει το AdReport στους συνδρομητές του.

Επιπλέον, στις αρχές κάθε μήνα, στο site του IAB Hellas, θα ανακοινώνονται οι σημαντικότερες νέες καμπάνιες των προηγούμενων 30 ημερών.

Όσον αφορά στο κόστος συνδρομής στην υπηρεσία, παραμένει η έκπτωση 20% σε όλες τις άδειες χρήσης του AdReport, αποκλειστικά για τα μέλη του IAB Hellas.

Υπενθυμίζεται πως το AdReport.com είναι η καινοτόμα υπηρεσία καταγραφής του συνόλου της διαφημιστικής δραστηριότητας στο διαδίκτυο. Οι συνδρομητές του μπορούν να γνωρίζουν με λίγα κλικ ποιος διαφημίζεται πού, με ποιες καμπάνιες και δημιουργικά, μέσω ποιας διαφημιστικής, από πότε μέχρι πότε και να έχουν πρόσβαση σε κρίσιμα reports με πληροφορίες για τον ανταγωνισμό τους, για τη δραστηριότητα κλάδων, διαφημιστικών εταιρειών κ.α.

Οι σύνεδροι του IMC 2013 θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν στις 21 Οκτωβρίου, αναλυτική παρουσίαση της υπηρεσίας από τον επικεφαλής του AdReport, Ηλία Τουτουδάκη.