Με τις οικονομικές δυνατότητες που έχουν, δεν αποκλείεται σύντομα μια κανονική ινδική «απόβαση» στην μοτοσυκλετοβιομηχανία της Ευρώπης.

Ήδη μια ινδική εταιρεία (Bajaj) κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο στην ΚΤΜ. Τώρα πολλά ακούγονται για πιθανή αγορά της Ducati από μια άλλη ινδική εταιρεία, την Hero Motor Corp που είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στην χώρα.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, το αφεντικό της Hero επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της εταιρείας. Δήλωσε ο Pawan Kant Munjal: «Μάς έχουν προσεγγίσει πολλοί σχετικά με την Ducati. Όχι ένας τραπεζίτης, αλλά πολλοί. Μιλάμε με τους πάντες. Όχι μόνον για την Ducati, με όποιον μάς προσεγγίσει, συζητάμε».

Πέρυσι έληξε η συνεργασία 26 ετών μεταξύ Ηero Moto Corp και Honda, με αποτέλεσμα να έχει μείνει στα χέρια των Ινδών ένα παχύ πορτοφόλι που περιέχει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε μετρητά. Η Ducati σημειωτέον πωλείται αντί 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι οι Ινδοί πρέπει να αναζητήσουν κάπου 200 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση, αν πράγματι σκοπεύουν να προχωρήσουν στην αγορά της Ducati.

Το σίγουρο είναι ότι η Hero πρέπει τώρα να φροντίσει για την απόκτηση υψηλής τεχνογνωσίας, προκειμένου να εξελίξει και επεκτείνει την γκάμα της. Η ινδική αγορά όπου μέχρι πριν 5 χρόνια ένα 250άρι θεωρούνταν superbike, μεγαλώνει με αλματώδεις ρυθμούς, όπως και ο κυβισμός των μοτοσυκλετών που πουλιούνται. Πέρυσι η αγορά αυξήθηκε κατά 15%, φτάνοντας τα 10 εκατομμύρια δίκυκλα!

Πρόσθεσε ο κύριος Munjal: «Ο κόσμος μάς θεωρεί σαν κατασκευαστές μικρών, οικονομικών, χρηστικών μοτοσυκλετών, κάτι σαν τους επαρχιώτες της μοτοσυκλέτας. Γι’ αυτό η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στην παγκόσμια αγορά και για να το επιτύχουμε αυτό, πρέπει να επεκτείνουμε την γκάμα μας σε όλες τις κατηγορίες».