Η είδηση επιβεβαιώνεται από τον ίδιο τον Giovanni Castiglioni, πρόεδρο της MV Agusta: Η ιταλική εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο χιλιάρη κινητήρα και ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο για τρία νέα μοντέλα το 2016. Η είδηση κυκλοφόρησε σήμερα στον ιταλικό Τύπο και αναφέρει πως στην ετήσια εκδήλωση «Οι Φίλοι του Claudio» – εις μνήμη του αείμνηστου προέδρου Claudio Castiglioni που έφυγε από τη ζωή το 2011 – ο γιος του που πλέον βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρείας ανακοίνωσε στους παρευρισκόμενους τα πλάνα της MV για το άμεσο μέλλον. Το σημαντικό λοιπόν αφορά την επόμενη superbike της εταιρείας, η οποία θα πρέπει να αναμένεται μέσα στο 2016. Ο Giovanni Castiglioni απεκάλυψε πως υπάρχει νέος κινητήρας 1000 κ.εκ. και νέο πλαίσιο, με βάση τα οποία την επόμενη χρονιά η MV θα παρουσιάσει τρεις μοτοσικλέτες: Μια superbike, μια γυμνή και μια crossover. Αν οι δύο πρώτες είναι σαφέστατες, η τρίτη πρόταση μάλλον αφορά μια μοτοσικλέτα στη λογική του BMW S1000XR, δίχως χωμάτινες προεκτάσεις, φανταζόμαστε, από μια εταιρεία πως ως τώρα στην ιστορία της φτιάχνει μόνο μοτοσικλέτες για την άσφαλτο. Περί αισθητικής ουδείς λόγος έγινε και η αλήθεια είναι πως δεν περιμένουμε σημαντικές παρεκτροπές από τη γνωστή αισθητική – η οποία πρακτικά παραμένει αναλλοίωτη για τη σειρά F4 από το 1998 και το πρώτο μαγικό 750 του Massimo Tamburini. Ένα ακόμη στοιχείο που δεν αναφέρθηκε αφορά στο πότε να περιμένουμε τις νέες MV Agusta. Η γενικόλογη περιγραφή για “μοντέλα 2016” θα μπορούσε να σημαίνει μια εκρηκτική παρουσία στην επερχόμενη EICMA τον Νοέμβριο, αλλά εξίσου εύκολα θα μπορούσε να σημαίνει μια σταδιακή παρουσίαση των μοντέλων κατά τη διάρκεια της επόμενης χρονιάς.

Η F4 750 του 1998 δια χειρός Massimo Tamburini αποτελεί σήμερα ένα κλασικό ορόσημο. Όλες οι μετέπειτα MV Agusta ακολουθούν την αξεπέραστη σχεδίασή της, ακόμη και στις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Η F4 750 του 1998 δια χειρός Massimo Tamburini αποτελεί σήμερα ένα κλασικό ορόσημο. Όλες οι μετέπειτα MV Agusta ακολουθούν την αξεπέραστη σχεδίασή της, ακόμη και στις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Πηγή: mototriti.gr