Καθώς η εμπορική καριέρα του Tiguan είναι συνδεδεμένη με τις αγοραστικές κορυφές, δεν βλέπουμε το λόγο, μετά την πρόσφατη ανανέωση, να μη συνεχίσει να είναι το ίδιο επιτυχημένη.

Πρόκειται για ένα από τα πιο επιτυχημένα projects στην ιστορία της φίρμας. Με το Tiguan, η VW αποφάσισε, προ 4ετίας, ότι δεν μπορούσε να βλέπει το Nissan Qashqai να παίρνει πωλήσεις από το Golf. Γι΄ αυτό και αντέδρασε. Το Tiguan δε το «έπαιξε» ποτέ προσιτός, υπερυψωμένος συγγενής, αλλά έδωσε στο κοινό αυτό που ήθελε: ένα πιο χρηστικό Golf που να μπορεί να κάνει και εκτός δρόμου βόλτες.

Σήμερα το Tiguan, με τετρακίνηση η χωρίς, έχει όλο τον ανταγωνισμό της κατηγορίας από κάτω του στις πωλήσεις (τουλάχιστον σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση του ΣΕΑΑ). Ούτε και ο ερχομός της ανανεωμένης έκδοσης της δοκιμής στάθηκε ικανός να φρενάρει τις μέχρι τώρα πωλήσεις του.

Ο λόγος είναι απλός
Η VW φυσικά και δεν πείραξε τίποτε ουσιώδες κατά την ανανέωση του Tiguan. Ένα φρεσκάρισμα στα εμπρός και πίσω φώτα, τη μάσκα, και τις ζάντες στάθηκαν αρκετά για να το κάνουν να δείχνει πιο αρρενωπό, όμοιο με τα ομόσταβλα μοντέλα.

Παρομοίως και στο εσωτερικό, μόνο οι λεπτομέρειες βελτιώθηκαν. Για την ακρίβεια, στην πιο πλούσια (από τις δύο) έκδοση Sportstyle, ο χρήστης απολαμβάνει των όμορφων επενδύσεων από αλκαντάρα, της νέας, πιο χρηστικής, οθόνης πληροφοριών TFT, με έγχρωμα γραφικά, αλλά και ενός προσεγμένου επιπέδου εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας με σύστημα εντοπισμού της κούρασης του οδηγού (Fatigue detection), και αυτόματα φώτα.

Παράλληλα, νέο είναι το ραδιο-cd και τα χειριστήρια για το climatronic, ενώ οι διακοσμητικές πινελιές σε ταμπλό και πόρτες, πλαισιώνουν το νέο τιμόνι και το νέο λεβιέ. Μικρές λεπτομέρειες που κάνουν ακόμα πιο απολαυστική την παραμονή στο ποιοτικό εσωτερικό. Μέσα, ο χρήστης εξακολουθεί και απολαμβάνει την εξαιρετική ηχομόνωση και την απουσία κραδασμών από τον κινητήρα και τους τροχούς.

Πηγή: autotriti.gr