Οι νέοι στις ΗΠΑ ξεκίνησαν να μαθαίνουν για πρώτη φορά την ιστορία της Μόνικα Λεβίνσκι που έγινε διάσημη για την παράνομη σχέση με τον Μπιλ Κλίντον, όταν εκείνος ήταν πρόεδρος των ΗΠΑ και εκείνη ασκούμενη στον Λευκό Οίκο.

Η πρωταγωνίστρια του πιο διάσημου «ροζ επεισοδίου» στην αμερικανική πολιτική ζωή, πρωταγωνιστεί σε καμπάνια ρούχων της εταιρείας Reformation με τίτλο «You’ve Got the Power», δηλαδή «Έχεις τη δύναμη», που διεξάγεται σε συνεργασία με το Vote.Org.

Στόχος είναι να στείλει μήνυμα κατά της αποχής και να πείσει τους Αμερικανούς, ειδικότερα τη νέα γενιά να πάει στις προεδρικές κάλπες που θα στηθούν τον Νοέμβριο του 2024.

Σύμφωνα με το Business Insider, η καμπάνια έκανε ιδιαίτερη αίσθηση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με αρκετούς νέους να μαθαίνουν για πρώτη φορά την ιστορία της και να διχάζονται.

Ορισμένοι χαρακτήρισαν «είδωλο» τη Λεβίνσκι και ότι «γεννήθηκε σε λάθος εποχή, επειδή αν σήμερα βιώνε ό,τι πέρασε στο παρελθόν, όχι μόνο θα είχε βγάλει μια περιουσία από την εμπορευματοποίηση της υπόθεσής της, αλλά «θα έβρισκε και δικαίωση, αφού ο Κλίντον την εκμεταλλεύτηκε».

Εντούτοις, άλλοι τη χαρακτήρισαν «αντροχωρίστρα» και πως ήξερε πού έμπλεκε παρά το νεαρό της ηλικίας της. Παράλληλα, υποστήριξαν ότι έγινε διάσημη, επειδή έκανε σεξ με ένα ισχυρό πρόσωπο και στη συνέχεια προσποιήθηκε το θύμα, ώστε να παραμείνει στην επικαιρότητα.

Όποια κι αν είναι η άποψη που θα επικρατήσει στο τέλος όμως, η εταιρεία που διοργάνωσε την καμπάνια πέτυχε το στόχο της, αφού την παρατήρησαν χιλιάδες χρήστες.