Οι επιστήμονες πέτυχαν μια απρόσμενη ανακάλυψη, καθώς βρήκαν παγετώνες αλατιού στον πλανήτη Ερμή και θεωρούν ότι αποτελούν σημάδι για να υποστηριχθεί μορφή ζωής, έστω και ακραίας.

Σύμφωνα με το space.com, ερευνητές από το Planetary Science Institute (PSI) πιστεύουν ότι αυτοί οι παγετώνες αλατιού μπορεί να δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες για ζωή, γιατί είναι παρόμοιοι με ορισμένα από τα ακραία περιβάλλοντα στη Γη όπου η μικροβιακή ζωή ανθίζει.

«Ειδικές ενώσεις αλάτων στη Γη δημιουργούν κατοικήσιμες κόγχες ακόμη και σε μερικά από τα πιο σκληρά περιβάλλοντα όπου εμφανίζονται, όπως η άνυδρη έρημος Ατακάμα στη Χιλή», δήλωσε ο επικεφαλής συγγραφέας της έρευνας και επιστήμονας του PSI, Alexis Rodriguez. «Αυτή η γραμμή σκέψης μας οδηγεί να αναλογιστούμε την πιθανότητα ύπαρξης υπόγειων περιοχών στον Ερμή που μπορεί να είναι πιο φιλόξενες από την σκληρή επιφάνειά του».

Τοποθεσίες όπως αυτές που επισημαίνονται από την ομάδα είναι ζωτικής σημασίας επειδή εντοπίζουν εκθέσεις πλούσιες σε πτητικές πηγές σε όλη την απεραντοσύνη πολλών πλανητικών τοπίων.

«Αυτή η πρωτοποριακή ανακάλυψη των παγετώνων του Ερμή επεκτείνει την κατανόησή μας για τις περιβαλλοντικές παραμέτρους που θα μπορούσαν να διατηρήσουν τη ζωή, προσθέτοντας μια ζωτική διάσταση στην εξερεύνηση της αστροβιολογίας μας επίσης σχετική με την πιθανή κατοικησιμότητα εξωπλανητών που μοιάζουν με τον Ερμή», είπε ο Rodriguez.