Από το gamato, στο… νέο gamato και τον κύκλο πειρατείας στο διαδίκτυο

Ο Γιώργος Μίχος, πρόεδρος της Εταιρείας Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων μιλάει στο newsbeast.gr


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑINTERNET
13:10
11/01/2017
Από το gamato, στο… νέο gamato και τον κύκλο πειρατείας στο διαδίκτυο
15
loading

Το 2010, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εντόπιζε τους διαχειριστές της ιστοσελίδας gamato.info και κατέβαζε τη συγκεκριμένη σελίδα δωρεάν παροχής δεδομένων πνευματικής ιδιοκτησίας, αποτελώντας το πρώτο μεγάλο και ηχηρό επεισόδιο στον τομέα της ηλεκτρονικής διαμάχης.

Γράφει ο Γιώργος Λαμπίρης

Από τότε γεννήθηκαν κι άλλες σελίδες με την επωνυμία gamato, αλλά κι άλλες σελίδες παροχής περιεχομένου, το οποίο εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου περί πνευματικής ιδιοκτησίας.

Ο πρόεδρος της Εταιρείας Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων, Γιώργος Μίχος, μιλώντας στο newsbeast.gr αναφέρεται στη δικαστική διαμάχη που υπήρξε παλαιότερα με την ιστοσελίδα gamato.info.

Όπως λέει η συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση ήταν συνδεδεμένη με την πρωτότυπη σελίδα διάθεσης παράνομου δωρεάν λογισμικού.

«Λειτουργούσε από τις αρχές του 2009 έως και το Μάρτιο του 2010 και αποτελούσε μία από τις 10 δημοφιλέστερες ελληνικές ιστοσελίδες. Στη συνέχεια αναδύθηκαν διάφοροι κλώνοι. Το gamato που ακολούθησε και βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία, αποτέλεσε μία ακόμα υπόθεση που μας απασχόλησε, ενώ συνελήφθησαν οι διαχειριστές του: ο ένας στην Κω, κι ο άλλος στο εξωτερικό. Σε αυτή τη νέα υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία και αναμένουμε να προχωρήσει δικαστικά η υπόθεση».

Ο κύριος Μίχος αναφέρεται στο τέχνασμα όσων αντιγράφουν το πρωτότυπο domain και το παραλλάσσουν κατά ένα ποσοστό, χωρίς ωστόσο να αλλάζουν τη βασική ονομασία όπως για παράδειγμα η λέξη «gamato», προκειμένου να μπορέσουν να διατηρήσουν την αναγνωσιμότητα που τους προσφέρει η συγκεκριμένη ονομασία.

«Τα συγκεκριμένα πρόσωπα που ίδρυσαν το νέο gamato συνεχίζουν τη δραστηριότητά τους μέσα από την καινούργια της μορφή. Ωστόσο είναι θέμα χρόνου να έχουμε μία νέα δικαστική απόφαση και πιθανότατα μία νέα ποινική δίωξη», συμπληρώνει.

«Την ίδια στιγμή αναμένουμε την ψήφιση ενός νόμου, ο οποίος προβλέπει την ίδρυση μίας ανεξάρτητης διοικητικής αρχής μέσω της οποίας θα μπορούν να καταγγέλλονται οι παράνομοι ιστότοποι από τους παρόχους υπηρεσιών ίντερνετ. Πρόκειται για ένα μοντέλο, το οποίο εφαρμόζεται στην Ιταλία, πρόσφατα και στην Πορτογαλία. Στην Ιταλία μάλιστα οι αρχές έχουν μπλοκάρει ήδη περισσότερες 150 σελίδες και στην Πορτογαλία περισσότερες από 300».

peirttpc1

Αναφερόμενος στη νοοτροπία του έλληνα καταναλωτή, επισημαίνει ότι δεν έχει τη συναίσθηση πως μπορεί να βλάπτεται από τη δωρεάν και παράνομη διάθεση αρχείων. «Ωστόσο κάτι τέτοιο έχει συνέπειες, οι Έλληνες ελάχιστα ενδιαφέρονται. Η έννοια του σεβασμού της πνευματικής ιδιοκτησίας έχει εκλείψει στη χώρα μας, ίσως επειδή ως πνευματική είναι και άυλη, και επομένως δύσκολα συνειδητοποιεί κανείς την αξία της», συμπληρώνει.

Κατά καιρούς τα δικαστήρια έχουν αθωώσει διαχειριστές των συγκεκριμένων ιστοσελίδων όπως έγινε παλαιότερα και στην Ισπανία.

«Κάτι ανάλογο έγινε και στην Ελλάδα, όπου ο διαχειριστής γνωστής ιστοσελίδας αθωώθηκε από δικαστήριο στο Κιλκίς. Στη συνέχεια οι οπαδοί και υποστηρικτές των πειρατών έκαναν σημαία τη συγκεκριμένη απόφαση και επικαλούνταν το δεδικασμένο σε όλες τις δικαστικές διαμάχες που ακολούθησαν», εξηγεί ο Γιώργος Μίχος.

«Επίσης είχαμε προσφύγει στα δικαστήρια και για άλλη μία μεγάλη ιστοσελίδα το greekfun.gr, όπου καταδικάστηκε ο διαχειριστής σε 18 μήνες φυλάκιση», λέει σχετικά με παλαιότερες υποθέσεις που έχουν απασχολήσει την Εταιρεία Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων.

«Ωστόσο αυτές οι αποφάσεις συνήθως δεν παίρνουν δημοσιότητα. Εάν πάλι όμως κάποιο πλημμελειοδικείο αποφασίσει υπέρ κάποιου διαχειριστή και της ιστοσελίδας του, το γεγονός θα πανηγυριστεί και η απόφαση θα κάνει το γύρο του διαδικτύου», προσθέτει.

Το προφίλ των διαχειριστών παράνομων ιστοσελίδων

Σχετικά με το προφίλ των διαχειριστών ιστοσελίδων τους διαχωρίζει σε δύο κατηγορίες. Υπάρχουν όπως λέει εκείνη των «κοινών» θνητών, κατά την οποία όταν συλληφθεί κάποιος από την αστυνομία κλείνει οριστικά και αμετάκλητα την ιστοσελίδα και σταματάει τη δράση του.

«Ωστόσο έχουν υπάρξει περιπτώσεις ατόμων, τα οποία άλλαξαν το domain της σελίδας τους και συνέχισαν απτόητοι τη δράση τους. Τους καταλαβαίνουμε ότι είναι οι ίδιοι καθότι η δομή της ιστοσελίδας παραμένει απαράλλακτη ή σχεδόν η ίδια. Αντιμετωπίσαμε μία πολύ χαρακτηριστική περίπτωση με ένα βορειοελλαδίτη, σε βάρος του οποίου εκκρεμούν τρεις ποινικές δικογραφίες για τρεις διαφορετικές σελίδες, η πρώτη από τις οποίες ονομαζόταν greekstars, ενώ στη συνέχεια ο ίδιος άλλαξε το domain. Πλέον αναμένουμε την τελεσίδικη απόφαση σε σχέση με αυτή την υπόθεση. Να σημειωθεί ότι μετά την τρίτη μήνυση που υποβλήθηκε σε βάρος του άλλαξε εντελώς τη μορφή του domain».

peirttpc3

Περιγράφοντας τη ζημιά που δημιουργείται κατά των δημιουργών και του ελληνικού δημοσίου, ο κύριος Μίχος σημειώνει ότι είναι ιδιαίτερα υψηλή σε κάθε περίπτωση. Κι αυτό γιατί όπως σημειώνει υπάρχουν σελίδες οι οποίες διαθέτουν από λογισμικά προγράμματα για αρχιτέκτονες έως και βιντεοπαιχνίδια. «Για παράδειγμα ένα αρχιτεκτονικό πρόγραμμα μπορεί να αξίζει δεκάδες χιλιάδες ακόμα και εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ», διευκρινίζει.

«Στην περίπτωση του gamato έγινε πανελλαδική έρευνα και εντοπίστηκαν 8 άτομα τα οποία συμμετείχαν στο εγχείρημα. Εκτός από τους δύο διαχειριστές οι οποίοι ήταν κάτοικοι εξωτερικού, υπήρχαν και κάποιοι Έλληνες σε διάφορες πόλεις, οι οποίοι λειτουργούσαν ως συντονιστές (moderators). Στη συγκεκριμένη απόφαση, εκτός από την ευθύνη των διαχειριστών, οι οποίοι αποφασίζουν για το ρόλο και τη λειτουργία της ιστοσελίδας, προέκυψε και ποινική ευθύνη συντονιστών που συμμετέχουν στη λειτουργία της ιστοσελίδας ανεβάζοντας υλικό στην ιστοσελίδα», λέει ο πρόεδρος της ΕΠΟΕ.

Αναφέρει τέλος ότι τα ψηφιακά κανάλια παροχής περιεχομένου επί πληρωμή -όπως το Netflix- ακόμα κι εάν είναι ιδιαίτερα οικονομικά, δεν είναι ικανά να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της πειρατείας. «Ο χρήστης όταν γνωρίζει ότι μπορεί να έχει πρόσβαση σε περιεχόμενο εντελώς δωρεάν, δεν θα προτιμήσει σε καμία περίπτωση να πληρώσει ακόμα και αν το περιεχόμενο αυτό του παρέχεται σε προνομιακή τιμή της τάξεως του 1 ή των 2 ευρώ».

30% λιγότερα εισιτήρια στις κινηματογραφικές αίθουσες

«Αποτέλεσμα της ηλεκτρονικής παραβατικότητας είναι ότι έχουν συρρικνωθεί κατά 30% τα εισιτήρια που κόβουν οι κινηματογραφικές αίθουσες κατά την τελευταία πενταετία. Κατά την άποψή μου αυτή η εικόνα δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της κρίσης», σημειώνει με νόημα.

Κάντε Like το newsbeast.gr

15
σχόλια
  1. avatar Gkam

    Αν υπήρχε το streaming δεν θα υπήρχανε η παραμονές τοποθεσίες. Είναι σε μια λάθος λογική το αρθώ, δεν είναι ότι δεν ξέρουμε την πνευματική ιδιοκτησία απλά θα υπάρχουνε πάντα που παραβαίνουνε νόμο πρέπει η Ελληνική Κοινωνία να εφαρμόζει τον συνταγματικό νόμο σε όλα τα θέματα.

  2. avatar Σταύρος Ευθιμιαδης

    Θα σταθώ μόνο στο ότι ο Ελληνας δεν θα πλήρωνε 2 ευρώ για να βλέπει νόμιμα. Διαφωνώ κύριοι. Αν υπηρχε στην Ελλάδα υπηρεσία streaming για ταινίες και σειρές με υπότιτλους και σοβαρό περιεχόμενο, όχι χαζομάρες 2ετιας τότε θα πλήρωναν όλοι. Δεν είναι λογικό να ζητάει το Netflix 7 ευρώ για μηδενικό περιεχόμενο και υπότιτλους στο 10% των ταινιών του. Προσωπικά για να δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα, πληρώνω το Spotify εδώ και πολλούς μήνες αλλά έχω όλα τα τραγούδια του κόσμου στο κινητό μου. Κάντε το ίδιο και στις ταινίες και ίσως προλάβετε τις εξελίξεις. Ίσως.

  3. avatar PaterGomenios

    Σε έναν κόσμο που δεν θα κυριαρχούσε αυτή η καπιταλιστική λογική του παραλόγου. Δεν θα εξισώνανε την χασούρα μερικών χιλιάδων ευρώ με το να στείλουν έναν άνθρωπο στην φυλακή.
    Δεν αντιμετωπίζουν τα ίδια ψυχολογικά προβλήματα ο μηνυτής και ο κατηγορούμενος. ο ένας χάνει την ζωή του ο άλλως απλά μερικά κολόχαρτα. Επίσης σε ένα δικαίο κόσμο θα υπήρχε πλαφόν τιμών και ποινές για αθέμιτο ανταγωνισμό και αισχροκέρδεια. το να αγοράζεις ένα CD 10, 20 ευρώ κτλπ και να έχει 1 καλό κομμάτι και τα υπόλοιπα σαβούρα μόνο και μόνο για να γεμίσει το CD δεν το σχολιάζει κανείς από τους κυρίους που κατά τα άλλα θίγονται τα δικαιώματα τους. Πριν από 50 χρόνια οι τροβαδούροι και οι ηθοποιοί παίζαν για ένα κομμάτι ψωμί. Τώρα θέλουν να βγάλουν και από τον μύγα ξίγκι. Ο κλέφτης δεν είναι αυτός που κατεβάζει παράνομα από το ίντερνετ είναι αυτός που τον σπρώχνει προς τα έχει. Δεν μπορεί να έχει ίδια τιμή μια ταινία που βγήκε πριν 10 χρόνια και μια σημερινή σαν ενοίκιο. Φτιάξτε της τιμές σας. Δώστε κλιμακούμενες επιλογές στον κόσμο. Δώστε παιδικά - αναπηρικά - για ανέργους ειδικά εισιτήρια και μετά ελάτε να κάνετε μάθημα περί παράνομου κατεβάσματος.

  4. avatar Dim Kent

    Μεγάλε Μίχο, να σου πω.... αν αναφαίρεσαι στην Ελλάδα για το 30% μείωσης των εισιτηρίων, τοτε μην κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια με την μισθουλάρα σου! Για να πάει μια τετραμελή οικογένεια στο σινεμά, πρέπει να χαλάσει 30-40 ευρώ (μαζί με ποπ-κορν, κτλ), έτσι για πλάκα. Αν υποθέσουμε ότι πάει 1 φορά το μήνα σινεμά, τότε μιλάμε για 500 ευρώ περίπου. Ε, σε δύο χρόνια αγοράζεις μια 50άρα τηλεόραση κι ένα Home cinema και τα βλέπεις σπίτι σου. Εσύ, μπορείς να συνεχίσεις να πηγαίνεις σινεμά. Για σένα οικονομική κρίση προφανώς και δεν υπάρχει.

  5. avatar The spartan

    Εχετε πάει κύριοι ποτέ σε κινηματογράφο? Εχετε δει πόσα πρεπει να πληρωσεις?

    ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΛΥΠΗΤΕΡΗ, ΠΕΣ ΤΕ ΜΑΣ!!!

  6. avatar Λευτέρης 1

    Στο κινηματογράφο δεν φταίει η πειρατεία, όποιος θέλει να δει την ταινία με την εμπειρία του κινηματογράφου (οθόνη, περιβάλλον κ.τ.λ.) θα την δει ανεξάρτητα από το εάν θα την βρει φθηνά ή τζάμπα και τα βιντεοκλάμπ (όσα επιβιώνουν) σου δίνουν την ευκαιρία να δεις ταινία με 2 € και είναι νόμιμα, για τον κινηματογράφο φταίνε άλλα και κυρίως η καλλιτεχνική ποιότητα των ταινιών. Επίσης για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους φταίνε και νόμιμες εταιρίες για το πρόβλημα. Πατάς στο youtube το όνομα μίας ταινίας σου βγάζει παραπλανητικό βίντεο με σύνδεσμο για παράνομη ιστοσελίδα θα έπρεπε το Youtube να τα διέγραφε αυτά. Εάν σταματήσουν οι σκοπιμότητες το πρόβλημα θα λυθεί πολύ εύκολα.

  7. avatar αχιλλεας1

    αν ειναι σωστο να πληρωνουμε τα πνευματικα δικαιωματα τοτε ολοι τους πρεπει να πληρωνουν την ΕΛΛΑΔΑ!!!!Δεν νομιζω να υπαρχει καμια επιστημη που να μην εχει κλεψει απο την χωρα μας,οποτε μην μας ζητατε να πληρωσουμε τους κλεφτες!!!!

  8. avatar cghera

    Το ζήτημα αγαπητοί κύριοι της Εταιρείας Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων είναι πως για να φτάσουμε να γίνεται τόσο έντονη πειρατεία σημαίνει πως το περιεχόμενο που προστατεύετε πωλείται πολύ ακριβά με νόμιμο τρόπο είτε δεν πωλείται/ενοικιάζεται καθόλου. Μόλις τα 1-2 τελευταία χρόνια δόθηκε δυνατότητα στους χρήστες του ίντερνετ για αγορά ή ενοικίαση ταινιών ή μουσικής σε λογικές τιμές και πάλι εν μέρει. Είτε χαμηλής ποιότητας είτε χωρίς υπότιτλους (ενώ οι ταινίες που κυκλοφορούν π.χ. στα video club έχουν) είτε με σημαντική καθυστέρηση σε σχέση με την προβολή τους στους κινηματογράφους, είτε σε ακριβές τιμές. Το να πάει κάνεις στον κινηματογράφο να δει ταινία το έχουν οι εταιρείες ακυρώσει εδώ και χρόνια με τα home cinema και με τα Bluray/DVD κλπ. Επιπλέον η ιδέας της πνευματικής ιδιοκτησίας είναι αρκετά δύσκολη για κάποιον που δεν έχει καταλάβει από μικρός πως παράγεται αυτό το περιεχόμενο. Πέραν αυτού όμως οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες (εταιρείες ουσιαστικά) σε συνεργασία με τους νομοθέτες και υποκριτικά, ανά μερικά χρόνια ανανεώνουν την διάρκεια ισχύος των πνευματικών δικαιωμάτων για να μην χάσουν έσοδα. Κάποιος λοιπόν που αγόρασε μία βιντεοκασέτα το 1990, ξαναπληρώνει δικαιώματα για DVD το 2000 και για BluRay το 2010 και ξανά για κατέβασμα το 2015 για μία ταινία που μπορεί να είχε παραχθεί και το 1960. Βελτιώστε λοιπόν τις τιμές και το περιεχόμενο, κάντε την διαδικασία ενοικίασης απλή και ίσως προλάβετε το τρένο.

  9. avatar makedon

    "«Αποτέλεσμα της ηλεκτρονικής παραβατικότητας είναι ότι έχουν συρρικνωθεί κατά 30% τα εισιτήρια που κόβουν οι κινηματογραφικές αίθουσες κατά την τελευταία πενταετία. Κατά την άποψή μου αυτή η εικόνα δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της κρίσης», σημειώνει με νόημα."

    Άλλοι κλάδοι του εμπορίου έχουν μειωθεί κατά 70-80%, αυτοί συνεχίζουν να χρεώνουν ένα εισητήριο κινηματογράφου 7-8€, ένα cd 10-15€, από τα οποία μόνο το 3-4% θα πάει στον καλλιτέχνη, ένα παιχνίδι PC καινούργιο 70-80€ και τα παραδείγματα συνεχίζονται...

    Έχουν συνηθήσει οι εταιρείες cine - δισκογραφικές - λογισμικού στην αισχροκέρδια και ό,τι τους ταρακουνάει τη "κλοπή" κατά των καταναλωτών, να την καταπολεμούν μ' εξαγορασμένους πολιτικούς που νομοθετούν υπέρ των μονοπωλίων και καρτέλ και να κατονομάζουν το κατέβασμα "πειρατεία" (έτσι λέγεται μεταφορικά το χρηματικό κέρδος από
    την παράνομη διακίνηση, όχι το δωρεάν κατέβασμα - κι εδώ ακόμα λάθος).

    Ευτυχώς, τα αντίμετρα στη κλεψιά και στον υπερφιαλισμό τους θα υπάρχουν πάντα, απλά θα δυσκολεύονται λίγο περισσότερο οι απλοί χρήστες στο κατέβασμα με ασφάλεια, αλλά θα τους βοηθάμε οι υπόλοιποι...

    1. avatar Μπάμπης Θ

      Τυπικά ψευδοεπιχειρήματα των όσων κατεβάζουν και προσπαθούν να φέρουν τη κλεψιά στα δήθεν ηθικά τους μέτρα και να το παίξουν και κοινωνικοί αγωνιστές όπως ο κάθε τζαμπατζής στην Ελλάδα. Πρόσεξε: και εγώ έχω κατεβάσει και ταινίες και software αλλά τουλάχιστον έχω τη τιμιότητα να παραδέχομαι ότι κλέβω. Δεν πάω να βγω και από πάνω με διάφορες εξυπνάδες και φιλοσοφίες ότι είμαι ο Ρομπέν των Δασών ότι ο κόπος και το χρήμα του άλλου μου ανήκει γιατί είμαι μάγκας και χτυπάω το σύστημα. Κάθε πνευματικό έργο και ειδικότερα μια ταινία είναι ιδιοκτησία του δημιουργού, αυτός έχει ξοδέψει τα ωραία του τρελλά λεφτάκια για να το φτιάξει και αυτός κρίνει το πόσο κάνει και σε ποιόν θα πουληθεί. Τέλος. Τα 7 ευρώ που μας πουλάει το έργο του δεν είναι αισχροκέρδεια γιατί από αυτά τα μισά είναι φόροι και πάνε απευθείας στο κράτος που είναι αυτός που πραγματικά αισχροκερδεί. Από τα υπόλοιπα 3,5 θα προσπαθήσει η αίθουσα να βγάλει τα έξοδά της και κάτι λεπτά θα πάνε στους δημιουργούς. Η πειρατεία αυτή τη στιγμή ευτυχώς δεν αγγίζει τις νέες ταινίες γιατί δεν βγαίνουν άμεσα σε DVD και κάπως έτσι το σύστημα ρεφάρει και έχουμε νέες ταινίες να κλέψουμε ένα χρόνο μετά. Αν όμως η πειρατεία επεκταθεί και στις νέες ταινίες τότε απλούστατα δεν θα συμφέρει οικονομικά τους παραγωγούς να συνεχίσουν τη δουλειά τους και εμείς μια μέρα θα μείνουμε χώρίς καθόλου ταινίες να κατεβάσουμε. Θα έχουμε κόψει το κλαδί στο οποίο καθόμαστε.

      1. avatar Anonymous

        Εντάξει το πιάσαμε το "μήνυμα" σου....
        Επειδή όμως αναφέρεσαι στον "τζαμπατζή" Έλληνα, σου υπενθυμίζω απλά πως η Ελλάδα αποτελεί ένα γελοίο κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς στην οποία ΚΥΡΙΩΣ απευθύνονται οι δημιουργοί ταινιών και άλλων ειδών που εμπίπτουν στην νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων. Επειδή έτυχε, θα σου πω ότι το προηγούμενο Σ/Κ που είπα να πάω σινεμά στο Ρέντη, μόνο ξύλο δεν παιζόταν για να βρει κανείς να παρκάρει.
        Επειδή δεν είμαι άνθρωπος που αρέσκεται στο να βγάζει επιφανειακά συμπεράσματα, θα σου πω που έχω καταλήξει.
        Οι άνθρωποι τις ταινίες που επρόκειτο να δουν στο σινεμά, θα τις δουν στο σινεμά. Αυτές που κατεβάζουν κυρίως, είναι σειρές αλλά και ταινίες που ούτως ή άλλως δεν θα πήγαιναν ποτέ να δουν, ή που έχουν ήδη δει στο σινεμά αλλά δεν τους χαλάει να ξαναδούν.
        Από την άλλη, υπάρχουν πολλοί τρόποι σήμερα να "πληρωθούν" τα "πνευματικά δικαιώματα" μέσω διαφημίσεων και άλλων πρακτικών που παρέχει η σημερινή τεχνολογία.
        Τώρα, θα πρέπει να σου πω οτι υπάρχουν μελέτες από αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού που αμφισβητούν με νούμερα το οτι η οποιαδήποτε σχετική βιομηχανία έχει οποιαδήποτε απώλεια εξαιτίας της πειρατείας. Αυτό μπορείς να το φανταστείς με το απλό επιχείρημα πως πολλοί "καλλιτέχνες" που δεν θα τους ήξερε κανείς έχουν γίνει διάσημοι (κ πλούσιοι) μέσω αυτής. Εξάλλου κανείς λογικός δεν θα πλήρωνε για κάτι που μπορεί να έχει τζάμπα και αυτό είναι θέμα για την βιομηχανία να βρει την λύση του και όχι για να απασχολεί εμάς.

  10. avatar BlackHat

    Και να τις κόψουν οι πάροχοι αυτές τισ σελίδες υπάρχουν τρόποι να συνεχίσει ο κόσμος να μπαίνει.Το Internet ήταν, είναι και θα παραμέινει ελύεθερο!

  11. avatar Trololololol

    Ναι για τα εισιτήρια δεν φταίει η τιμή τους και η κρίση ....

  12. avatar ΝΠ

    Οι εταιρείες διανομής οπτικοακουστικού υλικού θα πρέπει να λάβουν υπόψην τους τρεις νέους παράγοντες: 1. Ο τρόπος που πωλούνται ή ενοικιάζονται ταινίες έχει αλλάξει οδηγόντας τα video clubs σε μαρασμό και λουκέτο. Πλέον τα συνδρομητικά πακέτα μέσω internet είναι το μέλλον. Όταν μια συνδρομή dsl συν ιντερνετική τηλεόραση στην Ελλάδα έχει κόστος μεγαλύτερο από τα αντίστοιχα πακέτα στην Γερμανία ή την Αγγλία, ενώ παράλληλα παρέχει χαμηλότερης ποιότητας ταινίες (ενώ οι καλές έχουν επιπλέον χρέωση), μην περιμένετε τον Έλληνα να πληρώσει. Μάλιστα συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει καν ελληνικούς υπότιτλους, αλλά ζητάει ένα (ομολογουμένως μικρό) μηνιαίο αντίτιμο. Σε όλο αυτό ας προσθέσουμε πόσο φτωχή σε ποιότητα και πραγματική ταχύτητα είναι το internet στην Ελλάδα. 2. Η πειρατεία δεν αφαιρεί απαραίτητα από τα έσοδα των κινηματογράφων και των διανομέων. Ένα μεγάλο ποσοστό θεατών δεν θα πηγαινε στον κινηματογράφο ή στο video club, είτε από θέμα πρόσβασης στον πρώτο (πχ επαρχία) είτε λόγο κόστους και στα δύο. Από την άλλη εκείνος που έχει εισόδημα που του επιτρέπει την διασκέδαση θα προτιμήσει την ευκολία της συνδρομής, του κινηματογράφου κλπ από τα διάφορα sites για ταινίες, υπότιτλους. 3. Μάλιστα σε περιπτώσεις όπως του game of thrones, οι παραγωγοί του ανέφεραν πως μεγάλη διαφήμιση τους έχουν κάνει τα πειρατικά "κανάλια" και πως τελικά έχουν έμμεσο κέρδος από αγορές που δεν προβάλετε η σειρά.
    Τελικά μήπως η πειρατεία είναι αποτέλεσμα αδυναμιας προσαρμογης καποιον στα νεα δεδομενα;

  13. avatar Προφήτης

    Έλυσε κυβερνηση ολα τα προβλήματα που εχει και τωρα κυνηγάει τους παράνομους ιστότοπους. Εδω ο κοσμος δεν εχει θερμανση και νερο και τον νοιάζει πως θα δει ταινίες το ιντερνετ

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το NEWSBEAST προτείνει...