Η επιτακτική ανάγκη προστασίας του πλανήτη σε συνδυασμό με την πανδημία Covid-19, έχει δημιουργήσει την ανάγκη αλλά και την επιθυμία να αναζητούμε νέα, πιο ασφαλή προϊόντα, για εμάς τους ίδιους και για τον πλανήτη μας.

Γράφει ο Αλέξανδρος Ζέρβας

Αφουγκράζοντας τον παλμό της κοινωνίας για αλλαγή ο όμιλος L’Oréal αναλαμβάνει την ευθύνη να σχηματίσει ένα φιλικό προς το περιβάλλον μέλλον της ομορφιάς αξιοποιώντας τα καλύτερα από τη επιστήμη και την τεχνολογία.

Μέσα από ένα διαδραστικό web-event, είχαμε την ευκαιρία να πλοηγηθούμε αποκλειστικά, σε ένα virtual χώρο, γεμάτο ενδιαφέροντα workshops για το περιβάλλον και «ομορφιά που κινεί τον κόσμο». Όπως ακριβώς και το motto της L’Oréal. 

Πιο συγκεκριμένα ταξιδέψαμε ψηφιακά μέχρι το Παρίσι όπου λάβαμε μέρος στην διαδικτυακή εκδήλωση του ομίλου L’Oréal «L’Oréal Transparency Summit». Σε απευθείας σύνδεση από την πόλη του φωτός και της ομορφιάς η L’Oréal μοιράστηκε μαζί μας, το όραμα και την αφοσίωσή της για ένα ευοίωνο μέλλον που χαρακτηρίζεται από διαφάνεια, καινοτομία και ασφάλεια.

Σε πλήρη εναρμόνιση με το κλίμα των καιρών μας και τις προηγούμενες δεσμεύσεις της η L’Oréal υιοθετεί την εφαρμογή των Green Sciences (Βιοεπιστήμες) και δεσμεύεται μέχρι το 2030 το 95% των συστατικών των προϊόντων του Ομίλου να προέρχεται από ανανεώσιμες φυσικές πηγές, ορυκτά ή κυκλικές διεργασίες. Επιπλέον το 100% των συνθέσεων θα σέβεται το υδάτινο περιβάλλον.

Αφού παρακολουθήσαμε μία εισαγωγική παρουσίαση σχετικά με τις δεσμεύσεις της εταιρείας, ο Deputy Chief Executive Officer της L’OréalNicolas Hieronimus, ο οποίος είναι και υπεύθυνος για τους Κλάδους του Ομίλου, μας απεύθυνε ένα μήνυμα μέσω του οποίου δήλωσε: «η επιστήμη και η τεχνολογία φαίνονται να είναι η λύση για τα περισσότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης αυτή την στιγμή και στην L’Oréal, παίρνοντας έμπνευση από τη φύση, βρισκόμαστε ήδη στον δρόμο για να σχηματίσουμε το μέλλον της ομορφιάς αξιοποιώντας τα καλύτερα από τη επιστήμη και την τεχνολογία, για να δημιουργήσουμε την ομορφιά που κινεί τον κόσμο».  

Αυτή η δέσμευση δεν θα μπορούσε να ακουστεί σε πιο κατάλληλη χρονική στιγμή αφού οι καταναλωτές έχουν την ανάγκη αλλά και την επιθυμία να αναζητήσουν πιο ασφαλή και οικολογικά προϊόντα.

Στην συνέχεια, ο κ. Hieronimus ανέφερε τα δυο βασικά μηνύματα που χαρακτηρίζουν τη L’Oréal καθώς: 

  • Η L’Oréal συνδυάζει την ανώτερη απόδοση ενός προϊόντος με την υγεία και τη βιωσιμότητα
  • Ο Όμιλος εκτός από ηγέτης της παγκόσμιας ομορφιάς, είναι επίσης παγκόσμιος ηγέτης στην βέλτιστη απόδοση, την ασφάλεια και τις ασφαλείς φόρμουλες. Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής είναι εμφανή ήδη από το 2020, καθώς το 80% των πρώτων υλών του Ομίλου είναι εύκολα βιοδιασπώμενο, το 59% είναι ανανεώσιμο, το 34% είναι φυσικό ή από φυσική προέλευση. Επιπλέον, το 29% των συστατικών που χρησιμοποιούνται στις φόρμουλες της L’Oréal αναπτύχθηκε σύμφωνα με τις αρχές των Green Sciences.

Παίρνοντας το λόγο, η Barbara Lavernos, Chief Research, Innovation and Technology Officer της L’Oréal, τόνισε ότι «Χάρη στις Green Sciences είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε αυτήν τη φιλόδοξη επιστημονική και τεχνική πρόκληση. Αυτή η ηθική προσέγγιση που βασίζεται στην κυκλική οικονομία θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε νέα επίπεδα απόδοσης και να ανακαλύψουμε πρωτοφανή καλλυντικά οφέλη χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα ή την ασφάλεια, στην υπηρεσία της ομορφιάς που σέβεται τον πλανήτη». Το 1 δις. ευρώ που δαπανάται σε έρευνα και επενδύσεις, οι 4.000 εργαζόμενοι και τα 21 κέντρα έρευνας παγκοσμίως, είναι μόνο λίγα από τα στοιχεία που δείχνουν πως ο Όμιλος της L’Oréal θεωρείται δικαιολογημένα ο ηγέτης της παγκόσμιας ομορφιάς. 

Το web event ολοκληρώθηκε με τους Stéphane Dhalluine, Global Head of Human & Environmental Safety Evaluation , Laurent Gilbert, Director of Sustainable Innovation και Julia Sarhy, L’Oréals’ Global Consumer Insight Director, να απαντούν σε ερωτήσεις, επιβεβαιώνοντας τους στόχους του Ομίλου για ασφάλεια, καινοτομία και διαφάνεια. Μάλιστα ανακοίνωσαν ότι τις προσεχείς ημέρες, θα πραγματοποιηθεί μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης σχετικά με την πρωτοβουλία Inside Our Products σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn και το YouTube σε περίπου 20 χώρες, δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να μιλήσουν με ερευνητές και να μάθουν περισσότερα για τα συστατικά των αγαπημένων τους προϊόντων. Ένα πιλοτικό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία τον Ιανουάριο του 2021 οδήγησε σε γόνιμες ανταλλαγές με χρήστες του Διαδικτύου.