Η Vice Media Group σχεδιάζει να απολύσει εκατοντάδες υπαλλήλους και να σταματήσει τις δημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα της, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σε υπόμνημα προς τους υπαλλήλους την Πέμπτη.

Πρόκειται για μεγάλο πλήγμα σε μια εταιρεία που υπήρξε πρωτοπόρα στα ψηφιακά ΜΜΕ και γνώρισε την αποθέωση πριν από περισσότερο από μια δεκαετία.

«Δεν είναι πλέον οικονομικά αποδοτικό για εμάς να διανέμουμε το ψηφιακό μας περιεχόμενο με τον τρόπο που το κάναμε προηγουμένως», ανέφερε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Μπρους Ντίξον στο υπόμνημα, το οποίο περιήλθε στην κατοχή του NBC News.

Ο Ντίξον πρόσθεσε ότι η εταιρεία «θα αναζητήσει τώρα συνεργασίες με καθιερωμένες εταιρείες μέσων ενημέρωσης για τη διανομή του ψηφιακού μας περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των ειδήσεων, στις παγκόσμιες πλατφόρμες τους».

Το Refinery29, το γυναικείο lifestyle brand της εταιρείας (εξαγοράστηκε το 2019 από τη Vice) θα συνεχίσει να λειτουργεί ως «αυτόνομη διαφοροποιημένη ψηφιακή εκδοτική επιχείρηση» σύμφωνα με τον Ντίξον, αν και τα στελέχη του βρίσκονται «σε προχωρημένες συζητήσεις για την πώληση της επιχειρήσης».

«Με αυτή τη στρατηγική αλλαγή αναδεικνύεται η ανάγκη να αναπροσαρμόσουμε τους πόρους μας και να εξορθολογήσουμε τις συνολικές λειτουργίες μας στο Vice», έγραψε ο Ντίξον στο υπόμνημα. «Δυστυχώς, αυτό σημαίνει ότι θα μειώσουμε το εργατικό μας δυναμικό, καταργώντας αρκετές εκατοντάδες θέσεις» προσέθεσε.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2010, το Vice θεωρούνταν ένα από τα πλέον ανερχόμενα brand στα ψηφιακά μέσα, που ξεχώριζε για το δημοσιογραφικό του στυλ και τις εμπορικές φιλοδοξίες του. Στην ακμή του, το Vice έφτασε να είναι μια αυτοκρατορία που περιελάμβανε έναν ειδησεογραφικό ιστότοπο, ένα στούντιο ψυχαγωγίας, μια σειρά στο HBO, ένα καλωδιακό τηλεοπτικό κανάλι και μια εσωτερική εταιρεία μάρκετινγκ.

Ο Vice Media Group, η αξία του οποίου είχε αποτιμηθεί το 2017 στα 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια, παράγει περιεχόμενο σε 25 γλώσσες και διαθέτει περισσότερα των 30 γραφείων στον κόσμο.

Το ειδησεογραφικό τμήμα ήταν γνωστό για την αποστολή ανταποκριτών σε χώρες όπως η Ουκρανία και η Βενεζουέλα, όπου αναφέρονταν σε συγκρούσεις με μια αισθητική αντάρτικου που ερχόταν σε έντονη αντίθεση με τις παραδοσιακές τηλεοπτικές ειδήσεις.

Ωστόσο, η εταιρεία είχε ζημίες και τα στελέχη άρχισαν να απολύουν κύματα εργαζομένων και να μειώνουν τα έξοδα τα τελευταία χρόνια.